Hoezo delen? Zijn ze ook stiekem getrouwd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Maar moeten wel stemmen delen. En Jo heeft ook veel groupies...
dat wordt een bitchfight tussen Jo en Moquote:
Jawelquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef sjampoeh het volgende:
als mo vrijwillig zou gaan, is er dan geen exit v karim, geer of jo ?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo delen? Zijn ze ook stiekem getrouwd?
Kan Karim Ook nog worden...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef DjinN het volgende:
Ik denk dat Jo er dit keer uitvliegt![]()
Karim en Geer zijn de publiekslievelingen
Dezelfde fans, is al eerder bewezen met Gerard vs Sharon en Karim vs Alex.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo delen? Zijn ze ook stiekem getrouwd?
En dan, wat is de regel?quote:
Hoezo is dit haar schuld? Mijn God zeg...ze wilde zichzelf het liefst nomineren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef Diamonds28 het volgende:
wat een vals wicht zeg die Mo gewoon Flip en Sharon kiezen bah bah
en nog zitten we een week met der opgescheept gatverdammen
hoop dat Jo zo lekker uit der plaat gaat tegen der !!!!!!!!!!!
Omdat ze weet dat Sharon het geld goed zal besteden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef annanasje het volgende:
waarom sharon nou weer niet? alsof ze zoveel met haar heeft
dat jankwijf moet gewoon naar huis gaan met dr ik WIL genomineerd staan ondankbaar nest bah.
Idd, dat is toch wat ze liefst wilde?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze zelf genomineerd is, maar ik denk dus echt dat ze daar niet aan heeft gedacht.
Nee, ze moest blijven omdat de Grote Baas haar duidelijk heeft gemaakt dat het het programma anders heel veel geld kost als iemand vrijwillig vertrekt. Heb je dat vanmiddag niet begrepen tussen mond en lippen door?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Dit is wel heel erg gescript zeg! Daarom wilde ons kleine Mootje dus blijven. Je mag de inhoud van je kluis wel mee als je bij de laatste drie of vier hoort.
Ik ga het niet hopen want dan is het donderdagavond weer teleurstellingquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Mylene het volgende:
Joanna naar huis, dat mag wel duidelijk zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd, dat is toch wat ze liefst wilde?
Geen namen noemen is jezelf nomineren, geloof ik.quote:
doe niet zo engquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim en Gerard moeten stemmen delen. Omdat ze dezelfde fans hebben.
Daarom gaat Joanna door en gaat Karim of Gerard eruit.
van mij wel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef ItsDidi het volgende:
Stomme Mo eeuwige haat nu.. Waarom niet gewoon Sharon nomineren pff, Jo mag echt niet weg hoor..
Nah, De regie gooit Karim er gewoon uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Ach welnee, als er iets dik bovenop lag was het dit wel. Ik zei het al een aantal dagen geleden in de COS en ik ben niet helderziend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo is dit haar schuld? Mijn God zeg...ze wilde zichzelf het liefst nomineren.
dat dus, ze willen geer of karim weg hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Nah, De regie gooit Karim er gewoon uit
Het is ook geen rare keuze.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
Verbaast me totaal niet dat ze Jo nomineert. Het botert al tijden niet tussen die twee en Flip en Sharon zijn de enige in de groep die nog naar haar gezeik problemen luisteren.
nee , maar ze blijft wel karim kan t vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er niemand die eraan denkt dat Jojonka morgen gewoon weer een wildcard krijgt??
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Nee vertel eens?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ze moest blijven omdat de Grote Baas haar duidelijk heeft gemaakt dat het het programma anders heel veel geld kost als iemand vrijwillig vertrekt. Heb je dat vanmiddag niet begrepen tussen mond en lippen door?
Ik denk ook zeker niet dat Jo naar huis gaat...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen onderschat JOANNA niet die won ook met 40% ofzo de vrijstelling.
Alle breezer Net5 kijksletmeisjes stemmen op Joanna.
Goeie grond voor TV: Jo en Ge.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef annanasje het volgende:
Ik durf erop te gokken dat karim naar huis gaat.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
Als ik flipje was kon mo nou ook ff doodvallen
Als ze nooit op die stoel komt haalt ze sowieso de finale.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want ze is ook zoooo populair. Ga toch fietsen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik ook. Sterker nog... Ik was ervan overtuigd dat dat zou gebeurenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef Niki.P het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat dit weleens de finale 3 konden worden..
flip denkt, ach ik zit er nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen onderschat JOANNA niet die won ook met 40% ofzo de vrijstelling.
Alle breezer Net5 kijksletmeisjes stemmen op Joanna.
Ze wil echt wel weg hoor. En genomineerd worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ach welnee, als er iets dik bovenop lag was het dit wel. Ik zei het al een aantal dagen geleden in de COS en ik ben niet helderziend.
Niets is wat het lijkt in het huis der geheimenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Sterker nog... Ik was ervan overtuigd dat dat zou gebeuren
Haar moeder verzint wel wat joh, maak je niet drukquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef DjinN het volgende:
Dalijk krijgt Jo weer een brief ofzoHeeft Buddha zich kapotgevreten
Wint ze weer sympathie + stemmen dus blijft ze vast weer
Ze was haar al aardig aan het trosten in de plaats van z'n "vriendinnetje" die genomineerd is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Flow3r het volgende:
ik gun Mo die ton nu wel, zal ze nodig hebben voor jaren therapie hierna
ja helaas verzint die botoxlip wel weer wat jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haar moeder verzint wel wat joh, maak je niet druk
Mss Mo toch vrijwillige exit en dus geen exit donderdag...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Sterker nog... Ik was ervan overtuigd dat dat zou gebeuren
Ik vrees dat zelfs de therapeut in therapie gaat na haar behandeld te hebben...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Flow3r het volgende:
ik gun Mo die ton nu wel, zal ze nodig hebben voor jaren therapie hierna
Jij zegt dat het het programma veel geld kost als er iemand vrijwillig gaat. Hoezo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze wil echt wel weg hoor. En genomineerd worden.
Kans om te winnen heeft ze toch niet en kijkers trekken doet ze al helemaal niet.
Nee, want dan wordt ze volgende week wel genomineerd. En dat wil ze ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Als ze nooit op die stoel komt haalt ze sowieso de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |