abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96084729
Tof Kaar dat je weer een jochie krijgt! O+

Jipster van harte gefeliciteerd! w/

FR, afvallen is fijn, maar niet op de manier waar mee het jou overkomt. Ik vind het zo klote voor je. Hoop van harte dat je na de zwangerschap weer goed opknapt :*

Takkem :o 80 euro?! Doe je goed zeg :D Maar ze hebben ook allemaal van dat leuke spul, dus vreemd is het niet hoor :D

Ik ga mn lunch maken. Schiet weer niet op als ik alleen maar roep dat ik het ga doen hè :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96084793
Kaarr nog een jongen wat leuk
vlindur eet smakelijk

Deze afvalrace had ik liever overgeslagen maar goed nog maar even en dan ben ik er hopelijk vanaf. Nu hopen dat mijn schildklier dan weer normaal gaat werken. Dat is eigenlijk mijn enige zorg. Aangezien die van moeder ook niet goed werkt.
pi_96084797
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Jipster het volgende:
Gewicht.. ik begon met een redelijk laag gewicht, 1.74m en 53-54kg. Tijdens dat overgeven woog ik 52kg, maar gister ineens weer 54 kg. Daar ben ik blij mee! Ik ben nog onder behandeling bij een dietist. Geen eetziekte o.i.d. maar wel een laag gewicht, geen reserves en ondanks goed (en veel) eten kom ik niet aan. Waarschlijk wel te maken met verstoorde hormoonhuishouding en PCOS. Ik hoop dat er na de zwangerschap een kilo of 4-5 blijft hangen, dat kan geen kwaad.

Verder vier ik vandaag mijn laatste verjaardag zonder kindje... Raar idee.. O+ Een paar maanden terug had ik dit niet durven dromen en toch is het nu zo! *O*
Gefeliciteerd!!! *O*
Als ik jouw verhaal over gewicht lees, lijkt het wel alsof ik dat geschreven heb! Toen wij de MMM in gingen hebben ze me helemaal binnenstebuiten gekeerd en daar kwam ook geen eetstoornis uit, wel een te traag werkende schildklier en PCOS. Terwijl bij beide diagnoses eigenlijk compleet het tegenovergestelde genoemd word, namelijk overgewicht!
Ik hoop straks ook dat er wat van de kilo's 'blijft hangen'.
pi_96085045
GGB, grappig, dan ben jij dus ook niet het 'klassieke' PCOS beeld. Bij mij hebben ze ook schildklier getest, maar die was goed. Verder ook helemaal binnenstebuiten gekeerd maar geen
afwijkingen waardoor ik problemen kan hebben met aankomen, behalve dus waarschijnlijk hormonen.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 12:29:43 #209
236264 crew  capricia
pi_96085052
Hallo!
Gisterren eerste echo gehad, en alles is goed. Uitgerekend op 30-11.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96085118
Gefeliciteerd! Ook al gestopt met roken en drinken ?
pi_96085222
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
O+
pi_96085408
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef Jipster het volgende:
GGB, grappig, dan ben jij dus ook niet het 'klassieke' PCOS beeld. Bij mij hebben ze ook schildklier getest, maar die was goed. Verder ook helemaal binnenstebuiten gekeerd maar geen
afwijkingen waardoor ik problemen kan hebben met aankomen, behalve dus waarschijnlijk hormonen.
Klopt, ik ben ook de omgekeerde wereld volgens de gyn :+

quote:
+1... O+ (heb het verhaal toen een beetje gevolgd...)
pi_96085517
quote:
Joh dat is toch helemaal niet nodig? Alles was toch goed :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96085621
MeNicole is je zoontje weer bijgekomen van zijn enge droom?
pi_96085643
Kaarr, leuk weer een jochie!

Vlindur, ga eens eten (ik krijg gewoon honger van jou).

Jipster, gefeliciteerd!

@kilo's: eigenlijk kan ik er niet eens zo mee zitten, al zal ik vooral blij zijn als ik geen positiebroeken meer aan hoef. Heb net even gekeken. Ik zit nu op het niveau waar ik bij Driekus met 27 weken al op zat. Nu hoef ik nog maar max 7 weken, toen moest ik er nog dik 14 en toen was het heel warm, nu niet, dus minder vocht hopelijk.

ZO en nu ga ik maar eens een stoel zoeken voor de babykamer...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96085669
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
MeNicole is je zoontje weer bijgekomen van zijn enge droom?
Denk het wel. Hij is nu bij zijn vader en die heb ik net nog ff aan de telefoon gehad maar hij had het er niet meer over gehad. Dus denk dat het alweer weg is!!
pi_96085816
Ik heb al gegeten!
2 eieren, zout en peper, scheut melk. Alles mengen en vervolgens een pannenkoek bakken. Mosterdsaus er overheen en eten maar :9 ^O^
pi_96086025
iemand enig idee of een je beter een Karlstad of een tullsta stoel kan hebben voor op de babykamer?
(ja, vorige keer stond daar ook een stoel maar die hebben we nu beneden staan en ik kam em niet missen beneden)
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:05:43 #219
236264 crew  capricia
pi_96086204
quote:
Thanks!
Roken was bijzonder genoeg niet eens zo moeilijk om mee te stoppen.
En het alcoholgebruik was dusdanig weinig (andere smaak, geen zin) dat een wijntje op mijn verjaardag geen probleem was, zei de VK.

Ben wel aan het twijfelen of we een vruchtwaterpunctie gaan laten uitvoeren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96086252
Even jompelen voor Vlindur's alien Jipsters verjaardag Kaar haar zoontje en Juud's babyhartje! *O* *O* *O* *O*
O en Capricia ook gefeliciteerd, goed dat je gestopt bent!

En ik ga éééécht niet mijn gewicht hier neerzetten, no way! :6 :o
pi_96086315
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb al gegeten!
2 eieren, zout en peper, scheut melk. Alles mengen en vervolgens een pannenkoek bakken. Mosterdsaus er overheen en eten maar :9 ^O^
Gátver!
pi_96086363
fijn dat alles goed was capricia

Ik heb een mini picolientje op en een groene appel en nu moet ik spugen maar wil niet.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:13:45 #223
236264 crew  capricia
pi_96086512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat alles goed was capricia

Ik heb een mini picolientje op en een groene appel en nu moet ik spugen maar wil niet.
Vervelend he. Gaat toch wel weer over? Hier word het langzaam al wat minder in de loop van de weken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96086520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Gátver!
Wat vind je daar nou weer vies aan? :D

Wij laten geen nekplooi doen trouwens. Omdat als er een hoge kans uitkomt je een vruchtwaterpunctie zou moeten laten doen en dan kun je dan alsnog te horen krijgen dat je kindje gewoon gezond is terwijl je dan wel een grotere kans hebt op een miskraam.
PLUS dat bij mij de kans van bloedmixen erg groot is. Levensgevaarlijk in mijn geval.

We zien we wat is het als het er uit is :Y
pi_96086578
capricia, normaal wel, maar bij f_r niet...ik raad je aan even een beetje in te lezen...lijkt me handig voor je weeeeer iedereen over je heen krijgt.
pi_96086613
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Vervelend he. Gaat toch wel weer over? Hier word het langzaam al wat minder in de loop van de weken.
Dit gaat bij mij niet meer stoppen helaas

quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wij laten geen nekplooi doen trouwens. Omdat als er een hoge kans uitkomt je een vruchtwaterpunctie zou moeten laten doen en dan kun je dan alsnog te horen krijgen dat je kindje gewoon gezond is terwijl je dan wel een grotere kans hebt op een miskraam.
PLUS dat bij mij de kans van bloedmixen erg groot is. Levensgevaarlijk in mijn geval.

We zien we wat is het als het er uit is :Y
Wij hebben ook geen nekplooi meting gedaan ik lag toen in het z-huis en als ik zie hoeveel stress het mijn zus gegeven heeft ben ik blij dat we het niet gedaan hebben.
pi_96086677
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
capricia, normaal wel, maar bij f_r niet...ik raad je aan even een beetje in te lezen...lijkt me handig voor je weeeeer iedereen over je heen krijgt.
Dank je maar ik snap best dat niet iedereen ingelezen is. En ik ben nu eenmaal een speciaal geval
Zou dat iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik met een helm op geboren ben. Die hebben toch altijd een gave ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 13:17:54 #228
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96086685
Inderdaad wat mefke zegt....
quote:
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 28 april 2011 @ 13:18:14 #229
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96086695
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Vriend van me had dat. Plots was de kans 1 op 220. Hij helemaal bezorgt en zo. Terwijl dat nog bijna niks is. Wij hebben er ook niet aan meegedaan, geen zin om ons onnodig zorgen te maken.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:18:46 #230
236264 crew  capricia
pi_96086716
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dit gaat bij mij niet meer stoppen helaas

[..]

ah.. :)
Je moet nog 6 weken zie ik..einde is in zicht dus. Veel sterkte ieg.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:21:01 #231
236264 crew  capricia
pi_96086816
quote:
Lol...ik moet me over iedereen in dit topic een beetje in gaan lezen? We zItten hier op fok, hoor. :)
Doe is ff relaxed...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96086835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dank je maar ik snap best dat niet iedereen ingelezen is.
O en anders ik wel...maar in Capricia's geval lijkt het me handig even zo weinig mogelijk ergernis op te wekken....

O wacht, waarom probeer ik het eigenlijk nog...laat maar hangen, geen zin om mijn hormonen los te laten.

Ik ga eens effe eten, anders val ik nog om en dat staat zo lastig op zeg maar.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:22:18 #233
236264 crew  capricia
pi_96086867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef mefke79 het volgende:

[..]

O en anders ik wel...maar in Capricia's geval lijkt het me handig even zo weinig mogelijk ergernis op te wekken....
Vind het wel leuk eigenlijk..die hormonen van iedereen hier.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96086872
Dan heb je wat te lezen capricia :D

Vlindur, mosterd is goor :6

Ik ook geen nekplooi gedaan. Ieder kind is welkom en ik had geen zin in een stresszwangerschap :) Geeft alleen maar onnodige risico's
pi_96087353
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Vind het wel leuk eigenlijk..die hormonen van iedereen hier.
Mens. :r Als jij verwacht dat we normaal tegen jou doen is het minste wat jij kunt doen je eens even inlezen in anderen. Maar ik ben klaar met jou :W

Mefke :*

Sanne, met mayo en curry is het ook heerlijk hoor :9
pi_96087487
Eet je dat normaal ook vlindur? of is het onder invloed van hormonen?
pi_96087523
Meer mensen last van belabbert concentratie vermogen??
Dat is uberhaupt al niet mijn sterkste kant, maar nu zwanger is het helemaal drama :{

Ik weet sinds maandag dat ik qua werk gelukkig veel eerder met verlof kan dan verwacht. Vanaf half mei niet structureel meer werken, en dan in juni alleen nog de feestdagen. Heerlijk voorruitzicht! *O*
Dan alleen nog maar fulltime co-schappen de laatste 7 weken voor mijn verlof, en zelfs dat is maar 36 ipv 40 uur per week. *O*
pi_96087587
p_iglet welke concentratie? Echt die is een aantal weken heeeeel ver te zoeken geweest. En irri dat ik dat vond
* mefke79 gaat nu echt eten
pi_96087608
Fijn vooruit zicht P_iglet.

Sinds ik thuis zit merk ik wel dat mijn concentratie achteruit gaat. Terwijl ik normaal altijd alles onthou.

Ik mag zo beebje spieken
pi_96087828
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Eet je dat normaal ook vlindur? of is het onder invloed van hormonen?
Oh nee, ik hou dr van O+
Ik hou er geen rare eet combinaties aan over gelukkig. Met Rienk lustte ik geen bloemkool meer, maar dat vind ik nu wel prima te eten :)
Ik drink alleen (net als bij Rienk) veel minder koffie. Ik hoef het niet meer. Oh! en thee! Normaal dronken we na het eten een hele pot leeg (3 koppen voor hem en 3 voor mij) Maar ik drink er nu 1 voor het idee. Ik hoef het niet meer :?
pi_96087876
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh nee, ik hou dr van O+
Ik hou er geen rare eet combinaties aan over gelukkig. Met Rienk lustte ik geen bloemkool meer, maar dat vind ik nu wel prima te eten :)
Ik drink alleen (net als bij Rienk) veel minder koffie. Ik hoef het niet meer. Oh! en thee! Normaal dronken we na het eten een hele pot leeg (3 koppen voor hem en 3 voor mij) Maar ik drink er nu 1 voor het idee. Ik hoef het niet meer :?
:D Klinkt echt enorm ranzig. Mosterdsaus...

Weet je wat ik ineens heel anders vind smaken? Mijn dagelijkse drie glazen wijn!
:P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96087915
Over zwangerschapsdementie!

Gister was McLaura jarig en gingen we met de kinderen naar ballorig in Heerenveen. Bij het naar huis gaan kon ik mijn sleutels al niet vinden. Bleken die nog gewoon in mijn auto te zitten! :X
Wat ben ik blij dat ik niet meer in Haarlem ofzo woon!
Zn campingbed, matras, wagen en alle zooi zat nog in de auto! :o *O* *O*

Is dit een nominatie waard? O-)
pi_96087930
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:48 schreef innepin het volgende:

[..]

:D Klinkt echt enorm ranzig. Mosterdsaus...

Weet je wat ik ineens heel anders vind smaken? Mijn dagelijkse drie glazen wijn!
:P
Mijn whiskey smaakt me ook al niet meer -O-
pi_96087958
Ik heb helemaal geen dingen die ik nu niet meer lust of juist wel lust
Ik merk wel dat ik honger begin te krijgen dat heb ik wk niet gehad. Alleen niet zo goed voor mijn slokdarm want ik probeer toch steeds iets te eten waar ik op dat moment zin in heb.
En als dat chips is pak ik dat dat spuugt niet zo vies.
pi_96088013
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb helemaal geen dingen die ik nu niet meer lust of juist wel lust
Ik merk wel dat ik honger begin te krijgen dat heb ik wk niet gehad. Alleen niet zo goed voor mijn slokdarm want ik probeer toch steeds iets te eten waar ik op dat moment zin in heb.
En als dat chips is pak ik dat dat spuugt niet zo vies.
Zijn er dingen die je wel binnen houden kan? Of gaat alles er altijd weer uit?
pi_96088060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Vlindur het volgende:

Gister was McLaura jarig en gingen we met de kinderen naar ballorig in Heerenveen. Bij het naar huis gaan kon ik mijn sleutels al niet vinden. Bleken die nog gewoon in mijn auto te zitten! :X

Het kan ook de alcohol zijn geweest natuurlijk
pi_96088064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:51 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Zijn er dingen die je wel binnen houden kan? Of gaat alles er altijd weer uit?
Soms hou ik 1/4 oid binnen en soms keert mijn maag zich helemaal om en zit echt niets meer in.
Maar het maakt niet uit wat ik eet ik moet daarna toch altijd spugen
pi_96088099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Het kan ook de alcohol zijn geweest natuurlijk
Oh. Was dát het }:|
pi_96088114
quote:

[..]

Mijn whiskey smaakt me ook al niet meer -O-
En mn sigaretten ook al niet! ;(

Oh, ferrari, wat klinkt dat toch naar. Dat je inmiddels zoveel spuugervaring hebt, dat je weet welk eten viezer is om uit te spugen dan iets anders... :{

Ik heb het trouwens gisteren aan mn baas verteld (nadat hij zei dat ik volgende week een halfjaarcontract aangeboden krijg. Leek me aardiger om niet te wachten tot na het tekenen ervan). Poeh wat is dat eng om te doen zeg :o Pfrrttttt. maar goed hij zei gefeliciteerd, wat al meer is dan ik van m'n schoonmoeder kreeg, dus jeuj. :P
pi_96088117
pffff F_r wat een gedoe met dat spugen!

Hier een waterijsjes tik... En veel meer behoefte aan dierlijke producten dan anders. Wij eten normaal bijna vegetarisch en nu kan ik ineens zin hebben flink vlees en vis.
pi_96088119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Soms hou ik 1/4 oid binnen en soms keert mijn maag zich helemaal om en zit echt niets meer in.
Maar het maakt niet uit wat ik eet ik moet daarna toch altijd spugen
Hou je drinken wel binnen? Knap dat je nog niet een een vochtinfuus hoeft ^O^
pi_96088149
Dames dames toch :D
pi_96088169
FR, laat tonijn dan alsjeblieft staan. De laatste keer dat ik moest spugen had ik bij Sorbootje tonijn gehad. Die smaak proefde ik een week later nog :r
Terwijl het toch heel lekker was toen het er in ging _O-
pi_96088205
Oh roken ga ik echt nooit meer doen. Ben met Rienk gestopt en heb er totaal geen behoefte meer aan. Ik mis het nog wel eens hoor, als het gezellig is met mn drankje enzo. Maar nee. Het is klaar. Mij zie je nooit meer roken ^O^
pi_96088210
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:54 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hou je drinken wel binnen? Knap dat je nog niet een een vochtinfuus hoeft ^O^
Soms wel soms niet. Ik probeer heel veel te drinken zodat er iets binnen blijft. En dan niet alleen water maar ranja oid.
Maar het lijkt wel gewoon of ik amper iets verteer ik probeer het weleens tegen te houden en kan dat vrij lang. Jaren autoziek geweest dus genoeg ervaring maar na 2uur kan een hele maaltijd er weer uitkomen. Dat vind ik echt wel apart.
pi_96088239
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:54 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hou je drinkendrank wel binnen? Knap dat je nog niet een een vochtinfuus hoeft ^O^
:+
pi_96088258
quote:

Zolang je je kind nog niet vergeten bent mee te nemen of op e halen niet!!
Gelukkig heeft Mikael een lieve juf
pi_96088275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Soms wel soms niet. Ik probeer heel veel te drinken zodat er iets binnen blijft. En dan niet alleen water maar ranja oid.
Maar het lijkt wel gewoon of ik amper iets verteer ik probeer het weleens tegen te houden en kan dat vrij lang. Jaren autoziek geweest dus genoeg ervaring maar na 2uur kan een hele maaltijd er weer uitkomen. Dat vind ik echt wel apart.
Ik hoop eigenlijk dat ze jou een paar weken eerder gaan inleiden. Dan ben je er maar klaar mee :Y
Sterkte nog ff!
pi_96088290
Ze gaan het eerder halen maar ik weet nog niet wanneer.
pi_96088296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:55 schreef Sannne het volgende:
Dames dames toch :D

Hé lekker ding. Daar heb je een zinnetje weggehaald :+
pi_96088305
ik heb bij geen enkele zwangerschap hoeven spugen, maar voor mij staan er wel weer striemen/scheuren en idioot veel maagzuur op t menu, ook geen pretje. al komt het maagzuur meestal door het kickboksen (wat ik graag doe bij 40 weken zwangerschap) en af en toe een lijntje, mijn maag trekt dat op 1 of andere manier niet. stom ;(
pi_96088308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Zolang je je kind nog niet vergeten bent mee te nemen of op e halen niet!!
Gelukkig heeft Mikael een lieve juf
Wha, oeps! :o
pi_96088319
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

:+
Dat zal ik eens gaan proberen.
pi_96088321
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hé lekker ding. Daar heb je een zinnetje weggehaald :+
Niet waar! :D
pi_96088340
Maagzuur had ik bij Rienk ook niet. Ik heb nu al wel last van rusteloze benen. :X
Ben nog geen 11 weken. Ik ben er nu al klaar mee _O-
pi_96088344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wha, oeps! :o
Ja was heel sneu. En ik liep thuis maar met zo'n gevoel dat ik helemaal iets vergat :@
pi_96088349
ik heb sinds kort een nieuwe verslaving naast de karnemelk: rosebier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor de nominatie hormonenmonster:
tijdens de vrijgezelledag van mijn zusje hadden we taarten versierd. Die had ik daarna thuis in de koelkast gezet. Het hele aanrecht + een deel van de koelkast stond vol met restjes high tea, dus toen mijn man vroeg of ze daar wat van mochten riep ik ja. Kom ik de dag erna thuis, kan ik nergens mijn taart vinden. Wel allerlei andere zooi, maar net niet mijn taart. Dus ik helemaal over de zeik mijn vent bellen: " er staat hier voor een leger aan eten en jij moet net MIJN taart opeten :'( >:) -O- ..bbla bla bal" Dus ik hang op, trek de koelkast open en zie...mijn taart in de groentenla... :@ heb maar even teruggebeld en excuses aangeboden.
pi_96088355
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Sannne het volgende:

[..]

Niet waar! :D
Wellus! })
pi_96088361
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat zal ik eens gaan proberen.
maar misschien een hele stomme he, heb je al wagenziektepilletjes (homeop.) geslikt? misschien werkt zoiets wel?
pi_96088362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja was heel sneu. En ik liep thuis maar met zo'n gevoel dat ik helemaal iets vergat :@
_O-
pi_96088375
Noteert: alcoholvrij rosébier. Zullen mensen me dan niet raar aankijken op het terras?
pi_96088408
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Vlindur het volgende:
Maagzuur had ik bij Rienk ook niet. Ik heb nu al wel last van rusteloze benen. :X
Ben nog geen 11 weken. Ik ben er nu al klaar mee _O-
mijn vriend moet van mij 's avonds aan mijn rechterbeen trekken, die is blijkbaar iets korter dan de ander of langer, geen idee en alleen bij zwangerschappen heb ik er lats van, als ie eraan trekt is dat rusteloze gevoel weg. truukje van de bekkenmevrouw.
pi_96088426
Ik snap het nooit om alcoholvrije dranken te drinken. De smaak is dan toch heel anders?
Ik drink wel eens gewoon een slokje van J. puur voor de smaak. Maar daarna ga ik weer lekker aan mn sapjes :Y
pi_96088432
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

maar misschien een hele stomme he, heb je al wagenziektepilletjes (homeop.) geslikt? misschien werkt zoiets wel?
De echte mogen niet en dat wat homeopatisch mag heb ik geprobeerd. Ik heb gewoon een schildklier die niet mee wil werken en daar mag ik niks tegen

Ik ga naar het z-huis
pi_96088436
Sannne, ik heb het op het terras nog niet geprobeerd, hier thuis zijn ze wel wat gewend, heb tijdens mijn verjaardag alcoholloze wijn lopen drinken en de hele avond lopen uitleggen dat er echt geen alcohol in zat (en het ook nog te drinken was)
pi_96088437
Nee de alcoholvrije rosebier is echt lekker! :9
pi_96088439
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef Sannne het volgende:
Noteert: alcoholvrij rosébier. Zullen mensen me dan niet raar aankijken op het terras?
en alcoholvrije wijn.. ik trek me normaal weinig aan van anderen, maar ik zal niet prettig een alcoholvrij biertje,wijntje ofzo drinken in t openbaar :P
pi_96088452
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef mefke79 het volgende:
ik heb sinds kort een nieuwe verslaving naast de karnemelk: rosebier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor de nominatie hormonenmonster:
tijdens de vrijgezelledag van mijn zusje hadden we taarten versierd. Die had ik daarna thuis in de koelkast gezet. Het hele aanrecht + een deel van de koelkast stond vol met restjes high tea, dus toen mijn man vroeg of ze daar wat van mochten riep ik ja. Kom ik de dag erna thuis, kan ik nergens mijn taart vinden. Wel allerlei andere zooi, maar net niet mijn taart. Dus ik helemaal over de zeik mijn vent bellen: " er staat hier voor een leger aan eten en jij moet net MIJN taart opeten :'( >:) -O- ..bbla bla bal" Dus ik hang op, trek de koelkast open en zie...mijn taart in de groentenla... :@ heb maar even teruggebeld en excuses aangeboden.
Oh dat zou ook echt iets voor mij zijn _O-
Wel lief dat je terug belde O+
pi_96088489
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

mijn vriend moet van mij 's avonds aan mijn rechterbeen trekken, die is blijkbaar iets korter dan de ander of langer, geen idee en alleen bij zwangerschappen heb ik er lats van, als ie eraan trekt is dat rusteloze gevoel weg. truukje van de bekkenmevrouw.
Oh bedankt. Eens vragen of J aan de mijne wil trekken bij de volgende aanval! ^O^
pi_96088498
Het rosebier heeft een apart glas waar heel groot 0,0% op staat, dus dan wijs ik maar daar op. En wat Innepin zegt, die van Wieckse Witte smaakt net zo als het gewone rosebier..mjam mjam. Die wijn was wat zoeter dan ik normaal zou doen, maar prima afwisseling van alle sapjes en de cola.
pi_96088559
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef mefke79 het volgende:
Het rosebier heeft een apart glas waar heel groot 0,0% op staat, dus dan wijs ik maar daar op. En wat Innepin zegt, die van Wieckse Witte smaakt net zo als het gewone rosebier..mjam mjam. Die wijn was wat zoeter dan ik normaal zou doen, maar prima afwisseling van alle sapjes en de cola.
Misschien dan toch maar eens proberen. Mijn nichtje zat aan de medicijnen en die had ook de 0.0 versie. :Y
pi_96088579
f_r succes in het ziekenhuis!
pi_96088595
Lekkerrrrr. Vind het altijd zo saai met mijn icetea-tje op het terras.

In Duitsland heb ik de lekkerste druivensap ever gevonden. Die drink ik als de rest wijn drinkt!
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 14:17:01 #284
236264 crew  capricia
pi_96088948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:54 schreef p_iglet het volgende:
pffff F_r wat een gedoe met dat spugen!

Hier een waterijsjes tik... En veel meer behoefte aan dierlijke producten dan anders. Wij eten normaal bijna vegetarisch en nu kan ik ineens zin hebben flink vlees en vis.
Waterijsjes..ja, dat heb ik eigenlijk nu ook wel. Raketten zijn erg lekker!
Verders nog wel gewoon koffie hier.

Ken trouwens wel vegetariers die vis eten. Maar jij eet dat dus ook niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96089012
Het is veel te koud voor waterijsjes :X
De appel-kaneel milkshake van de McDonalds is trouwens echt super lekker! :9~
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 14:18:49 #286
236264 crew  capricia
pi_96089022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb bij geen enkele zwangerschap hoeven spugen, maar voor mij staan er wel weer striemen/scheuren en idioot veel maagzuur op t menu, ook geen pretje. al komt het maagzuur meestal door het kickboksen (wat ik graag doe bij 40 weken zwangerschap) en af en toe een lijntje, mijn maag trekt dat op 1 of andere manier niet. stom ;(
Tjonge, dat jij daar allemaal last van hebt...mietje!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96089076
Ow jawel hoor, wij zijn niet vegetarisch, we eten alleen normaal gesproken hooguit 1 of 2x per week vlees en dan nog 1-2x per week vis.
Nu daar veel meer trek in.

En festini ijsjes, :9~
pi_96089089
Festini peren ja!! :Y)
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 14:21:00 #289
236264 crew  capricia
pi_96089102
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef Sannne het volgende:
Festini peren ja!! :Y)
Peren ijs, idd!! :9~
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96089177
Nog lekkerder, festini mini appel... maar die verkopen ze niet in supermakrten en ook nauwelijks meer op andere plekken
pi_96089212
Waar dan wel? Ben benieuwd!
pi_96089309
vroeger bij benzine pompen en dat soort plekken. Ik google net dat ie helemaal niet meer in het ola assortiment zit :(
pi_96089389
Ah maak me dan niet lekker! :D
pi_96089434
hihi sorry, de LLink citroen ijsjes zijn ook erg lekker!
pi_96089437
Ik eet nu steeds 's avonds ook een raketje! O+

ow, en iemand hier had iets over knapperbolletjes eten gepost een tijdje terug... en dat bracht mij
op ideeen... er zijn denk al 4 zakjes doorheen in een week of wat :') :')
  donderdag 28 april 2011 @ 14:30:01 #296
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96089439
En die goeikope dubbellikkers :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96089457
Wat zijn nou weer knapperbolletjes haha
pi_96089499

voor in de soep
pi_96089520