Dat mensen zo lang hun ware aard weg kunnen stoppen vind ik toch eigenlijk een prestatie op zich.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks meer. Het is allemaal Kumbaya, my Lord.
http://twitter.com/#!/SST_Alexanderquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand een linkje naar de twitter vanAlex
?
Mo gaat nu al helemaal niet naar huis hoor, zou me niks verbazen als die strax in de finale staat.
Dit dus, Mo wordt wel het meest gemindfucked..........quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef annanasje het volgende:
zelfs achter speelt in op mo's labiele karakter, ik vermoed dat ze haar een schuldgevoel van hier tot tokio aanpraten elke keer als ze zegt dat ze wilt gaan, en dat ze misschien wel met dingen dreigen. mo moet echt snel weg, als ze tot het einde blijft is er denk ik niks meer van dr over, jaja zelfs nog minder dan nu. als ik haar moeder of zus of wat dan ook was geweest had ik allang een ticket gepakt om haar uit het huis te slepen, als is het alleen maar uit zelfbescherming voor haar.
gaat vaker sneller dan met streamsquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
Hoe snel die COSsen toch altijd gaan zonder streams...
Mis ik wat toen ik beneveld was ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Day het volgende:
Oh ja, Coos heeft gewonnen van Soury!!
Coos, tracteren!!
Vaak sneller dan dat er beeld isquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
Hoe snel die COSsen toch altijd gaan zonder streams...
Mo laat zich mindfucken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit dus, Mo wordt wel het meest gemindfucked..........
Tsja, die heeft sinds vorige week ook eindelijk door dat er iets niet in de haak is.quote:
Ben jij stiekum Maik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee dank je...ik bedank...geen behoefte aan die musten in RL te zien....wat een vetkleppen party zal dat niet wezen...
ja ze liep wel heel vasteraden naar die sleutelquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Mo wist welke sleutel het was ze pakte zo vastberaden die sleutel bang dat een ander hem zou pakken.
dan zit Jo ook in het complotquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Mo wist welke sleutel het was ze pakte zo vastberaden die sleutel bang dat een ander hem zou pakken.
Complottheorieënquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Het is ook veel interessanter om te bedenken wat er misschien wel in het huis gebeurt dan om commentaar te geven op wat er echt in het huis gebeurt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaak sneller dan dat er beeld is
Omdat offtopic dan opeens ontopic wordt
Fixed!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef Diamonds28 het volgende:
ik wil weer beeld ! want dan kan ik nog even half uurtje kijken voor ikde bewoners pitten gaan
Ik vond het heel verwarrend dat ze opeens over geheimen begonnen in de Daily, snapte er niks vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
En alle aandacht gaat weer naar Mo en Jo, zelfs in de streams. Dus nog maar een keer
Dit programma gaat toch over geheimen!? Toen de andere geheimen geraden werden, kregen we uitleg, of filmpjes te zien. (Shar over Tsunami, beelden van Jo "slaapwandelen"etc. ) En nu bij Karim, helemaal niets,Geen fragment uit de Bollywoodfilm, geen verhaal over de rol die hij heeft gespeeld, of hoe hij in die film terecht is gekomen.
Dit is alweer de zoveelste keer dat ze een verhaallijntje niet afmaken, afraffelen, of gewoon iets helemaal weglaten.
Echt mucho irritant!
Of een bitchfight <3quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef Niki.P het volgende:
Nou de uitzending is ondertussen al een half uur afgelopen ze liggen ondertussen vast allemaal al op bed, dan kunnen de streams toch wel weer aan..
waarom medelijden? ze speelt ze eén voor eén wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Day het volgende:
[..]
Mo laat zich mindfucken.
En toen de stem meeging met haar wensen, vond ze het allemaal fantastisch! Vandaar absoluut geen medelijden.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
Ben echt in shock over het feit dat Mo deze week wéér niet genomineerd is. Endemol geef Mo een sanctie zodat ze ook op de stoel zit! #sstnl
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ja, kletskoek, Mo wil weg en nou is ze helemaal geknakt. Productie weet niks te verzinnen om het op te lossen en Mo staat NU voor de exit deur met haar koffertje.quote:
Yep, en ik zie Mo echt niet naar huis gaan, ze zei nog dat ze liever actrice werd dan fiscalistquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja Mo die Jodelootje nomineert, wie had dat vanmiddag kunnen denken? Toen Mootje zei: "ik snap jou heel vaak niet!" Alsof zij glashelder is. Mo is een eersteklas bitch
Wow...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
Ben echt in shock over het feit dat Mo deze week wéér niet genomineerd is. Endemol geef Mo een sanctie zodat ze ook op de stoel zit! #sstnl
Ze had gewoon niet moeten nomineren, ze wou genomineerd worden en ze wou naar huis dus wat was het ergste dat er had kunnen gebeuren..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zo even 3 peuken gerookt , kop koffie nu en kom maar binnen met de streams ik ben weer rustig
geef je pc een lowkickquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
&*$^&*^@#%%#)(*)(* heb niewe flashplayer geinstalleerd , nog niet goed.....
pc uit raam NU !
ja, schrikken he, dat zijn we bijna vergeten dat het daar over gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vond het heel verwarrend dat ze opeens over geheimen begonnen in de Daily, snapte er niks van
Gezien het chronologisch wonder dat op de redactie werkt zal er ergens eind deze week nog wel iets over gezegd worden. Op vrijdag, als ie thuis zit. Want tijdens de live-show zal het Jo-in, Jo-uit zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
En alle aandacht gaat weer naar Mo en Jo, zelfs in de streams. Dus nog maar een keer
Dit programma gaat toch over geheimen!? Toen de andere geheimen geraden werden, kregen we uitleg, of filmpjes te zien. (Shar over Tsunami, beelden van Jo "slaapwandelen"etc. ) En nu bij Karim, helemaal niets,Geen fragment uit de Bollywoodfilm, geen verhaal over de rol die hij heeft gespeeld, of hoe hij in die film terecht is gekomen.
Dit is alweer de zoveelste keer dat ze een verhaallijntje niet afmaken, afraffelen, of gewoon iets helemaal weglaten.
Echt mucho irritant!
Wie is Maik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
de grootste sanctie was waarschijnlijk dat ze zelf genomineerd zou staan, slim toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze had gewoon niet moeten nomineren, ze wou genomineerd worden en ze wou naar huis dus wat was het ergste dat er had kunnen gebeuren..
Ik heb het ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
pc uit raam NU !
ja net gedaan....scheenbeen gebrokenquote:
oh dus het ligt niet aan mn pc ?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
pc uit raam NU !
Vraag het in DIGquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
pc uit raam NU !
Die Maik weet niet eens meer hoe ze er uit ziet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
Mail moet ze mond even houden anders ga ik daar is even twitterenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze had gewoon niet moeten nomineren, ze wou genomineerd worden en ze wou naar huis dus wat was het ergste dat er had kunnen gebeuren..
Weet je, soms begin ik zelfs te twijfelen... of ze niet een heel goede actrice is....quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Zijn lul waarschijnlijk wel...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die Maik weet niet eens meer hoe ze er uit ziet.
ja maar net zei al iemand dat ze het zelfde had...kheb best verstand van pc's maar dit heb ik dus nog nooit gehad...het zal dan denk ik aan de site liggen hoop ik dan maar...quote:
Ik klikte scheef en op fullscreen op een stream, toen moest ik vorige doen en stream's ook stuk. De Sjoel-lock werkte hiervoor nog wel, maar nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
pc uit raam NU !
nou dan wil ik die beelden wel zien hoor dat ze al kopbonkend op die exit deur staat te rammelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
Dit duurt toch wel lang, denk dat Mo definitief weg wil
Bij mij werkt het ook allemaal niet meer, stelletje fuckersquote:
ik dus op 2 sites die ik hiervoor heb niets.....die van net 5 zelf en web44 , allebij zwartquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik klikte scheef en op fullscreen op een stream, toen moest ik vorige doen en stream's ook stuk. De Sjoel-lock werkte hiervoor nog wel, maar nu ook niet meer.
Edit: nu via SST site wel Sjoel-locks.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou dan wil ik die beelden wel zien hoor dat ze al kopbonkend op die exit deur staat te rammelen
omdat ze zogenaamd zooo hoogbegaafd is. loeseeer!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef Verity het volgende:
Als Mo graag naar huis wilt dmv een nominatie, waarom kies ze er dan voor om de bewoners die haar nomineren op de stoel te zetten?
Die weet op z'n minst hoe haar reet eruit ziet, waar daar was hij wel heel erg op gefixeerd.quote:
Ik gebruik die ook, maar kan met mijn computer inzoomen op 1 pagina dus heb ze groter gemaakt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Candyfreak het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html deze doet het wel maar klein beeld
al zou ik die stoelen cadeau krijgen, dan komen ze echt niet mijn huis in, wat een walgelijk zooitje.quote:
Mogelijkheid 3. Niet MaMaJo maar MaMaMO heeft de touwtjes in handen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Zoals ik het zie,zijn er 2 mogelijkheden...., Mo speelt een vies spelletje en probeerd een slachtofferrol te krijgen,waardoor juist het publiek haar erin wil houden.
Mogelijkheid 2 Mo is zo labiel als een garnaal op het droge,en had gehoopt de kans te krijgen om met opgeheven hoofd te kunnen vertrekken en word daarin nu door de regie gedwarsboomt....in dat geval had ik na deze zoveelste mindfuck,mezelf eigenhandig goed of kwaadschiks toegang verschaft naar buiten!
Inderdaad, ze had gewoon moeten weigeren. Zelfs een niet hoogbegaafde, zoals ikzelf, snap dat nog.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
doen het ook niet...je kunt grotere schermpjes krijgen als je cntrl ingedrukt houdt en tegelijkertijd met je scrollwieltje draaitquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Candyfreak het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html deze doet het wel maar klein beeld
Oh ok dacht dat je het over CS had ipv streamsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar net zei al iemand dat ze het zelfde had...kheb best verstand van pc's maar dit heb ik dus nog nooit gehad...het zal dan denk ik aan de site liggen hoop ik dan maar...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Zoals ik het zie,zijn er 2 mogelijkheden...., Mo speelt een vies spelletje en probeerd een slachtofferrol te krijgen,waardoor juist het publiek haar erin wil houden.
Mogelijkheid 2 Mo is zo labiel als een garnaal op het droge,en had gehoopt de kans te krijgen om met opgeheven hoofd te kunnen vertrekken en word daarin nu door de regie gedwarsboomt....in dat geval had ik na deze zoveelste mindfuck,mezelf eigenhandig goed of kwaadschiks toegang verschaft naar buiten!
Ik dat Mo nu al aan het vertrekken isquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe langer ik dit zie hoe meer ik er van overtuigd raak dat Mo woensdag al weg is
Hoe heb je dat gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik gebruik die ook, maar kan met mijn computer inzoomen op 1 pagina dus heb ze groter gemaakt!
nee mn streams weigeren....ik wil streamlocks zien !!!!!!!!! hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dacht dat je het over CS had ipv streams
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Jo heeft haar vast over het 'hek' gejaagd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dat Mo nu al aan het vertrekken is
Streams liggen er uit, dus wie nu zijn streams nog heeft draaien niks aan doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
doen het ook niet...je kunt grotere schermpjes krijgen als je cntrl ingedrukt houdt en tegelijkertijd met je scrollwieltje draait
Dan heb ik toch ook gelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dat Mo nu al aan het vertrekken is
Je kan dat beeld gewoon vergroten hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zie je dan skattie? Ik een SL.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe langer ik dit zie hoe meer ik er van overtuigd raak dat Mo woensdag al weg is
Ik gok erop dat de redactie haar gewoon de optimale vernederin wil laten ondergaan. Ze wordt naar de finale geloosd waar ze met 1% keihard verliest van Jo en dat Maik haar daarna vertelt dat hij er echt niks aan kon doen, maar dat hij toch gaat voor een man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Misschien betaalt nep5 op deze manier de rechtzaak af die de ouders van Mo hadden aangespannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mogelijkheid 3. Niet MaMaJo maar MaMaMO heeft de touwtjes in handen!
dan wacht ik het ook maar af....geef maar een gil als ze het weer doen, dan zet ik mn FF weer aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Streams liggen er uit, dus wie nu zijn streams nog heeft draaien niks aan doen
ze had een koffer met geld verwacht. Haar vader met zijn Kolonelspensioen en bijbaan in verzekeringen kan met gemak, die 20.000 euri voor zijn dochter op hikken, Hij kan elk jaar een belastingvrije schenking aan zijn dochter doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Kon het eerst ook nooit maar kreeg toen een nieuw toetsenbord en daar zitten in- en uitzoom knopjes op...quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok erop dat de redactie haar gewoon de optimale vernederin wil laten ondergaan. Ze wordt naar de finale geloosd waar ze met 1% keihard verliest van Jo en dat Maik haar daarna vertelt dat hij er echt niks aan kon doen, maar dat hij toch gaat voor een man.
Dat hebben we dus allemaal zoals je ziet de vakantie ploeg zit aan de knoppenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
[..]
nee mn streams weigeren....ik wil streamlocks zien !!!!!!!!! hahaha
Dus dat, de productie zit met de handen in het haar, de beelden zijn te erg om te laten zienquote:
Ik kijk The Prince and mequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik kap ermee hoor, ik ga nl1 kijken.
stelletje portugezen die het toch niets kan schelen dat stabbie de streamlocks niet ziet, die denken, zet je sjoel lock maar aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hebben we dus allemaal zoals je ziet de vakantie ploeg zit aan de knoppen
ja zit jij me effe lekker te makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat, de productie zit met de handen in het haar, de beelden zijn te erg om te laten zien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok erop dat de redactie haar gewoon de optimale vernederin wil laten ondergaan. Ze wordt naar de finale geloosd waar ze met 1% keihard verliest van Jo en dat Maik haar daarna vertelt dat hij er echt niks aan kon doen, maar dat hij toch gaat voor een man.
Hij kiest voor Guido?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
ik denk mogelijkheid 1quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Straks een Joanna en een Mo met een vlot kort kapselquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat, de productie zit met de handen in het haar, de beelden zijn te erg om te laten zien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Was de zwangere Mo met babyborn eigenlijk in de uitzending te zien?
Ik heb ze na de uitzending ook opnieuw aangezet, ze deden het bij mij toen ook niet. En op die andere pagina's ook niet, heb toen opneiwu opgestart paar keer op F5 geramd toen deden ze het weer. Heb nu stream 1 en 3 aan staan, maar als ik op andere pagina's kijk doen ze het weer nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Stability het volgende:
[..]
dan wacht ik het ook maar af....geef maar een gil als ze het weer doen, dan zet ik mn FF weer aan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks een Joanna en een Mo met een vlot kort kapsel
Jo krijgt een oortje want zelf iets bedenken is niet haar ding..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat belooft wel een megaruzie mo/jo vanavond ,zijn ze nu even het script voor aan het doornemen
Ja, de kleuter was in beeld hoor, heel overtuigendquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Was de zwangere Mo met babyborn eigenlijk in de uitzending te zien?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, de kleuter was in beeld hoor, heel overtuigend
Dat weet niemand, ze had vanavond gewoon kunnen zeggen: ik nomineer alleen als ik mezelf ook mag nomineren. PUNT.quote:
ik heb al ge reboot, 100 keer pagina refreshed, niewe flashplayer geinstalleerd, firefox geprobeerd en IE9.............quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb ze na de uitzending ook opnieuw aangezet, ze deden het bij mij toen ook niet. En op die andere pagina's ook niet, heb toen opneiwu opgestart paar keer op F5 geramd toen deden ze het weer. Heb nu stream 1 en 3 aan staan, maar als ik op andere pagina's kijk doen ze het weer niet
Ze heeft een dealtje met de stem gesloten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Dat weet niemand, ze had vanavond gewoon kunnen zeggen: ik nomineer alleen als ik mezelf ook mag nomineren. PUNT.
Dat heb ik ook, is gewoon een standaard melding van Firefox als ie een server niet kan bereiken. Wat nu dus het geval is, die streaming server ligt plat Mangrove.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Stability het volgende:
daar word je toch niet goed van? nu zegt ie dit:
enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
wie wat waar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef annanasje het volgende:
dr uitgehaald door een psycholoog?whutt
hij doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, is gewoon een standaard melding van Firefox als ie een server niet kan bereiken. Wat nu dus het geval is, die streaming server ligt plat Mangrove.
ik hoorde ook zoiets..........quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef annanasje het volgende:
dr uitgehaald door een psycholoog?whutt
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hij doet het nog steeds nietkrijg nu steeds indd die melding
Hier werkt t ook nog niet maar sommigen hebben al beeld, die server heeft een hoop te verwerken, komt goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hij doet het nog steeds nietkrijg nu steeds indd die melding
De webpagina kan niet worden weergegevenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
pc uit raam NU !
Graag, laat ze maar ruilen, hup weg ermeequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef snetje het volgende:
Mo wil ruilen met 1 van de genomineerden... of anders een weg??
Mo dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef annanasje het volgende:
ze zei: "ik voel me nu net alsof ik door een psycholoog het programma uit ben gehaald, ik vind het echt heel erg als de mensen van wie ik hou deze beelden zien, daarom hou ik me nu nog maar even groot. ????
Neehee, eerst opgespoten boven lip eruit!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Graag, laat ze maar ruilen, hup weg ermee
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef Day het volgende:
Beeld!
En een bijna instortende Mo en een kwaaie Jo. Het komt eraan, hoor!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
Ah jammer, ik dacht dat Flip boos op Jo werd en haar sloeg, maar het was slechts een vlieg....
ja kheb nu beeld, maar geen geluidquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Werkt deze ook niet bij je?
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
Ah jammer, ik dacht dat Flip boos op Jo werd en haar sloeg, maar het was slechts een vlieg....
Die blijft d'r echt in, er genoeg, die hoor je straks nog lachen, dat Mootjequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
En weer het zelfde riedeltje, ze vindt het heel erg dat Nederland, haar familie etc haar zo weer zien...
ja, hierin heeft Jo gelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Diamonds28 het volgende:
Jo heeft wel gelijk ze loopt al 5 6 7 weken te lullen dat ze naar huis wilt maar ze gaat niet
D8 ik ook ffquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
Precies, als je wil dan ga je! Ben dat gelul meer dan zat van dat wijf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Diamonds28 het volgende:
Jo heeft wel gelijk ze loopt al 5 6 7 weken te lullen dat ze naar huis wilt maar ze gaat niet
Dat ik dit nog mag zeggen... idd, Jo heeft voor deze ene keer echt gelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, hierin heeft Jo gelijk.
Beter luisteren, ze had het over dagen, niet over weken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Diamonds28 het volgende:
Ahja, sorry je hebt gelijk. Boos is ze immers nooit, slechts geirriteerd met iemand.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Niki.P het volgende:
Jo klinkt heel erg geïrriteerd met Flip...
Schrok ook een beetje van mijn eigen woorden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag zeggen... idd, Jo heeft voor deze ene keer echt gelijk.
ik heb nu wel beeld via de sst site, maar nergens geluid opquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
Schandalig dat Philip zo weg loopt bij Joanna.
Nosje!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Mo nu écht weggaan ?
Mijn hemel, ze is nog erger dan de zwangere Tanja...
Sharon luistert nog wel naar het gezeik van Mo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
Hier ook, met geluid though.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb nu wel beeld via de sst site, maar nergens geluid op
Nou zou ik ook doen, wat denkt die omhoog gevallen tuttebel wel niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
Ik probeer altijd als tenminste nog een beetje positief te verwordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja, sorry je hebt gelijk. Boos is ze immers nooit, slechts geirriteerd met iemand.![]()
Mijn excuus.![]()
op de grond als een klein kindquote:
beeld is ondertussen ook weer verdwenen....gofferdegoffer! wat een stel prutsers daar in portugalquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef IGotNoName het volgende:
Ah mo heeft een nieuw plekje gevonden voor de komende dagen
I know, was ook een in-side joke gericht op Joanna.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik probeer altijd als tenminste nog een beetje positief te verworden
ze kon dat zoenen van flip en jo niet aanzien dus jo weg hoppa andere redenken ik niet verzinnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Darklight het volgende:
Ook wel een naaistreek om Joanna te nomineren
Waarom geen sharon
het is niet de schuld van de portugezen, het is de schold van MO !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef Stability het volgende:
[..]
beeld is ondertussen ook weer verdwenen....gofferdegoffer! wat een stel prutsers daar in portugal
MO rot op !! hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
het is niet de schuld van de portugezen, het is de schold van MO !!
ze kan nu toch opstappen ? doet ze niet he, hoe voorspelbaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Mo antwoord heeft gegeven![]()
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
Hoi Nos, shocking hè? Deze RLS is nog erger dan DGK.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Mo nu écht weggaan ?
Mijn hemel, ze is nog erger dan de zwangere Tanja...
Dat 2 onvolwassen wijven nog zo ver in zo'n flutshow komen...quote:
dan heb jij de verkeerde mensen op twitter!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef markna het volgende:
een een hoop mensen op twitter vinden dat we op jo moeten stemmen
Nou! Wat een leven hebben die 2.quote:
Een hoop mensen op twitter zeiden ook dat Tristan van der Vlis zn moeder had doodgeschoten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef markna het volgende:
een een hoop mensen op twitter vinden dat we op jo moeten stemmen
Yep, uiteraard, ben blij da'k besloten heb de daily's niet meer te gaan kijken, live-show word wat moeilijker om ook maar meteen schrappen, aangezien die nog wel te behappen zijn meestal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef MightyDude het volgende:
Dit zullen ze wel weer leuk knippen en plakken worden voor morgen in de daily (uiteraard in het voordeel van jo)
Ik geloof niet dat Mo instort, moet dat eerst zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou! Wat een leven hebben die 2.
Dit enkel en alleen omdat ze genomineerd is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
Ah, Djoon voert weer een toneelstukje op. Ik lig echt in een deuk.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
Ah, Djoon voert weer een toneelstukje op. Ik lig echt in een deuk.
Vanaf kwart voor 10 inschakelen en je hebt niks gemistquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, uiteraard, ben blij da'k besloten heb de daily's niet meer te gaan kijken, live-show word wat moeilijker om wellicht die ook maar meteen schrappen hoewel die nog wel te behappen zijn meestal.
Die is nu weer druk aan het nadenken hoe ze het vieze spelletje van haar nu verder moet spelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Mo instort, moet dat eerst zien
Hahaha, zo doen ze het wel voorkomen ja. Alsof het leven na SST verschrikkelijk is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef MightyDude het volgende:
Als mo of jo niet winnen, Worden ze dan afgeschoten ofzo ?
Wat een fucking drama, of hun leven er vanaf hangt
Beter doe je dan het nummer van Karim...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef danilel het volgende:
Heb net ook op twitter geschreven om op jo te stemmen, heb alleen geers nummer erbij gezet ipv die van jo
Twee van de genomineerden hebben nergens last van zo te zien. Sterker nog, 1tje zat de veroorzaakster net te troosten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Niki.P het volgende:
Pff echt wat een depri stemming.. als ze een paar weken geleden dat draai ding hadden gekregen zoude ze echt met z'n alle er op zoude gaan...
volg jij het wel???quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef Starlie het volgende:
Serieus heeft niemand van die debielen Monique genomineerd?!
Deze doen t nog:quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef little_me het volgende:
jezus moest mijn pc opnieuw opstarten en nu nergens geen streams meer te zien
doe ik straks ook nog welquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
Beter doe je dan het nummer van Karim...
Kijk, dat is nu eens een leuke actie !quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef danilel het volgende:
Heb net ook op twitter geschreven om op jo te stemmen, heb alleen geers nummer erbij gezet ipv die van jo
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, zo doen ze het wel voorkomen ja. Alsof het leven na SST verschrikkelijk is.![]()
O, wacht, dan zijn de uit de schijnwerpers..
Zag zulke dingen hier nu niet, ze lezen mee en Fonsje is behoorlijk desperate voor meer buzz/kijkers op het moment!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef MightyDude het volgende:
Als mo of jo niet winnen, Worden ze dan afgeschoten ofzo ?
Wat een fucking drama, of hun leven er vanaf hangt
Nee, eMo moest nomineren en heeft haar 'vriendin' Joanna genomineerd, die nu pissed isquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef Starlie het volgende:
Serieus heeft niemand van die debielen Monique genomineerd?!
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html doet deze het?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef little_me het volgende:
jezus moest mijn pc opnieuw opstarten en nu nergens geen streams meer te zien
you wishquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Deze doen t nog:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
tzijn ook niet mijn vrienden haahahquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan heb jij de verkeerde mensen op twitter!!
Oh echt doet de oops-pagina t ook niet meer... hahah oops. Ik refresh dan maar even nietquote:
Hahaha, het sneu is dat hier vast nog malloten in zullen trappen ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef danilel het volgende:
neequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html doet deze het?
bij mij wel (net opgestart)quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html doet deze het?
tja moest toch watquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijk, dat is nu eens een leuke actie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |