abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96065495
Nee nee stuwing... Ook dat had ik verbannen uit mijn geheugen. En inderdaad vriendlief gaat het weer geweldig vinden natuurlijk :') en dan ga ik weer schelden dat hij zijn kop met houden omdat het achterlijk pijn doet.
Hij is nou al helemaal blij, ik heb weer een decollete, stiekem ook wel leuk om je dan 2x in je leven echt een vrouw die borsten heeft te voelen :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 27 april 2011 @ 21:56:09 #152
100412 mefke79
komt goed!
pi_96065503
bitterend, ik kan je niet vertellen hoe het echt voelt, nooit gehad namelijk. Dat is waarschijnlijk ook meteen het probleem bij mij...ik had serieus niet genoeg melk (iets dat heel weinig voorkomt, maar doordat ik heel wat klierweefsel mis, niet zo raar).
Maar, als ik anderen mag geloven: het gevoel dat je borsten uit elkaar klappen omdat ze zo vol en gespannen zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96065602
75G BJ, wow dat zou ik niet zeggen als ik jou op het buikfototopic zie, hihi.

Bitterend, stuwing is een teveel aan melk in je borsten (de eerste dagen gaan ze vaak nogal enthousiast aan de slag met melk produceren en rond dag 3-4 na de geboorte is het teveel en moet het weer iets teruglopen, kan flink pijnlijk zijn en soms wel 2 cupmaten schelen!)

Juud, wat vervelend maar fijn dat je morgen al mag komen. Ik had het zelf als baby, bij mij kwam het door een gaatje in mijn hart. Na mijn geboorte is dat vanzelf dichtgegroeid, schijnt vaker voor te komen. Ze hebben het gevonden door het hartje te beluisteren. Nog met zo'n ouderwetse toeter :D

Lieveheersbeestje fijn verlof!! Geniet er lekker van!

Jipster, tnx voor de tip, ik ga even spieken!

Hier alles prima, in de stad geweest en daarna verjaardag van mijn moeder die 50 is geworden. Merk wel spanning op mijn banden als ik lang loop!
Heb mn moeder namens haar kleindochter een logeerpakketje gegeven, bordje, bakje, bestekje, voorleesboekje, slabbetjes.. En een kaartje namens de kleine. Viel goed geloof ik :D

Ik ga lekker uitzendinggemist.nl op!
pi_96065650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef mefke79 het volgende:
....
Maar, als ik anderen mag geloven: het gevoel dat je borsten uit elkaar klappen omdat ze zo vol en gespannen zijn.
Dat dus ja!

En dan met uitgebreide uitleg
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96065691
Ahhh Mefke...klinkt pijnlijk zeg! ik vond het al pijnlijk toen ze net zijn begonnen met groeien in week 5/6 van het zwanger zijn!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96065835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef wickie het volgende:

[..]

Dat dus ja!

En dan met uitgebreide uitleg
aaaauuwwwww! ben je verlost van misselijkheid, net een kind uitgeperst en dan staan je tetten op ploffen! :X tis wat he
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:01:28 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_96065864
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef bitterend het volgende:
Ahhh Mefke...klinkt pijnlijk zeg! ik vond het al pijnlijk toen ze net zijn begonnen met groeien in week 5/6 van het zwanger zijn!
Ik ken het gevoel dus niet echt. Bij mij werkt de 'overloop' te goed en het teveel loopt er dus gewoon uit. Ook handig, alleen niet als je er kindjes mee moet voeden.
pi_96066013
Ik hoop dat stuwing mij bepaard blijft maar dat zal wel niet.
Waarschijnlijk ben ik zo blij weer te kunnen eten dat ik die pijn helemaal niet voel

Wij hadden vandaag de partnerles van gym en daar kreeg ik te horen dat ik een twijfel buik heb. Nu was mijn buik ook wel de kleinste van de zwangere maar ik vind het toch echt een zwangere buik.
pi_96066152
Een twijfel buik?? zoiets van 'ik twijfel of je echt zwanger bent" ? }:|
pi_96066428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef mefke79 het volgende:
bitterend, ik kan je niet vertellen hoe het echt voelt, nooit gehad namelijk. Dat is waarschijnlijk ook meteen het probleem bij mij...ik had serieus niet genoeg melk (iets dat heel weinig voorkomt, maar doordat ik heel wat klierweefsel mis, niet zo raar).
ik heb ook nooit stuwing gehad, althans minimaal.
Niet zo erg als iedereen verteld :D En hier liep de bv gewoon goed.
Dus je hoeft er niet veel last van te hebben :D
pi_96066704
ferrari....echt bizar hoor! elke vrouw is toch anders? daar hoeft niemand over te twijfelen jou buik! zoals de vk tegen me zei toen ik vertelde dat ik het tegenovergestelde heb dan constipatie: niks is gek als je zwanger bent!
  woensdag 27 april 2011 @ 22:12:54 #163
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96066787
Wat een stomme opmerking F-R. Ben net even naar het buikentopic gegaan om ff te kijken, maar dat is echt geen buik 'joh, wat een vette pens', maar gewoon een mooie zwangere buik. Ik dan, dat ziet er nu uit als wat teveel gegeten en blijven plakken zeg maar! Haha! Ik ga zaterdag maar een foto maken.... Eng.

Hier trouwens ook al 2 maten groter in bh's, van A naar C, alhoewel ik het zelf als een nie zie, maar goed!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96066860
Het was gewoon heel duidelijk dat ik de kleinste buik had van iedereen rond de zelfde termijn. Dat valt op als je bij elkaar zit.
Het was ook niet hatelijk bedoeld maar meer zo van wat bescheiden nog en dat als je het niet weet ik dus gewoon vet kan zijn.
Fysio zei van de week ook dat ik een kleine buik heb gisteren hield ik veel vocht vast en viel het tijdens het zwemmen op dat mijn buik groter was vandaag is die weer kleiner.

Echt bizar hoor.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:21:39 #165
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96067414
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef Sannne het volgende:
75G BJ, wow dat zou ik niet zeggen als ik jou op het buikfototopic zie, hihi.

tja; groot lichaam he? tis gewoon de verhouding; heb helemaal in verhouding met mijn lichaam geen enorme borsten hoor, maar ben 185 cm lang... dus een c-cupje zou bij mij al snel een a lijken ofzo..
;)

en ik heb de eerste uitzending gezien; boeiende info... en wel weer aan het denken gezet; stress is een van de factoren die erg slecht is voor de ontwikkeling van de brein van onze kindjes...
hmmmm moet de komende weken dus echt zorgen voor ontspanning; en duidelijk zijn op mijn werk als het niet gaat..
'goed voornemen".
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96069235
stuwing = 2 bakstenen die met een rotgang uit je BH knallen ipv glijden bij het uitdoen en waar je iemand mee een gat in zijn hoofd kan slaan. alsof er 2 keien op je borst zijn geplakt
pi_96069323
Ja dat klinkt logisch BJ.. Ik ben 1.80 en heb cup E maar echt niet van die mega joekels..

Stuwingsborstjes lijken ook heel erg nep en opgevuld trouwens :D
pi_96071919
Haha Kleurdoos, moest lachen om jouw beschrijving; kan het helemaal voorstellen nu :D

Gisteravond bij de vk geweest; weer goedgekeurd maar kreeg wel een waarschuwing dat ik moet uitkijken met mijn gewicht; ben beetje veel aangekomen sinds de laatste keer en moet nu minder suikers gaan eten. :@

Heb me vandaag aangemeld voor de cursus Samen Bevallen en heb ook kinderdagverblijf gebeld en daar een voorlopige reservering voor een plekje gedaan! *O*
Ben sinds ik zwanger ben zo besluiteloos, maar vandaag had ineens zoiets van knopen doorhakken.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 28 april 2011 @ 07:38:36 #169
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96078055
KD: _O-
De melkfabriek bij mij is sinds dit weekend ongeveer geopend trouwens :') Gelukkig geen lektetten :P

F_R: het lijkt soms net alsof je bent omringd door lomperikken, je hebt een mooi buikje hoor O+ :*

Het is fijn dat je het goed opvat; maar zonder emoticons is het soms moeilijk te lezen of het grappig/lief of gemeen/negatief bedoeld wordt.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 28 april 2011 @ 07:41:22 #170
30252 Soempie
Procreating
pi_96078079
Juud, veel succes zo bij de vk. Ik duim voor je dat het goed is.

Jeetje d0ry, wat rot. Hoe is het nu met je?

Ik ga de rest ook even bijlezen. Moet nog even wennen aan het tempo hier. En ook aan dat er hier dames al heel ver zijn in de zwangerschap, terwijl ik me nog helemaal niet zo zwanger voel. Wel heel leuk om berichten te lezen over verschillende stadia in de zwangerschap. :) Beetje een voorbereiding op wat komen gaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96078119
ik ben 1.80 en heb normaal een bescheiden cupje B (en ondergewicht) momenteel zit ik op 63 kg (dat is 10kg meer dan normaal :D ) en cup D *naar mijzelf fluit*
pi_96078178
oe, ik ben normaal best tevreden met mijn gewicht maar als ik dan jouw gewicht lees KD...ik ben 4 centimeter langer en de laatste keer dat ik minder woog dan 80 kilo was ik een student denk ik...maar wel een cup DD/E en dat na verkleining :P
  donderdag 28 april 2011 @ 08:11:06 #173
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96078373
Ik woog vanmorgen ook 80 kilo en ik ben 168 cm :(

En ik zit denk ik wel op een E-cup. Voel me echt niet meer mezelf en zou mezelf echt niet nafluiten haha.
pi_96078446
ehh, Aventura, dat je is zwangere gewicht toch? Joh, dat gaat over, echt! Kind eruit en hoppa, de eerste kilo's zijn verdwenen. De vorige zwangerschap heb ik boven de 100 gezeten, dat was echt een psychische rotgrens. DRIE hele CIJFERS!
  donderdag 28 april 2011 @ 08:32:16 #175
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96078659
Ik weeg nu 85, ben 1,72. Ik heb nog nooit zoveel gewogen, volgens mij woog ik vorig jaar iets van 20 kg minder :o
Maar als ik dan naar mijn figuur kijk (naast die bolle buik dan), dan denk ik wel dat het weer goed gaat komen :) qua hoeveelheid eten ben ik ook niet zoveel veranderd.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96078844
vandaag werkt m'n vrouwtje voor het laatst...ze denkt nu al dat ze zich gaat vervelen :P . Als ze op schema ligt is het nog 37 dagen :)
pi_96079046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:17 schreef mefke79 het volgende:
ehh, Aventura, dat je is zwangere gewicht toch? Joh, dat gaat over, echt! Kind eruit en hoppa, de eerste kilo's zijn verdwenen. De vorige zwangerschap heb ik boven de 100 gezeten, dat was echt een psychische rotgrens. DRIE hele CIJFERS!
Toch klopt dit niet voor iedereen. Ik heb zelf veel overgewicht en had het w.b. aankomen netjes gehouden. Alleen op het laatst ben ik veel aangekomen. Ik hielt veel vocht vast en had veel vruchtwater. Ook heb ik nog best lang door gesport. Niet meer zo intensief maar toch. Dus toen ik was bevallen dacht ik ook, nou dan zal ik nu wel veel kwijt zijn. Helaas was ik maar 4 kg kwijt direct na de bevalling (mijn zoon woog 3330 gram). En na 6 weken ben ik weer gaan sporten (3x per week i.p.v. 5 voor de zwangerschap), maar vooral ook veel traplopen en wandelen, enz. Maar helaas ben ik nu nog maar 8 kilo totaal kwijt. En mijn zoontje is al weer bijna 8,5 maand.

Niet dat ik iemand wil ontmoedigen, maar het kan helaas ook anders gaan.
  donderdag 28 april 2011 @ 08:57:57 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96079056
oeee gewicht dat is een pijnlijke hier; helemaal na KD haar confession.. meen wat een lichtgewicht..

Ik ben dus ook lang 185 cm, op mijn zwaarst woog ik 119,8 kg (ongeveer 6 jaar geleden) (niet zwanger), en op mijn lichtst, na jaren hard werken, 68 kg (2,5 jaar geleden), wat toch wat aan de magere kant was...
Na Evie zat ik op een gewicht tussen de 75 en 78 kg, waar ik tevreden mee was. Vind het nu wel moeilijk om weer aan te komen, de angst om dik te worden blijft aanwezig... (ik wil NOOIT meer 3 cijfers, zwanger of niet zwanger)... Inmiddels ben ik 7 kg aangekomen... wat best keurig is. (Bij Evie was het totaal volgens mij iets van 15-16 kg)....

*gewicht en weegschaap blijft iets moeilijks voor mij, net als confectiematen... *

LLM's hoe is het???
  donderdag 28 april 2011 @ 09:00:25 #179
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96079091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef As1981 het volgende:

[..]

Toch klopt dit niet voor iedereen. Ik heb zelf veel overgewicht en had het w.b. aankomen netjes gehouden. Alleen op het laatst ben ik veel aangekomen. Ik hielt veel vocht vast en had veel vruchtwater. Ook heb ik nog best lang door gesport. Niet meer zo intensief maar toch. Dus toen ik was bevallen dacht ik ook, nou dan zal ik nu wel veel kwijt zijn. Helaas was ik maar 4 kg kwijt direct na de bevalling (mijn zoon woog 3330 gram). En na 6 weken ben ik weer gaan sporten (3x per week i.p.v. 5 voor de zwangerschap), maar vooral ook veel traplopen en wandelen, enz. Maar helaas ben ik nu nog maar 8 kilo totaal kwijt. En mijn zoontje is al weer bijna 8,5 maand.

ik herken dat wel; ik was ook niet alles kwijt idd; ik was voor Evie 72 kg, en daarna dus 75-78, ondanks fanatiek volleyballen en geen buitensporig eetgedrag.
Heb ook meer heupen gekregen dan voor ik zwanger was.
pi_96079455
Ik ben 182 ongeveer, met cup 80E en woog voor Rienk 80 kilo. Tijdens de zwangerschap 11 in totaal aangekomen en alles was er zo weer af. Helaas ben ik daarna aangekomen. Het thuis zitten is niet bevorderlijk voor de beweging :N Nu ben ik 93 kilo en denk dat ik over de 100 zal uitkomen. Maar daarna ga ik wel serieus weer afvallen. Dat is al vaker gelukt, dus moet nog wel een keer lukken. Ik ben nog nooit boven de 95 geweest trouwens. Ik zou graag weer zo'n 75-80 willen wegen. Dat is voor mijn bouw een prima gewicht.

Zometeen de eerste afspraak bij de gynaecoloog. Ik hoop dat ik weer even mag babygluren O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 28 april 2011 @ 09:27:16 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96079549
oe Vlindur; ik duim voor een blik op je beeb 2.0 :) zo bijzonder!!

en ik doe na deze zwangerschap met je mee; mijn doel is ook weer 75-78 kg. Vind dat een prima streven en ook wel haalbaar. Alleen ga ik wel weer BV geven, dus dieeten zal het hier niet worden, gewoon beetje nadenken wat ik eet is prima, maar de BV moet wel genoeg voedingsstoffen bieden..
(dat is ook de reden dat ik na Evie niet bewust ben gaan afvallen en nog steeds boven mijn startgewicht zat)..
  donderdag 28 april 2011 @ 09:27:37 #182
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96079556
Even vanaf mijn foon, net bij de Vk hartje gehoord, alles was helemaal goed, niets afwijkends te horen.

Dus gerustgesteld en blij, ze zei je doet het voorbeeldig en goed en maak je vooral geen zorgen meer.

Dat doen we dan maar :)
pi_96079645
Wij hebben onze eerste aankoop voor de beeb gedaan. En kinderwagen O+ Vrienden van mijn broer deden hem weg want die verwchten een tweeling. Dus konden we hem voor een vriendenprijsje meenemen. Is wel weer raar zo;n ding in huis. Straks ligt daar ons babytje in O+

Over aankomen. Ik ben in bijna 20 wk 2,5 kilo aangekomen. Is niet veel maar moet er wel aan wennen. Bij de vorige 2 was ik 10 kilo afgevallen. (Na de bevalling dus nog meer) Ik kna niet veel eten enzo dus dat scheeld.
Mijn cupmaat is hetzelfde gebeleven. Raar eigenlijk.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 28 april 2011 @ 09:37:21 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96079774
Juud; ik ben zo blij dat het hartje nu gewoon klonk, en je onzekerheid zo is weggenomen... heel fijn!!

MeNicole; wat leuk he? dat dat besef soms ineens langskomt, zo van; we krijgen ECHT ECHT ECHT nog een kindje!

dOry; hoe is het daar? nog bloedverlies? krijg je ook en vroege echo nu je bloedverlies hebt?? Lijkt me toch spannend...

Dit kwam ik online tegen: gebaseerd op je pre-zwangerschap-BMI.

In onderstaand schema kun je zien welke gewichtstoename tijdens de zwangerschap wenselijk is voor jou, maar pin je hier niet op vast. Voeding is niet de enige factor die invloed heeft op jouw gewicht, ook bijvoorbeeld de hoeveelheid vocht die je vasthoudt weegt natuurlijk mee. Jouw verloskundige of arts kan je hier persoonlijk advies over geven.

BMI lager dan 18,5
Jouw gewicht is laag, het is belangrijk dat je tijdens de zwangerschap niet te weinig aankomt. 12- 18 kg aankomen tijdens deze zwangerschap zou voor jou heel mooi zijn.

BMI 18,5-24,9
Je hebt een gezond gewicht. Het is wenselijk dat je tijdens de zwangerschap 11,5-16 kg aankomt.

BMI 25-29,9
Jouw gewicht is te hoog. 7-12 kg aankomen tijdens deze zwangerschap zou voor jou heel mooi zijn, zodat je na de bevalling een goede start maakt.

BMI 30 en hoger
Jouw gewicht is duidelijk te hoog, het is wenselijk dat je tijdens de zwangerschap minimaal 6 kilo aankomt, liefst niet veel meer.

Je hoeft je geen zorgen te maken als je de eerste maanden een enkele kilo afvalt. Jouw kindje komt niets tekort. Neem wel contact op met je verloskundige of huisarts als je bijna niets kunt binnenhouden, veel kilos verliest of weinig moet plassen
  donderdag 28 april 2011 @ 09:38:57 #185
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_96079820
Even een update van mijn kant. Week 36 inmiddels en alles gaat goed. De echodense darmpjes zijn niet meer geconstateerd en van de gyn begrepen we dat we eigenlijk zelfs geen medicische indicatie hadden. Maar omdat we ons in januari al hadden neergelegd bij een poliklinische bevalling, houden we de indicatie vanwege de verzekering.

Het kleintje is nog steeds lekker actief, is helemaal ingedaald en ligt goed. Het enige spannende wordt straks toch of de darmpjes goed werken, omdat ze met week twintig die echodensiteit zagen en ze stiekum maar in twee procent van de gevallen er een verklaring voor hebben. Ach ja, we zien wel.... maar het echte aftellen is begonnen en voor je het weet ben ik pappa <3
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_96080290
Oh en wij hadden vannacht iets zieligs. Mikael was ineens aan het huilen in zijn slaap, Dus ik ga erna toe om hem te troosten. Word ie wakker kijkt ie me aan en daarna naar mijn buik en vraagt: Zit de baby nog wel in jou buik ik had zo'n zielige droom! Dus ik laat hem mijn buik zien en hij is helemaal weer rustig. Had ie gedroomd dat de baby geboren werd (een jongentje) en dat die dood ging door de hond van de buren (die hebben zo'n valse rothond die steeds onze hond probeert te bijten). Arm kind was er helemaal verdrietig van.
Vanmorgen wist ie het nog steeds en zat de hele tijd over mijn buik te aaien en tegen zijn "broertje" te praten. Dat hij hem wel zal helpen met die stomme hond :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 28 april 2011 @ 10:07:52 #187
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96080593
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef avotar het volgende:
Even een update van mijn kant. Week 36 inmiddels en alles gaat goed. De echodense darmpjes zijn niet meer geconstateerd en van de gyn begrepen we dat we eigenlijk zelfs geen medicische indicatie hadden. Maar omdat we ons in januari al hadden neergelegd bij een poliklinische bevalling, houden we de indicatie vanwege de verzekering.

Het kleintje is nog steeds lekker actief, is helemaal ingedaald en ligt goed. Het enige spannende wordt straks toch of de darmpjes goed werken, omdat ze met week twintig die echodensiteit zagen en ze stiekum maar in twee procent van de gevallen er een verklaring voor hebben. Ach ja, we zien wel.... maar het echte aftellen is begonnen en voor je het weet ben ik pappa <3
O+

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh en wij hadden vannacht iets zieligs. Mikael was ineens aan het huilen in zijn slaap, Dus ik ga erna toe om hem te troosten. Word ie wakker kijkt ie me aan en daarna naar mijn buik en vraagt: Zit de baby nog wel in jou buik ik had zo'n zielige droom! Dus ik laat hem mijn buik zien en hij is helemaal weer rustig. Had ie gedroomd dat de baby geboren werd (een jongentje) en dat die dood ging door de hond van de buren (die hebben zo'n valse rothond die steeds onze hond probeert te bijten). Arm kind was er helemaal verdrietig van.
Vanmorgen wist ie het nog steeds en zat de hele tijd over mijn buik te aaien en tegen zijn "broertje" te praten. Dat hij hem wel zal helpen met die stomme hond :D
O+
pi_96080955
goedemorgend

ocharme MeNicole..zo zie je maar dat kinderen er ook mee bezig zijn hé ;)

avotar en Juud ^O^

Hier vandaag met rugpijn en bekkenpijn opgestaan... ik waggel vooruit _O- kan ventje me weer uitlachen

Over gewicht.. ik ben bij elke zwangerschap eerst afgevallen en daarna weer dat gewicht bij gekomen(alleen bij eerste zwangerschap niet)... dus zat na bevalling altijd onder startgewicht.. deze keer ben ik zelf bij laatste keer wegen 6 kg afgevallen...

llmers ^O^
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96081545
en hier zijn we weer....
Oo Juud zo niet leuk... Proberen er niet te veel aan te denken, maar tja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. (Als er echt iets was hadden ze je wel doorgestuurd.)

Ben nu 77 kilo aangekomen en ben ongeveer163 lang.
Ben vorig jaar juni gestopt met de pil en kwam gelijk 5 kilo aan (woog toen ik de pil slikte 60, 62 kilo) volgens de verloskundige kon dat liggen omdat je met de pil stopt... Hmmm ik hoop dat ik straks weer op mijn oude gewicht van rond de 60 kilo zit.

Straks naar de verloskunidge zullen we kijken wat ze zegt. Ze zei vorige week, denk dat ik je volgende week niet zie, want dan zal het al wel geboren zijn... jaja nou mooi niet.... :-)
pi_96081584
Goedemorgen dames!

Even een :% voor de laatste loodjes ;)

Ik weeg nu 62,5 kg. Voor mijn zwangerschap was mijn gewicht ongeveer 56 kg.(1.65 m) Qua aankomen gaat het goed dus! Mijn buik heeft wel weer een groeispurt doorgemaakt, ontdekte vanmorgen groeistriemen... -O-

Nu even optutten, tas inpakken en dan naar Zwolle toe! Weer een kijkje nemen bij onze beeb *;
pi_96081588
MeNicole... Wat een nare droom van Mikel...

Juud, wat fijn dat toch alles goed is!

Over gewicht... Tja... Ik ben 1,67m en weeg nu 50kg... Een aantal maanden geleden woog ik slechts 45kg. Ik ben nu structureel elke middag pannenkoeken aan het eten, en dat heeft dus geresulteerd in de 5kg winst. Ik ben benieuwd hoe de kilo's in mijn zwangerschap gaan tellen...

Zojuist even wezen shoppen voor bh's... van 75A naar 75C in 5 weken }:| Dat beloofd wat!
pi_96081778
Juud, fijn dat er nu niets meer te horen was!

d0ry, hoe gaat het nu?

Mijn O+ heeft gisteravond het hartje van onze uk gehoord door gewoon op mijn buik te luisteren! Heel apart, hij vond het zelf mooier dan via de doptone.

Ik was vanmorgen rond 5 uur al wakker, ben om 8 uur maar weer naar bed gegaan, en heb nog een paar uurtjes geslapen. Ik heb de afgelopen dagen zo keihard gewerkt om alles af te krijgen dat ik nu echt even helemaal stuk ben, ik doe dus maar lekker rustig aan vandaag..

O ja, qua aankomen, mijn BMI lag net boven de 30 toen ik zwanger werd, ik mocht volgens de verloskundige niet meer dan 6 kilo aankomen, en daar schommel ik nu al een tijdje rond. Maar volgens anderen lijk ik in mijn gezicht slanker dan eerder, en ik voel mijn ribben ook duidelijker, dus ik ben wel benieuwd wat ik straks weeg na de zwangerschap. Ik hoopte zelf niet boven de 90 kilo uit te komen, maar met nog 5,5 week te gaan weet ik niet of ik dat ga redden, ik heb nog wel wat speling, maar ik hoor wel van die verhalen dat je pas uit gaat dijen als je met verlof thuis bent..
pi_96081859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef As1981 het volgende:

[..]

zie je mij ergens zeggen dat ALLE kilo's weg waren? Nee, maar wel de eerste, namelijk die 3 tot 4 kilo van je kindje. En ja, ik had geluk, want er waren ook in no tima 4 kilo's weg door al het vocht eens uit te plassen. Dat leverde samen nog 7 kilo op om te verdwijnen en helaas...dat is niet gelukt voor deze zwangerschap. Om je nog op te vrolijken, de kilo's gingen hier het snelst er vanaf na die 9 maanden ontzwangeren.

Juud, fijn dat er niets aan de hand blijkt te zijn!

Ik kom net terug van de vk. Alles goed, echo gehad, nog steeds een jochie (en zo duidelijk dat zelfs wij dat zelf konden zien). Tienus wordt nu iets kleiner geschat dan Driekus, maar ja, die bleef lang zitten dus kon lang groeien.
Verlof doet mij wel 'goed'...2,5 kilo eraan! Zoveel ben ik in deze hele zwangerschap nog niet aangekomen. Komt toch weer die stomme drie cijfer grens in zicht. Maar, vk gaf meteen aan dat het echt het kindje is geweest dat een spurtje gemaakt heeft, baarmoeder was 3 centimeter gegroeid in amper 2 weken tijd.

En onze uk doet ook weer eens raar: compleet ingedaald! En dat voor een tweede, schijnt apart te zijn. Er was nog wat discussie of ie nou helemaal vast lag, maar uiteindelijk is de conclusie wel ingedaald en diep ook, maar af en toe komt ie nog even een stukkie omhoog (auw!).
pi_96082018
Fijn te lezen dat de controle's van iedereen goed zijn! O+
pi_96082681
Ik zal me ook even snel melden voordat mensen me kwijt zijn :P
Gistermiddag even een tukje gedaan en daarna was ik niet echt lekker. Steeds harde buiken, raar gevoel, misselijk, ik kon me vinger er niet op leggen. Dus maar rustig aan gedaan.
Ben ook echt naar bed gegaan met pen, papier en mijn telefoon (stopwatch) voor het geval dat. Nou dat was dus nergens voor nodig :D
Vanmorgen rond 07.30 werd ik wakker van het gevoel alsof iemand me keihard een trap in mijn rug gaf en na even rustig ademhalen was het met een minuutje wel weg, maar mén dat was niet lekker! Maar ook dat was het weer voor vandaag geloof ik (iig voor vanmorgen).

Wat betreft gewicht: ik ben 1.74 en woog bij aanvang 70 kg.De kilo's kwamen er heel snel aan, maar hebben het rustiger gedaan vanaf januari. Ik zit nu op zo'n 17 kg en dat vind ik best netjes met nog 3 dagen te gaan tot de uitgerekende datum. Ik hoop wel dat ik veel kwijt raak na de bevalling, maar dat wachten we maar af. Zodra ik me weer goed genoeg voel pak ik het boek van Sonja er weer bij. Dat werkt bij mij als een trein en ik ga hoogstwaarschijnlijk toch geen borstvoeding geven.

GGB, dat beloofd zeker wat!

MeNicole2: ach gos, die Mikael O+

Oh en Ienemini, ik hoop dat je tot nu 7 kg ben aangekomen? Ipv de 77 waar je over schrijft :+
pi_96082833
och als ik in dit tempo doorga ben ik straks boller dan iedereen hoor O+
pi_96083401
Terug van de gyn. Alles goed!
Al schrok ik wel toen we net beeld hadden. Hij lag zo stil :{ en het hartje zag ik zo gauw niet dus ik begon al wat te panieken. Maar toen liet hij me het hartje zien én horen en toen was ik weer blij :)
Mooi op lengte en met 2 beentjes en 2 armpjes en een echt alien hoofd O+
Over 5 weken pas weer terug en de bloedaftapperij is ook al begonnen. 5 buisjes lichter.
Rienk ligt in bed en ik ga zo maar eens een vette lunch fixen. Heb honger!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96083844
Juud, wat fijn! En Vlindur ook een goede echo! O+ En ook een *O* voor de andere goede controles!

Hoe is het met d0ry?

Gewicht.. ik begon met een redelijk laag gewicht, 1.74m en 53-54kg. Tijdens dat overgeven woog ik 52kg, maar gister ineens weer 54 kg. Daar ben ik blij mee! Ik ben nog onder behandeling bij een dietist. Geen eetziekte o.i.d. maar wel een laag gewicht, geen reserves en ondanks goed (en veel) eten kom ik niet aan. Waarschlijk wel te maken met verstoorde hormoonhuishouding en PCOS. Ik hoop dat er na de zwangerschap een kilo of 4-5 blijft hangen, dat kan geen kwaad.

Verder vier ik vandaag mijn laatste verjaardag zonder kindje... Raar idee.. O+ Een paar maanden terug had ik dit niet durven dromen en toch is het nu zo! *O*
  donderdag 28 april 2011 @ 11:55:05 #199
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96083995
*meldt*

*O* Vlindur, heerlijk toch, zo'n complete alien in je!

Gewicht, tja... Ik ben 175 en woog voor Alexa 70 kg, toen 20kg aangekomen, na de bevalling 78, maar ben in het tweede half jaar van Alexa weer veel aangekomen. Verder ook nooit meer gesport.

Aan het begin van de zwangerschap van Henk 82 kg, en ik zit nu op 88 kg (ongeveer hetzelfde als bij Alexa op die termijn). Ik ben nu gebrand om te sporten. NIet alleen voor de kilo's, maar ook omdat ik daardoor meer energie krijg.

Vanochtend nog even bij de HEMA geweest, ging voor sokjes en een pakje, vraag me niet hoe ik 80 euro heb uitgegeven :X
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 28 april 2011 @ 11:55:38 #200
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96084018
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Jipster het volgende:

Verder vier ik vandaag mijn laatste verjaardag zonder kindje... Raar idee.. O+ Een paar maanden terug had ik dit niet durven dromen en toch is het nu zo! *O*
<3

en proficiat!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')