Vanochtend naar de verloskundige geweest, bloeddruk 130/85, weer een beetje omhoog, maar nog normaal. Ons meisje ligt bijna ingedaald, ze kon nog net heel iets wiebelen aan haar hoofd, maar ze zat al wel in met haar hoofd in mijn bekken. Dus nog even en ze ligt vast, wel een fijn idee, en dus goed gevoeld de afgelopen dagen.
Daarna hartje luisteren, dat was niet helemaal goed, haar hartje slaat iedere 20-40 slagen een keertje over, zijn er hier dames die dat ook (gehad) hebben.
Het schijnt onrijpheid van het hartje te zijn en vaak vanzelf over te gaan, ze vroeg of ik volgende week nog even terug wou komen.
Even daarna zei ze, als je je zorgen maakt mag het ook morgen als er plek is in het spreekuur.
Dus nu morgen om 9.00 uur even terug om te luisteren en als het dan goed is, is er niets aan de hand, is het nog zo moet ik even door naar het ziekenhuis voor een echo.
Iets zegt mij dat ik niet meer zo hard moet roepen dat het geweldig gaat, dan krijg ik namelijk de volgende dag de deksel op mijn neus...
Vanmiddag fijn een dutje gedaan met manlief, die was toevallig thuis en mee. Doe ik nooit, maar daar knapt een mens wel van op.
[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 27-04-2011 18:58:00 ]