abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96084152
Jipster, gefeliciteerd *O*

Erg hè Takkembah, de Hema. Ik zou er ook alles kopen wat los en vast zit. Vind die kleertjes zó schattig.

Nu gauw minimaal een halve liter water wegklokken, want moet over een half uurtje bij de vk zijn voor controle en mag weer zo'n fijn potje meenemen. Gelukkig hebben ze aan weinig genoeg :')
pi_96084328
Jipster gefeliciteerd
Juud fijn dat alles goed was
Avator nog even en je bent papa
Dory hoe is het met je?
Danic het zet dus nog niet echt door
Vlindur fijn dat alles goed was

Ik vond mezelf voor mijn zwangerschap te zwaar er mocht wel wat af maar niet op de manier waarop het nu gaat. Door het vele overgeven is er veel afgegaan ik ben benieuwd waar ik straks sta als ons kindje eruit is.
pi_96084421
gewicht uhm... uhm.... ik had tijdens mijn co-schappen de afgelopen 1,5 jaar er al 10 kilo aangekregen, dus nu pre zwanger al te zwaar... Nu tijdens het zwanger zijn zien we wel weer. Een kilo of 5-6 aangekomen met 23 weken nu. En in het najaar maar hopen dat er ook flink wat kilo's afwillen.
pi_96084566
Bij Sten begon ik bij 83 en eindigde bij 93. Nu begon ik bij 78 en ben nu 3 kilo aangekomen. Ik vind het wel netjes zo.

We hebben net de 20-wekenecho gehad. En we krijgen weer een jochie O+ .
Voor het onderzoek lag hij helemaal verkeerd. Dus na een half uur zijn even een wandelingetje gaan maken en daarna kon ze gelukkig de laatste dingetjes goed zien. En alles zag er goed uit

Achter Kaarr mag jongetje staan in de op
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_96084729
Tof Kaar dat je weer een jochie krijgt! O+

Jipster van harte gefeliciteerd! w/

FR, afvallen is fijn, maar niet op de manier waar mee het jou overkomt. Ik vind het zo klote voor je. Hoop van harte dat je na de zwangerschap weer goed opknapt :*

Takkem :o 80 euro?! Doe je goed zeg :D Maar ze hebben ook allemaal van dat leuke spul, dus vreemd is het niet hoor :D

Ik ga mn lunch maken. Schiet weer niet op als ik alleen maar roep dat ik het ga doen hè :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96084793
Kaarr nog een jongen wat leuk
vlindur eet smakelijk

Deze afvalrace had ik liever overgeslagen maar goed nog maar even en dan ben ik er hopelijk vanaf. Nu hopen dat mijn schildklier dan weer normaal gaat werken. Dat is eigenlijk mijn enige zorg. Aangezien die van moeder ook niet goed werkt.
pi_96084797
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Jipster het volgende:
Gewicht.. ik begon met een redelijk laag gewicht, 1.74m en 53-54kg. Tijdens dat overgeven woog ik 52kg, maar gister ineens weer 54 kg. Daar ben ik blij mee! Ik ben nog onder behandeling bij een dietist. Geen eetziekte o.i.d. maar wel een laag gewicht, geen reserves en ondanks goed (en veel) eten kom ik niet aan. Waarschlijk wel te maken met verstoorde hormoonhuishouding en PCOS. Ik hoop dat er na de zwangerschap een kilo of 4-5 blijft hangen, dat kan geen kwaad.

Verder vier ik vandaag mijn laatste verjaardag zonder kindje... Raar idee.. O+ Een paar maanden terug had ik dit niet durven dromen en toch is het nu zo! *O*
Gefeliciteerd!!! *O*
Als ik jouw verhaal over gewicht lees, lijkt het wel alsof ik dat geschreven heb! Toen wij de MMM in gingen hebben ze me helemaal binnenstebuiten gekeerd en daar kwam ook geen eetstoornis uit, wel een te traag werkende schildklier en PCOS. Terwijl bij beide diagnoses eigenlijk compleet het tegenovergestelde genoemd word, namelijk overgewicht!
Ik hoop straks ook dat er wat van de kilo's 'blijft hangen'.
pi_96085045
GGB, grappig, dan ben jij dus ook niet het 'klassieke' PCOS beeld. Bij mij hebben ze ook schildklier getest, maar die was goed. Verder ook helemaal binnenstebuiten gekeerd maar geen
afwijkingen waardoor ik problemen kan hebben met aankomen, behalve dus waarschijnlijk hormonen.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 12:29:43 #209
236264 crew  capricia
pi_96085052
Hallo!
Gisterren eerste echo gehad, en alles is goed. Uitgerekend op 30-11.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96085118
Gefeliciteerd! Ook al gestopt met roken en drinken ?
pi_96085222
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
O+
pi_96085408
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef Jipster het volgende:
GGB, grappig, dan ben jij dus ook niet het 'klassieke' PCOS beeld. Bij mij hebben ze ook schildklier getest, maar die was goed. Verder ook helemaal binnenstebuiten gekeerd maar geen
afwijkingen waardoor ik problemen kan hebben met aankomen, behalve dus waarschijnlijk hormonen.
Klopt, ik ben ook de omgekeerde wereld volgens de gyn :+

quote:
+1... O+ (heb het verhaal toen een beetje gevolgd...)
pi_96085517
quote:
Joh dat is toch helemaal niet nodig? Alles was toch goed :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96085621
MeNicole is je zoontje weer bijgekomen van zijn enge droom?
pi_96085643
Kaarr, leuk weer een jochie!

Vlindur, ga eens eten (ik krijg gewoon honger van jou).

Jipster, gefeliciteerd!

@kilo's: eigenlijk kan ik er niet eens zo mee zitten, al zal ik vooral blij zijn als ik geen positiebroeken meer aan hoef. Heb net even gekeken. Ik zit nu op het niveau waar ik bij Driekus met 27 weken al op zat. Nu hoef ik nog maar max 7 weken, toen moest ik er nog dik 14 en toen was het heel warm, nu niet, dus minder vocht hopelijk.

ZO en nu ga ik maar eens een stoel zoeken voor de babykamer...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96085669
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
MeNicole is je zoontje weer bijgekomen van zijn enge droom?
Denk het wel. Hij is nu bij zijn vader en die heb ik net nog ff aan de telefoon gehad maar hij had het er niet meer over gehad. Dus denk dat het alweer weg is!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96085816
Ik heb al gegeten!
2 eieren, zout en peper, scheut melk. Alles mengen en vervolgens een pannenkoek bakken. Mosterdsaus er overheen en eten maar :9 ^O^
pi_96086025
iemand enig idee of een je beter een Karlstad of een tullsta stoel kan hebben voor op de babykamer?
(ja, vorige keer stond daar ook een stoel maar die hebben we nu beneden staan en ik kam em niet missen beneden)
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:05:43 #219
236264 crew  capricia
pi_96086204
quote:
Thanks!
Roken was bijzonder genoeg niet eens zo moeilijk om mee te stoppen.
En het alcoholgebruik was dusdanig weinig (andere smaak, geen zin) dat een wijntje op mijn verjaardag geen probleem was, zei de VK.

Ben wel aan het twijfelen of we een vruchtwaterpunctie gaan laten uitvoeren.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96086252
Even jompelen voor Vlindur's alien Jipsters verjaardag Kaar haar zoontje en Juud's babyhartje! *O* *O* *O* *O*
O en Capricia ook gefeliciteerd, goed dat je gestopt bent!

En ik ga éééécht niet mijn gewicht hier neerzetten, no way! :6 :o
pi_96086315
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb al gegeten!
2 eieren, zout en peper, scheut melk. Alles mengen en vervolgens een pannenkoek bakken. Mosterdsaus er overheen en eten maar :9 ^O^
Gátver!
pi_96086363
fijn dat alles goed was capricia

Ik heb een mini picolientje op en een groene appel en nu moet ik spugen maar wil niet.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 13:13:45 #223
236264 crew  capricia
pi_96086512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn dat alles goed was capricia

Ik heb een mini picolientje op en een groene appel en nu moet ik spugen maar wil niet.
Vervelend he. Gaat toch wel weer over? Hier word het langzaam al wat minder in de loop van de weken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_96086520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Gátver!
Wat vind je daar nou weer vies aan? :D

Wij laten geen nekplooi doen trouwens. Omdat als er een hoge kans uitkomt je een vruchtwaterpunctie zou moeten laten doen en dan kun je dan alsnog te horen krijgen dat je kindje gewoon gezond is terwijl je dan wel een grotere kans hebt op een miskraam.
PLUS dat bij mij de kans van bloedmixen erg groot is. Levensgevaarlijk in mijn geval.

We zien we wat is het als het er uit is :Y
pi_96086578
capricia, normaal wel, maar bij f_r niet...ik raad je aan even een beetje in te lezen...lijkt me handig voor je weeeeer iedereen over je heen krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')