Gewoon niemand stemmen, krijgt Nep5 een koekje van eigen deeg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef diditje64 het volgende:
misschien moeten we de boel boycotten dat we Mo naar huis willen zo jammer dat ze de geode sleutel koos
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim en Gerard moeten stemmen delen. Omdat ze dezelfde fans hebben.
Daarom gaat Joanna door en gaat Karim of Gerard eruit.
Geloof jij het?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mss Mo toch vrijwillige exit en dus geen exit donderdag...
Ik gun Monique een welverdiende 4e plekquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Flow3r het volgende:
ik gun Mo die ton nu wel, zal ze nodig hebben voor jaren therapie hierna
Ik ook, heb ondertussen NET5 nog niet uit gezet en ben een hele erge flauwe romantische komedie aan het kijken (die ik ook al gezien heb)quote:
Bied haar gewoon koffertje met onbekende inhoud (dan gewoon 1 euro inpleuren) aan in liveshow, zijn de andere 3 veilig, mag zij met de koffer met 1 euro.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mss Mo toch vrijwillige exit en dus geen exit donderdag...
de enige twee die nog voor leuke gesprekken zorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus, ze willen geer of karim weg hebben
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vrees dat zelfs de therapeut in therapie gaat na haar behandeld te hebben...
Hij had een hele top 15 gemaakt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Maareh.... Guido!![]()
Guido wist 110% zeker -want hij hoorde het van Jo- dat Mo deze ronde weg zou gaan.
Waarom? Wat heeft Flip nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Wijnneus het volgende:
Flip gaat op zijn donder krijgen van Jo![]()
Vinden ze niet erg, da's ook gratis "buzz" Mo word gewoon ( weer ) misbruikt. En Karim die haar zo ontzettend geholpen heeft met geheimen word het slachtoffer donderdag, mark my words.quote:
dat geloof je echt? Mo was er NOOIT zelf uit gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Stability het volgende:
ik had liever, jo flip en sharon op die stoel gezien
mo was er dan vanzelf wel uitgegaan
Ik ook sinds jij dit ons vertelde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef Day het volgende:
Ik zag dit dus, sinds ik zondagavond die banner voorbij zag komen op Net5, al aankomen.
geloofde ik ook niet, maar wel als flip er uit zou moeten bijvoorbeeld, denk ik hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat geloof je echt? Mo was er NOOIT zelf uit gegaan
dat is nog zeker een week #huilenmetmoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat geloof je echt? Mo was er NOOIT zelf uit gegaan
Dat laatste weet ze toch niet. Ja, misschien uit de poll van een aantal weken terug. Maar ze was echt wel bereid de gok te nemen. Zeker omdat Maik met minder stemmen eruit gestemd was, dan zij verwachtte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze wil echt wel weg hoor. En genomineerd worden.
Kans om te winnen heeft ze toch niet en kijkers trekken doet ze al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |