Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Jipster het volgende:
Gewicht.. ik begon met een redelijk laag gewicht, 1.74m en 53-54kg. Tijdens dat overgeven woog ik 52kg, maar gister ineens weer 54 kg. Daar ben ik blij mee! Ik ben nog onder behandeling bij een dietist. Geen eetziekte o.i.d. maar wel een laag gewicht, geen reserves en ondanks goed (en veel) eten kom ik niet aan. Waarschlijk wel te maken met verstoorde hormoonhuishouding en PCOS. Ik hoop dat er na de zwangerschap een kilo of 4-5 blijft hangen, dat kan geen kwaad.
Verder vier ik vandaag mijn laatste verjaardag zonder kindje... Raar idee..Een paar maanden terug had ik dit niet durven dromen en toch is het nu zo!
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Gefeliciteerd! Ook al gestopt met roken en drinken ?
Klopt, ik ben ook de omgekeerde wereld volgens de gynquote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef Jipster het volgende:
GGB, grappig, dan ben jij dus ook niet het 'klassieke' PCOS beeld. Bij mij hebben ze ook schildklier getest, maar die was goed. Verder ook helemaal binnenstebuiten gekeerd maar geen
afwijkingen waardoor ik problemen kan hebben met aankomen, behalve dus waarschijnlijk hormonen.
+1...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Joh dat is toch helemaal niet nodig? Alles was toch goedquote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Denk het wel. Hij is nu bij zijn vader en die heb ik net nog ff aan de telefoon gehad maar hij had het er niet meer over gehad. Dus denk dat het alweer weg is!!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
MeNicole is je zoontje weer bijgekomen van zijn enge droom?
Thanks!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Gátver!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb al gegeten!
2 eieren, zout en peper, scheut melk. Alles mengen en vervolgens een pannenkoek bakken. Mosterdsaus er overheen en eten maar![]()
Vervelend he. Gaat toch wel weer over? Hier word het langzaam al wat minder in de loop van de weken.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat alles goed was capricia
Ik heb een mini picolientje op en een groene appel en nu moet ik spugen maar wil niet.
Wat vind je daar nou weer vies aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |