Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Jipster het volgende:
Gewicht.. ik begon met een redelijk laag gewicht, 1.74m en 53-54kg. Tijdens dat overgeven woog ik 52kg, maar gister ineens weer 54 kg. Daar ben ik blij mee! Ik ben nog onder behandeling bij een dietist. Geen eetziekte o.i.d. maar wel een laag gewicht, geen reserves en ondanks goed (en veel) eten kom ik niet aan. Waarschlijk wel te maken met verstoorde hormoonhuishouding en PCOS. Ik hoop dat er na de zwangerschap een kilo of 4-5 blijft hangen, dat kan geen kwaad.
Verder vier ik vandaag mijn laatste verjaardag zonder kindje... Raar idee..Een paar maanden terug had ik dit niet durven dromen en toch is het nu zo!
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Gefeliciteerd! Ook al gestopt met roken en drinken ?
Klopt, ik ben ook de omgekeerde wereld volgens de gynquote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef Jipster het volgende:
GGB, grappig, dan ben jij dus ook niet het 'klassieke' PCOS beeld. Bij mij hebben ze ook schildklier getest, maar die was goed. Verder ook helemaal binnenstebuiten gekeerd maar geen
afwijkingen waardoor ik problemen kan hebben met aankomen, behalve dus waarschijnlijk hormonen.
+1...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Joh dat is toch helemaal niet nodig? Alles was toch goedquote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Denk het wel. Hij is nu bij zijn vader en die heb ik net nog ff aan de telefoon gehad maar hij had het er niet meer over gehad. Dus denk dat het alweer weg is!!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
MeNicole is je zoontje weer bijgekomen van zijn enge droom?
Thanks!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Gátver!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb al gegeten!
2 eieren, zout en peper, scheut melk. Alles mengen en vervolgens een pannenkoek bakken. Mosterdsaus er overheen en eten maar![]()
Vervelend he. Gaat toch wel weer over? Hier word het langzaam al wat minder in de loop van de weken.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat alles goed was capricia
Ik heb een mini picolientje op en een groene appel en nu moet ik spugen maar wil niet.
Wat vind je daar nou weer vies aan?quote:
Dit gaat bij mij niet meer stoppen helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 13:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Vervelend he. Gaat toch wel weer over? Hier word het langzaam al wat minder in de loop van de weken.
Wij hebben ook geen nekplooi meting gedaan ik lag toen in het z-huis en als ik zie hoeveel stress het mijn zus gegeven heeft ben ik blij dat we het niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou weer vies aan?![]()
Wij laten geen nekplooi doen trouwens. Omdat als er een hoge kans uitkomt je een vruchtwaterpunctie zou moeten laten doen en dan kun je dan alsnog te horen krijgen dat je kindje gewoon gezond is terwijl je dan wel een grotere kans hebt op een miskraam.
PLUS dat bij mij de kans van bloedmixen erg groot is. Levensgevaarlijk in mijn geval.
We zien we wat is het als het er uit is
Dank je maar ik snap best dat niet iedereen ingelezen is. En ik ben nu eenmaal een speciaal gevalquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
capricia, normaal wel, maar bij f_r niet...ik raad je aan even een beetje in te lezen...lijkt me handig voor je weeeeer iedereen over je heen krijgt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
capricia, normaal wel, maar bij f_r niet...ik raad je aan even een beetje in te lezen...lijkt me handig voor je weeeeer iedereen over je heen krijgt.
Vriend van me had dat. Plots was de kans 1 op 220. Hij helemaal bezorgt en zo. Terwijl dat nog bijna niks is. Wij hebben er ook niet aan meegedaan, geen zin om ons onnodig zorgen te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou weer vies aan?![]()
Wij laten geen nekplooi doen trouwens. Omdat als er een hoge kans uitkomt je een vruchtwaterpunctie zou moeten laten doen en dan kun je dan alsnog te horen krijgen dat je kindje gewoon gezond is terwijl je dan wel een grotere kans hebt op een miskraam.
ah..quote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dit gaat bij mij niet meer stoppen helaas
[..]
Lol...ik moet me over iedereen in dit topic een beetje in gaan lezen? We zItten hier op fok, hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
O en anders ik wel...maar in Capricia's geval lijkt het me handig even zo weinig mogelijk ergernis op te wekken....quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je maar ik snap best dat niet iedereen ingelezen is.
Vind het wel leuk eigenlijk..die hormonen van iedereen hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef mefke79 het volgende:
[..]
O en anders ik wel...maar in Capricia's geval lijkt het me handig even zo weinig mogelijk ergernis op te wekken....
Mens.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk..die hormonen van iedereen hier.
Oh nee, ik hou dr vanquote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Eet je dat normaal ook vlindur? of is het onder invloed van hormonen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh nee, ik hou dr van![]()
Ik hou er geen rare eet combinaties aan over gelukkig. Met Rienk lustte ik geen bloemkool meer, maar dat vind ik nu wel prima te eten
Ik drink alleen (net als bij Rienk) veel minder koffie. Ik hoef het niet meer. Oh! en thee! Normaal dronken we na het eten een hele pot leeg (3 koppen voor hem en 3 voor mij) Maar ik drink er nu 1 voor het idee. Ik hoef het niet meer
Mijn whiskey smaakt me ook al niet meerquote:Op donderdag 28 april 2011 13:48 schreef innepin het volgende:
[..]Klinkt echt enorm ranzig. Mosterdsaus...
Weet je wat ik ineens heel anders vind smaken? Mijn dagelijkse drie glazen wijn!
Zijn er dingen die je wel binnen houden kan? Of gaat alles er altijd weer uit?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb helemaal geen dingen die ik nu niet meer lust of juist wel lust
Ik merk wel dat ik honger begin te krijgen dat heb ik wk niet gehad. Alleen niet zo goed voor mijn slokdarm want ik probeer toch steeds iets te eten waar ik op dat moment zin in heb.
En als dat chips is pak ik dat dat spuugt niet zo vies.
Het kan ook de alcohol zijn geweest natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Vlindur het volgende:
Over zwangerschapsdementie!
Gister was McLaura jarig en gingen we met de kinderen naar ballorig in Heerenveen. Bij het naar huis gaan kon ik mijn sleutels al niet vinden. Bleken die nog gewoon in mijn auto te zitten!![]()
Wat ben ik blij dat ik niet meer in Haarlem ofzo woon!
Zn campingbed, matras, wagen en alle zooi zat nog in de auto!![]()
![]()
![]()
Is dit een nominatie waard?
Soms hou ik 1/4 oid binnen en soms keert mijn maag zich helemaal om en zit echt niets meer in.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je wel binnen houden kan? Of gaat alles er altijd weer uit?
Oh. Was dát hetquote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het kan ook de alcohol zijn geweest natuurlijk
En mn sigaretten ook al niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn whiskey smaakt me ook al niet meer
Hou je drinken wel binnen? Knap dat je nog niet een een vochtinfuus hoeftquote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Soms hou ik 1/4 oid binnen en soms keert mijn maag zich helemaal om en zit echt niets meer in.
Maar het maakt niet uit wat ik eet ik moet daarna toch altijd spugen
Soms wel soms niet. Ik probeer heel veel te drinken zodat er iets binnen blijft. En dan niet alleen water maar ranja oid.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hou je drinken wel binnen? Knap dat je nog niet een een vochtinfuus hoeft
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hou je drinkendrank wel binnen? Knap dat je nog niet een een vochtinfuus hoeft
Zolang je je kind nog niet vergeten bent mee te nemen of op e halen niet!!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Vlindur het volgende:
Over zwangerschapsdementie!
Gister was McLaura jarig en gingen we met de kinderen naar ballorig in Heerenveen. Bij het naar huis gaan kon ik mijn sleutels al niet vinden. Bleken die nog gewoon in mijn auto te zitten!![]()
Wat ben ik blij dat ik niet meer in Haarlem ofzo woon!
Zn campingbed, matras, wagen en alle zooi zat nog in de auto!![]()
![]()
![]()
Is dit een nominatie waard?
Ik hoop eigenlijk dat ze jou een paar weken eerder gaan inleiden. Dan ben je er maar klaar meequote:Op donderdag 28 april 2011 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Soms wel soms niet. Ik probeer heel veel te drinken zodat er iets binnen blijft. En dan niet alleen water maar ranja oid.
Maar het lijkt wel gewoon of ik amper iets verteer ik probeer het weleens tegen te houden en kan dat vrij lang. Jaren autoziek geweest dus genoeg ervaring maar na 2uur kan een hele maaltijd er weer uitkomen. Dat vind ik echt wel apart.
Wha, oeps!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Zolang je je kind nog niet vergeten bent mee te nemen of op e halen niet!!
Gelukkig heeft Mikael een lieve juf
Niet waar!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hé lekker ding. Daar heb je een zinnetje weggehaald
Ja was heel sneu. En ik liep thuis maar met zo'n gevoel dat ik helemaal iets vergatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de nominatie hormonenmonster:
tijdens de vrijgezelledag van mijn zusje hadden we taarten versierd. Die had ik daarna thuis in de koelkast gezet. Het hele aanrecht + een deel van de koelkast stond vol met restjes high tea, dus toen mijn man vroeg of ze daar wat van mochten riep ik ja. Kom ik de dag erna thuis, kan ik nergens mijn taart vinden. Wel allerlei andere zooi, maar net niet mijn taart. Dus ik helemaal over de zeik mijn vent bellen: " er staat hier voor een leger aan eten en jij moet net MIJN taart opeten![]()
![]()
..bbla bla bal" Dus ik hang op, trek de koelkast open en zie...mijn taart in de groentenla...
heb maar even teruggebeld en excuses aangeboden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
maar misschien een hele stomme he, heb je al wagenziektepilletjes (homeop.) geslikt? misschien werkt zoiets wel?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat zal ik eens gaan proberen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja was heel sneu. En ik liep thuis maar met zo'n gevoel dat ik helemaal iets vergat
mijn vriend moet van mij 's avonds aan mijn rechterbeen trekken, die is blijkbaar iets korter dan de ander of langer, geen idee en alleen bij zwangerschappen heb ik er lats van, als ie eraan trekt is dat rusteloze gevoel weg. truukje van de bekkenmevrouw.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef Vlindur het volgende:
Maagzuur had ik bij Rienk ook niet. Ik heb nu al wel last van rusteloze benen.![]()
Ben nog geen 11 weken. Ik ben er nu al klaar mee
De echte mogen niet en dat wat homeopatisch mag heb ik geprobeerd. Ik heb gewoon een schildklier die niet mee wil werken en daar mag ik niks tegenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar misschien een hele stomme he, heb je al wagenziektepilletjes (homeop.) geslikt? misschien werkt zoiets wel?
en alcoholvrije wijn.. ik trek me normaal weinig aan van anderen, maar ik zal niet prettig een alcoholvrij biertje,wijntje ofzo drinken in t openbaarquote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef Sannne het volgende:
Noteert: alcoholvrij rosébier. Zullen mensen me dan niet raar aankijken op het terras?
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef mefke79 het volgende:
ik heb sinds kort een nieuwe verslaving naast de karnemelk: rosebier!Oh dat zou ook echt iets voor mij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de nominatie hormonenmonster:
tijdens de vrijgezelledag van mijn zusje hadden we taarten versierd. Die had ik daarna thuis in de koelkast gezet. Het hele aanrecht + een deel van de koelkast stond vol met restjes high tea, dus toen mijn man vroeg of ze daar wat van mochten riep ik ja. Kom ik de dag erna thuis, kan ik nergens mijn taart vinden. Wel allerlei andere zooi, maar net niet mijn taart. Dus ik helemaal over de zeik mijn vent bellen: " er staat hier voor een leger aan eten en jij moet net MIJN taart opeten![]()
![]()
..bbla bla bal" Dus ik hang op, trek de koelkast open en zie...mijn taart in de groentenla...
heb maar even teruggebeld en excuses aangeboden.
![]()
Wel lief dat je terug belde
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oh bedankt. Eens vragen of J aan de mijne wil trekken bij de volgende aanval!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn vriend moet van mij 's avonds aan mijn rechterbeen trekken, die is blijkbaar iets korter dan de ander of langer, geen idee en alleen bij zwangerschappen heb ik er lats van, als ie eraan trekt is dat rusteloze gevoel weg. truukje van de bekkenmevrouw.
Misschien dan toch maar eens proberen. Mijn nichtje zat aan de medicijnen en die had ook de 0.0 versie.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef mefke79 het volgende:
Het rosebier heeft een apart glas waar heel groot 0,0% op staat, dus dan wijs ik maar daar op. En wat Innepin zegt, die van Wieckse Witte smaakt net zo als het gewone rosebier..mjam mjam. Die wijn was wat zoeter dan ik normaal zou doen, maar prima afwisseling van alle sapjes en de cola.
Waterijsjes..ja, dat heb ik eigenlijk nu ook wel. Raketten zijn erg lekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:54 schreef p_iglet het volgende:
pffff F_r wat een gedoe met dat spugen!
Hier een waterijsjes tik... En veel meer behoefte aan dierlijke producten dan anders. Wij eten normaal bijna vegetarisch en nu kan ik ineens zin hebben flink vlees en vis.
Tjonge, dat jij daar allemaal last van hebt...mietje!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb bij geen enkele zwangerschap hoeven spugen, maar voor mij staan er wel weer striemen/scheuren en idioot veel maagzuur op t menu, ook geen pretje. al komt het maagzuur meestal door het kickboksen (wat ik graag doe bij 40 weken zwangerschap) en af en toe een lijntje, mijn maag trekt dat op 1 of andere manier niet. stom
Peren ijs, idd!!quote:
Nu heb ik zin in Twixijsquote:Op donderdag 28 april 2011 14:32 schreef Sannne het volgende:
Ooooooh! Lekker!
Ik krijg honger. Ik ga even een mars-ijsje pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |