Dat dus ja!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef mefke79 het volgende:
....
Maar, als ik anderen mag geloven: het gevoel dat je borsten uit elkaar klappen omdat ze zo vol en gespannen zijn.
aaaauuwwwww! ben je verlost van misselijkheid, net een kind uitgeperst en dan staan je tetten op ploffen!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat dus ja!
En dan met uitgebreide uitleg
Ik ken het gevoel dus niet echt. Bij mij werkt de 'overloop' te goed en het teveel loopt er dus gewoon uit. Ook handig, alleen niet als je er kindjes mee moet voeden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef bitterend het volgende:
Ahhh Mefke...klinkt pijnlijk zeg! ik vond het al pijnlijk toen ze net zijn begonnen met groeien in week 5/6 van het zwanger zijn!
ik heb ook nooit stuwing gehad, althans minimaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef mefke79 het volgende:
bitterend, ik kan je niet vertellen hoe het echt voelt, nooit gehad namelijk. Dat is waarschijnlijk ook meteen het probleem bij mij...ik had serieus niet genoeg melk (iets dat heel weinig voorkomt, maar doordat ik heel wat klierweefsel mis, niet zo raar).
Maar, als ik anderen mag geloven: het gevoel dat je borsten uit elkaar klappen omdat ze zo vol en gespannen zijn.
tja; groot lichaam he? tis gewoon de verhouding; heb helemaal in verhouding met mijn lichaam geen enorme borsten hoor, maar ben 185 cm lang... dus een c-cupje zou bij mij al snel een a lijken ofzo..quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef Sannne het volgende:
75G BJ, wow dat zou ik niet zeggen als ik jou op het buikfototopic zie, hihi.
Toch klopt dit niet voor iedereen. Ik heb zelf veel overgewicht en had het w.b. aankomen netjes gehouden. Alleen op het laatst ben ik veel aangekomen. Ik hielt veel vocht vast en had veel vruchtwater. Ook heb ik nog best lang door gesport. Niet meer zo intensief maar toch. Dus toen ik was bevallen dacht ik ook, nou dan zal ik nu wel veel kwijt zijn. Helaas was ik maar 4 kg kwijt direct na de bevalling (mijn zoon woog 3330 gram). En na 6 weken ben ik weer gaan sporten (3x per week i.p.v. 5 voor de zwangerschap), maar vooral ook veel traplopen en wandelen, enz. Maar helaas ben ik nu nog maar 8 kilo totaal kwijt. En mijn zoontje is al weer bijna 8,5 maand.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:17 schreef mefke79 het volgende:
ehh, Aventura, dat je is zwangere gewicht toch? Joh, dat gaat over, echt! Kind eruit en hoppa, de eerste kilo's zijn verdwenen. De vorige zwangerschap heb ik boven de 100 gezeten, dat was echt een psychische rotgrens. DRIE hele CIJFERS!
ik herken dat wel; ik was ook niet alles kwijt idd; ik was voor Evie 72 kg, en daarna dus 75-78, ondanks fanatiek volleyballen en geen buitensporig eetgedrag.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef As1981 het volgende:
[..]
Toch klopt dit niet voor iedereen. Ik heb zelf veel overgewicht en had het w.b. aankomen netjes gehouden. Alleen op het laatst ben ik veel aangekomen. Ik hielt veel vocht vast en had veel vruchtwater. Ook heb ik nog best lang door gesport. Niet meer zo intensief maar toch. Dus toen ik was bevallen dacht ik ook, nou dan zal ik nu wel veel kwijt zijn. Helaas was ik maar 4 kg kwijt direct na de bevalling (mijn zoon woog 3330 gram). En na 6 weken ben ik weer gaan sporten (3x per week i.p.v. 5 voor de zwangerschap), maar vooral ook veel traplopen en wandelen, enz. Maar helaas ben ik nu nog maar 8 kilo totaal kwijt. En mijn zoontje is al weer bijna 8,5 maand.
Niet dat ik iemand wil ontmoedigen, maar het kan helaas ook anders gaan.
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef avotar het volgende:
Even een update van mijn kant. Week 36 inmiddels en alles gaat goed. De echodense darmpjes zijn niet meer geconstateerd en van de gyn begrepen we dat we eigenlijk zelfs geen medicische indicatie hadden. Maar omdat we ons in januari al hadden neergelegd bij een poliklinische bevalling, houden we de indicatie vanwege de verzekering.
Het kleintje is nog steeds lekker actief, is helemaal ingedaald en ligt goed. Het enige spannende wordt straks toch of de darmpjes goed werken, omdat ze met week twintig die echodensiteit zagen en ze stiekum maar in twee procent van de gevallen er een verklaring voor hebben. Ach ja, we zien wel.... maar het echte aftellen is begonnen en voor je het weet ben ik pappa <3
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh en wij hadden vannacht iets zieligs. Mikael was ineens aan het huilen in zijn slaap, Dus ik ga erna toe om hem te troosten. Word ie wakker kijkt ie me aan en daarna naar mijn buik en vraagt: Zit de baby nog wel in jou buik ik had zo'n zielige droom! Dus ik laat hem mijn buik zien en hij is helemaal weer rustig. Had ie gedroomd dat de baby geboren werd (een jongentje) en dat die dood ging door de hond van de buren (die hebben zo'n valse rothond die steeds onze hond probeert te bijten). Arm kind was er helemaal verdrietig van.
Vanmorgen wist ie het nog steeds en zat de hele tijd over mijn buik te aaien en tegen zijn "broertje" te praten. Dat hij hem wel zal helpen met die stomme hond
zie je mij ergens zeggen dat ALLE kilo's weg waren? Nee, maar wel de eerste, namelijk die 3 tot 4 kilo van je kindje. En ja, ik had geluk, want er waren ook in no tima 4 kilo's weg door al het vocht eens uit te plassen. Dat leverde samen nog 7 kilo op om te verdwijnen en helaas...dat is niet gelukt voor deze zwangerschap. Om je nog op te vrolijken, de kilo's gingen hier het snelst er vanaf na die 9 maanden ontzwangeren.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef As1981 het volgende:
[..]
Toch klopt dit niet voor iedereen. Ik heb zelf veel overgewicht en had het w.b. aankomen netjes gehouden. Alleen op het laatst ben ik veel aangekomen. Ik hielt veel vocht vast en had veel vruchtwater. Ook heb ik nog best lang door gesport. Niet meer zo intensief maar toch. Dus toen ik was bevallen dacht ik ook, nou dan zal ik nu wel veel kwijt zijn. Helaas was ik maar 4 kg kwijt direct na de bevalling (mijn zoon woog 3330 gram). En na 6 weken ben ik weer gaan sporten (3x per week i.p.v. 5 voor de zwangerschap), maar vooral ook veel traplopen en wandelen, enz. Maar helaas ben ik nu nog maar 8 kilo totaal kwijt. En mijn zoontje is al weer bijna 8,5 maand.
Niet dat ik iemand wil ontmoedigen, maar het kan helaas ook anders gaan.
<3quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Jipster het volgende:
Verder vier ik vandaag mijn laatste verjaardag zonder kindje... Raar idee..Een paar maanden terug had ik dit niet durven dromen en toch is het nu zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |