Hoezo delen? Zijn ze ook stiekem getrouwd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Maar moeten wel stemmen delen. En Jo heeft ook veel groupies...
dat wordt een bitchfight tussen Jo en Moquote:
Jawelquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef sjampoeh het volgende:
als mo vrijwillig zou gaan, is er dan geen exit v karim, geer of jo ?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo delen? Zijn ze ook stiekem getrouwd?
Kan Karim Ook nog worden...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef DjinN het volgende:
Ik denk dat Jo er dit keer uitvliegt![]()
Karim en Geer zijn de publiekslievelingen
Dezelfde fans, is al eerder bewezen met Gerard vs Sharon en Karim vs Alex.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo delen? Zijn ze ook stiekem getrouwd?
En dan, wat is de regel?quote:
Hoezo is dit haar schuld? Mijn God zeg...ze wilde zichzelf het liefst nomineren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef Diamonds28 het volgende:
wat een vals wicht zeg die Mo gewoon Flip en Sharon kiezen bah bah
en nog zitten we een week met der opgescheept gatverdammen
hoop dat Jo zo lekker uit der plaat gaat tegen der !!!!!!!!!!!
Omdat ze weet dat Sharon het geld goed zal besteden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef annanasje het volgende:
waarom sharon nou weer niet? alsof ze zoveel met haar heeft
dat jankwijf moet gewoon naar huis gaan met dr ik WIL genomineerd staan ondankbaar nest bah.
Idd, dat is toch wat ze liefst wilde?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze zelf genomineerd is, maar ik denk dus echt dat ze daar niet aan heeft gedacht.
Nee, ze moest blijven omdat de Grote Baas haar duidelijk heeft gemaakt dat het het programma anders heel veel geld kost als iemand vrijwillig vertrekt. Heb je dat vanmiddag niet begrepen tussen mond en lippen door?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Dit is wel heel erg gescript zeg! Daarom wilde ons kleine Mootje dus blijven. Je mag de inhoud van je kluis wel mee als je bij de laatste drie of vier hoort.
Ik ga het niet hopen want dan is het donderdagavond weer teleurstellingquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Mylene het volgende:
Joanna naar huis, dat mag wel duidelijk zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd, dat is toch wat ze liefst wilde?
Geen namen noemen is jezelf nomineren, geloof ik.quote:
doe niet zo engquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim en Gerard moeten stemmen delen. Omdat ze dezelfde fans hebben.
Daarom gaat Joanna door en gaat Karim of Gerard eruit.
van mij wel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef ItsDidi het volgende:
Stomme Mo eeuwige haat nu.. Waarom niet gewoon Sharon nomineren pff, Jo mag echt niet weg hoor..
Nah, De regie gooit Karim er gewoon uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Ach welnee, als er iets dik bovenop lag was het dit wel. Ik zei het al een aantal dagen geleden in de COS en ik ben niet helderziend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo is dit haar schuld? Mijn God zeg...ze wilde zichzelf het liefst nomineren.
dat dus, ze willen geer of karim weg hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Nah, De regie gooit Karim er gewoon uit
Het is ook geen rare keuze.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
Verbaast me totaal niet dat ze Jo nomineert. Het botert al tijden niet tussen die twee en Flip en Sharon zijn de enige in de groep die nog naar haar gezeik problemen luisteren.
nee , maar ze blijft wel karim kan t vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er niemand die eraan denkt dat Jojonka morgen gewoon weer een wildcard krijgt??
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Nee vertel eens?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ze moest blijven omdat de Grote Baas haar duidelijk heeft gemaakt dat het het programma anders heel veel geld kost als iemand vrijwillig vertrekt. Heb je dat vanmiddag niet begrepen tussen mond en lippen door?
Ik denk ook zeker niet dat Jo naar huis gaat...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen onderschat JOANNA niet die won ook met 40% ofzo de vrijstelling.
Alle breezer Net5 kijksletmeisjes stemmen op Joanna.
Goeie grond voor TV: Jo en Ge.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef annanasje het volgende:
Ik durf erop te gokken dat karim naar huis gaat.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
Als ik flipje was kon mo nou ook ff doodvallen
Als ze nooit op die stoel komt haalt ze sowieso de finale.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want ze is ook zoooo populair. Ga toch fietsen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik ook. Sterker nog... Ik was ervan overtuigd dat dat zou gebeurenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef Niki.P het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat dit weleens de finale 3 konden worden..
flip denkt, ach ik zit er nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen onderschat JOANNA niet die won ook met 40% ofzo de vrijstelling.
Alle breezer Net5 kijksletmeisjes stemmen op Joanna.
Ze wil echt wel weg hoor. En genomineerd worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ach welnee, als er iets dik bovenop lag was het dit wel. Ik zei het al een aantal dagen geleden in de COS en ik ben niet helderziend.
Niets is wat het lijkt in het huis der geheimenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Sterker nog... Ik was ervan overtuigd dat dat zou gebeuren
Haar moeder verzint wel wat joh, maak je niet drukquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef DjinN het volgende:
Dalijk krijgt Jo weer een brief ofzoHeeft Buddha zich kapotgevreten
Wint ze weer sympathie + stemmen dus blijft ze vast weer
Ze was haar al aardig aan het trosten in de plaats van z'n "vriendinnetje" die genomineerd is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Flow3r het volgende:
ik gun Mo die ton nu wel, zal ze nodig hebben voor jaren therapie hierna
ja helaas verzint die botoxlip wel weer wat jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haar moeder verzint wel wat joh, maak je niet druk
Mss Mo toch vrijwillige exit en dus geen exit donderdag...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Sterker nog... Ik was ervan overtuigd dat dat zou gebeuren
Ik vrees dat zelfs de therapeut in therapie gaat na haar behandeld te hebben...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Flow3r het volgende:
Jij zegt dat het het programma veel geld kost als er iemand vrijwillig gaat. Hoezo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze wil echt wel weg hoor. En genomineerd worden.
Kans om te winnen heeft ze toch niet en kijkers trekken doet ze al helemaal niet.
Nee, want dan wordt ze volgende week wel genomineerd. En dat wil ze ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Als ze nooit op die stoel komt haalt ze sowieso de finale.
Gewoon niemand stemmen, krijgt Nep5 een koekje van eigen deeg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef diditje64 het volgende:
misschien moeten we de boel boycotten dat we Mo naar huis willen zo jammer dat ze de geode sleutel koos
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Geloof jij het?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mss Mo toch vrijwillige exit en dus geen exit donderdag...
Ik gun Monique een welverdiende 4e plekquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Flow3r het volgende:
Ik ook, heb ondertussen NET5 nog niet uit gezet en ben een hele erge flauwe romantische komedie aan het kijken (die ik ook al gezien heb)quote:
Bied haar gewoon koffertje met onbekende inhoud (dan gewoon 1 euro inpleuren) aan in liveshow, zijn de andere 3 veilig, mag zij met de koffer met 1 euro.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mss Mo toch vrijwillige exit en dus geen exit donderdag...
de enige twee die nog voor leuke gesprekken zorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus, ze willen geer of karim weg hebben
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vrees dat zelfs de therapeut in therapie gaat na haar behandeld te hebben...
Hij had een hele top 15 gemaakt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Maareh.... Guido!![]()
Guido wist 110% zeker -want hij hoorde het van Jo- dat Mo deze ronde weg zou gaan.
Waarom? Wat heeft Flip nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Wijnneus het volgende:
Flip gaat op zijn donder krijgen van Jo![]()
Vinden ze niet erg, da's ook gratis "buzz" Mo word gewoon ( weer ) misbruikt. En Karim die haar zo ontzettend geholpen heeft met geheimen word het slachtoffer donderdag, mark my words.quote:
dat geloof je echt? Mo was er NOOIT zelf uit gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Stability het volgende:
ik had liever, jo flip en sharon op die stoel gezien
mo was er dan vanzelf wel uitgegaan
Ik ook sinds jij dit ons vertelde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef Day het volgende:
Ik zag dit dus, sinds ik zondagavond die banner voorbij zag komen op Net5, al aankomen.
geloofde ik ook niet, maar wel als flip er uit zou moeten bijvoorbeeld, denk ik hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat geloof je echt? Mo was er NOOIT zelf uit gegaan
dat is nog zeker een week #huilenmetmoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat geloof je echt? Mo was er NOOIT zelf uit gegaan
Dat laatste weet ze toch niet. Ja, misschien uit de poll van een aantal weken terug. Maar ze was echt wel bereid de gok te nemen. Zeker omdat Maik met minder stemmen eruit gestemd was, dan zij verwachtte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze wil echt wel weg hoor. En genomineerd worden.
Kans om te winnen heeft ze toch niet en kijkers trekken doet ze al helemaal niet.
Teveel met Mo gejinxed. Want Jo is genomineerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft Flip nou weer gedaan?
ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkers....... ik voorspel....... een lange SL.
Duidelijk + een makkelijke tegenstander in de finale.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Verity het volgende:
Mo heeft het netjes gedaan met het raden van de geheimen, maar ik begrijp niet waarom Mo er in wordt gehouden. Is dit vanwege haar tranen/drama??? Bang dat ze anders nog minder hebben uit te zenden?
Ja dat was dom ik dacht toen al: Hoe beter ze het doet hoe meer kans dat zij zelf NIET genomineerd zal worden (wat ze juist wel wil).quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef bull1966 het volgende:
vind wel dat Mo zich heeft laten kennen door evengoed haar best te doen tijdens dat onthou spel
Dat dus !quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Sonera het volgende:
Beetje lullig van Flip dat hij Mo ging troosten en niet Jo..
Precies en volgens mij waren de genomineerden van nu daarin de top 3 en ging Mo deze ronde wegquote:
Nee joh, hij moet toch wat te palen hebben als Jo donderdag vertrekt (wat niet gaat gebeuren)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Sonera het volgende:
Duidelijk mee eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef bull1966 het volgende:
vind wel dat Mo zich heeft laten kennen door evengoed haar best te doen tijdens dat onthou spel
ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Verity het volgende:
Mo heeft het netjes gedaan met het raden van de geheimen, maar ik begrijp niet waarom Mo er in wordt gehouden. Is dit vanwege haar tranen/drama??? Bang dat ze anders nog minder hebben uit te zenden?
dat is idd zondag morgen gebeurdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef annanasje het volgende:
Krijg zo langzamerhand wel een beetje het idee dat mo zelf heel graag naar huis wilt maar zij flink onderdruk wordt gezet via achter dat ze moet blijven en daardoor nog meer in de knoop raakt.
Als MamaDjoon niet bestond dan denk ik dat Flip stiekem Mo veel leuker vindt dan die Jo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Sonera het volgende:
Ze heeft vanmiddag nog tegen Sharon gezegd dat ze voor een bepaald bedrag opstapt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Bied haar gewoon koffertje met onbekende inhoud (dan gewoon 1 euro inpleuren) aan in liveshow, zijn de andere 3 veilig, mag zij met de koffer met 1 euro.
Verwacht je dat ze de finale gaat halen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Duidelijk + een makkelijke tegenstander in de finale.
Flip geeft geen bal om Joanne. Hij wil alleen maar winnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Sonera het volgende:
wat moet ik doen? ik heb alleen heel mooi scherp gitzwart beeld ........quote:
Ik doe met u meequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Schalke - Manchester!
succes met de SL!
Ik heb nog steeds vertrouwen in Mo dat ze op een of andere manier naar huis gaat deze week..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies en volgens mij waren de genomineerden van nu daarin de top 3 en ging Mo deze ronde weg
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Als MamaDjoon niet bestond dan denk ik dat Flip stiekem Mo veel leuker vindt dan die Jo.
jep same here, alleen 2 links staan er. Eentje naar de site en eentje naar de site van net5quote:
Zal net5 nu niet een beetje hopen dat de Geer/ Karim fans op allebei stemmen (dus dubbel smsen) ? En dan nog die vele smsjes voor Jojonka, hebben ze nog bijna winst op dat programmaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
Voordeel van Jo is dat er veel Geer/Karim aanhangers zijn, die moeten nu een keuze maken, en wellicht kan Jo profiteren van de Flip aanhangers
mjeh.. en dan gooien ze een andere bewoner terug ... Guido?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in Mo dat ze op een of andere manier naar huis gaat deze week..
dat zal t wel zijn inddquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zal net5 nu niet een beetje hopen dat de Geer/ Karim fans op allebei stemmen (dus dubbel smsen) ? En dan nog die vele smsjes voor Jojonka, hebben ze nog bijna winst op dat programma
s'nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Flow3r het volgende:
ze deed enorm haar best met het laatste spel, ze liep als eerste naar de kast met sleutels en voordat iemand anders de kans kreeg had ze haar sleutel al te pakken alsof ze wist dat het de goede was. Ze had ook kunnen weigeren om te nomineren en ze kan zelfs nu nog opstappen, maar niets van dat al, Mo gaat NIET
wie weet gaat Mo deze ronde nog wel weg... Je weet het maar nooit in het huis der geheimenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies en volgens mij waren de genomineerden van nu daarin de top 3 en ging Mo deze ronde weg
Dat dus! Die graaisnol had de sleutel al te pakken voor de anderen er erg in hadden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Flow3r het volgende:
ze deed enorm haar best met het laatste spel, ze liep als eerste naar de kast met sleutels en voordat iemand anders de kans kreeg had ze haar sleutel al te pakken alsof ze wist dat het de goede was. Ze had ook kunnen weigeren om te nomineren en ze kan zelfs nu nog opstappen, maar niets van dat al, Mo gaat NIET
Die gaat echt niet!! Die is al bezig met haar winnaarsspeech!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Flow3r het volgende:
echt nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Mylene het volgende:
Joanna naar huis, dat mag wel duidelijk zijn.
Ah gut...je denkt echt dat ze geen hun van "achter" gehad heeft he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef kreta2010 het volgende:
Geweldig, haha wat hier een hoop mensen over de rooie gaan, heerlijk gewoon!!!
Mo zet hem op, je hebt het spel goed gespeeld, 3 geheimen, veel missies gewonnen en mensen die er van balen, vergeten doen ze je niet------------------------ voor mij nu al een winnaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben jij het debiele broertjequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef kreta2010 het volgende:
Mo zet hem op, je hebt het spel goed gespeeld, 3 geheimen, veel missies gewonnen en mensen die er van balen, vergeten doen ze je niet------------------------ voor mij nu al een winnaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en hoe walgelijk parmantig liep ze naar de sleutelkast!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Dat dus! Die graaisnol had de sleutel al te pakken voor de anderen er erg in hadden.
bij mij doe heel de site het niet. Trouwens al dagen last van dat de streams het niet doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
ik krijg zelfs geen streamlocks...krijg alleen maar zwart beeld zonder iets
Jij bent anders ook niet weg te branden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef waxmask het volgende:
Nog een voorspelling?
- Deze donderdag zal de stem ronde weer net zo faal gaan als ten tijde van Guido. Het zal tot nog meer kokend bloed zetten. Maar volgende week zitten jullie nog steeds in de COS. Stelletje masochisten.
Een beetje Griek(fan) kan bedrog wel waarderenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef kreta2010 het volgende:
gerard heeft geld genoeg. vind hem super maar gun het de rest meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Candyfreak het volgende:
Jo gaat er toch niet uit
Karim gaat ben ik bang.
zei het ook alquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
Al wekenlang wacht ik tot Mootje eindelijk genomineerd staat en dan dit!
Dit programma gaat toch over geheimen!? Toen de andere geheimen geraden werden, kregen we uitleg, of filmpjes te zien. (Shar over Tsunami, beelden van Jo "slaapwandelen"etc. ) En nu bij Karim, helemaal niets,Geen fragment uit de Bollywoodfilm, geen verhaal over de rol die hij heeft gespeeld, of hoe hij in die film terecht is gekomen.
Dit is alweer de zoveelste keer dat ze een verhaallijntje niet afmaken, afraffelen, of gewoon iets helemaal weglaten.
Echt mucho irritant!
We zullen zien... misschien is dit voor haar wel de druppel en wil ze nu écht wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in Mo dat ze op een of andere manier naar huis gaat deze week..
Cos wellicht maar geen nep5 uitzendingen meer voor mij vrees ik, hoewel ik dat na GUido's exit ook zei maar Gerard aan Joanna vast met die handboeien was te peisch om af te haken. Maar dit was echt te voorspelbaar voor woorden, dit zal ze toch echt nog meer kijkers gaan kosten als ik zo op twitter kijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef waxmask het volgende:
Nog een voorspelling?
- Deze donderdag zal de stem ronde weer net zo faal gaan als ten tijde van Guido. Het zal tot nog meer kokend bloed zetten. Maar volgende week zitten jullie nog steeds in de COS. Stelletje masochisten.
Daar hebben de 3 genomineerden nu toch geen bal aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Het script voor de rest van de avond wordt doorgenomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Lange SL, volgens mij zijn ze de slaapkamers aan het herindelen
Zo kun je het ook bekijken idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef kreta2010 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Daar ben ik dan! Heb eindelijk weer internet en kan gaan twitteren!
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ook dat nog
ik gun Jo totaal niks, die hebben geld zat met hun oplichterspraktijken,quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef spikey08 het volgende:
[..]
gerard heeft geld genoeg. vind hem super maar gun het de rest meer
ik ga weer naar mijn GTST om 8 uurquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Cos wellicht maar geen nep5 uitzendingen meer voor mij vrees ik, hoewel ik dat na GUido's exit ook zei maar Gerard aan Joanna vast met die handboeien was te peisch om af te haken. Maar dit was echt te voorspelbaar voor woorden, dit zal ze toch echt nog meer kijkers gaan kosten als ik zo op twitter kijk.
ze wil ook ecth weg en ze gaat ook echt weg... voor 5000 euro tenminste..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zullen zien... misschien is dit voor haar wel de druppel en wil ze nu écht weg
Komt vast morgen nog wel, chronologisch zijn de daily's nooit geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
Al wekenlang wacht ik tot Mootje eindelijk genomineerd staat en dan dit!
Dit programma gaat toch over geheimen!? Toen de andere geheimen geraden werden, kregen we uitleg, of filmpjes te zien. (Shar over Tsunami, beelden van Jo "slaapwandelen"etc. ) En nu bij Karim, helemaal niets,Geen fragment uit de Bollywoodfilm, geen verhaal over de rol die hij heeft gespeeld, of hoe hij in die film terecht is gekomen.
Dit is alweer de zoveelste keer dat ze een verhaallijntje niet afmaken, afraffelen, of gewoon iets helemaal weglaten.
Echt mucho irritant!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef spikey08 het volgende:
[..]
gerard heeft geld genoeg. vind hem super maar gun het de rest meer
Heeft ie zijn rekeningen weer betaald? Van wel geld ?!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ook dat nog
levert dus extra smsjes opquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef speedy133 het volgende:
Volgens mij had Jo niet verwacht dat Mo haar zou nomineren.
Dacht je alles gehad te hebben..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ook dat nog
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet weg te branden.
Ja idd ik kom ook nog wel eens in de COS. Bedoelde meer de streams die hier ook al weken niet meer aan mogen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Cos wellicht maar geen nep5 uitzendingen meer voor mij vrees ik, hoewel ik dat na GUido's exit ook zei maar Gerard aan Joanna vast met die handboeien was te peisch om af te haken. Maar dit was echt te voorspelbaar voor woorden, dit zal ze toch echt nog meer kijkers gaan kosten als ik zo op twitter kijk.
Waarschijnlijk dacht Jo dat de hele groep vrijstelling kon krijgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef danilel het volgende:
Wat me wel opviel;
Mo wilde deze opdracht eigenlijk niet, maar werd enorm gepushed door Jo.........
rara
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef waxmask het volgende:
Nog een voorspelling?
karim, gerardquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
Wuuuuuuut?!
Bij winst van een missie kunnen bewoners hun kluis wisselen met een ander?
[/reclame]
week van de veranderingquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij is de Jo-show over gegaan in de Mo-show...
Zit vast op Laus computerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef Verity het volgende:
[..]
[..]
Heeft ie zijn rekeningen weer betaald? Van wel geld ?!
De haar extentions vliegen nu ook in de ronte tijdens de slquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef speedy133 het volgende:
Ga sjoelen joh!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
[..]
wat moet ik doen? ik heb alleen heel mooi scherp gitzwart beeld ........![]()
en ik mis de streamlocks !
Dat dacht ik eerst ook....quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht Jo dat de hele groep vrijstelling kon krijgen
Wat dat betreft heeft Mo ook geld zat, of kan het verdienen. Geer heeft geld zat. De ouders van Shar hebben geld zat. Dus, wat mij betreft wint Karim of Phil.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik gun Jo totaal niks, die hebben geld zat met hun oplichterspraktijken,
oxazepam helpt mij primaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
haha moet wel lachen om iedereen hier zoooooooo opgefokt allemaal (oke heb zelf ook nog nooit zo opgefokt achter mn pc gezeten met een rls )
Nee ik denk dat je daar gelijk in hebt! Jo zal zich verraden voelen en dit duidelijk aan Mo laten voelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef speedy133 het volgende:
Hahahaha, weer de epische woorden, net als in de daily van vrijdag.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ook dat nog
Dit dus, en dat ten koste van Karim. Ik ben zo boos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Day het volgende:
Daar hebben de 3 genomineerden nu toch geen bal aan?
En geloof me, ze gaat NIET weg!
Wel ligt ze nu waarschijnlijk te janken dat het zo kutspel is, en dat ze ook zo graag een exitavond mee had willen maken en dat de stem altijd HAAR moet hebben, en, en, en......
Ik denk dat we voorlopig ook nog wel SL hebben.
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Mo ook geld zat, of kan het verdienen. Geer heeft geld zat. De ouders van Shar hebben geld zat. Dus, wat mij betreft wint Karim of Phil.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
Wuuuuuuut?!
Bij winst van een missie kunnen bewoners hun kluis wisselen met een ander?
[/reclame]
Gaan we dan naar Portugal ?quote:
denk je alles gehad te hebben, krijg je dat ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ook dat nog
Ik haar nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef Sonera het volgende:
ben benieuwd of flipje nog bij Jo in bed mag.. ik zou hem niet meer toelaten!
onmogelijk, dat wijf kan een meer vullen met die kut nep tranen van haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef MightyDude het volgende:
Mensen, Jullie realiseren dat het doorgestoken kaart is he ?
Jullie winden je nog meer op dan Mo huilt
Ik vind de COS ook veel leuker dan de streams en de uitzendingen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ja idd ik kom ook nog wel eens in de COS. Bedoelde meer de streams die hier ook al weken niet meer aan mogen.
[/quote]quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef diditje64 het volgende:
[..]
zei het ook al
Ik vond het stom dat we de uitleg van Karim niet te zien kregen en door die stomme SL ook niet online gezien. wil welles weten waarom en hoezo hij een bollywood acteur is en of het een grote rol was of een bij rol I wanna know
Ik niet, Flip woont niet voor niks in Wassenaar, dat je hem niet over geld hoort betekent nog niet dat er niet genoeg in de familie zit.quote:
Nee dank je...ik bedank...geen behoefte aan die musten in RL te zien....wat een vetkleppen party zal dat niet wezen...quote:
Laatste beeld was dat Mo aan het huilen was in Flipjes zijn armen terwijl zij genomineerd is dus ze is vast boos...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Sorry ben net weer thuis, hoezo SL, en is Jo boos?
Hij zal wel niet veel twitteren, hij heeft zoveel vriendjes en vriendinnetjes, die heeft helemaal geen tijd daarvoor joh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk je alles gehad te hebben, krijg je dat ook nog
De kans dat Mootje wil pijpen is in ieder geval groter...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Jootje of Mootje. Ik denk dat Mootje beter kan pijpen
jo heeft al alles in stukjes geslagen..met mo als honkbalknuppelquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Lange SL, volgens mij zijn ze de slaapkamers aan het herindelen
Dank U Niki!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laatste beeld was dat Mo aan het huilen was in Flipjes zijn armen terwijl zij genomineerd is dus ze is vast boos...
ja lach maar hahaha kheb gewoon helemaaaaaaaal geen beeld hahahaquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Dacht je alles gehad te hebben..
Nou voor de winst doet Jootje ook heeel veeel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef MichielDeMuyter het volgende:
[..]
De kans dat Mootje wil pijpen is in ieder geval groter...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ook dat nog
Wss heb je gelijk, maar de streams zijn soms nog wel te pruimen, hoewel dat na donderdag, zonder Karim een stuk minder zal zijn want met wie moet Gerard in godsnaam dan een normaal gesprek van langer dan 5 minuten voeren????quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ja idd ik kom ook nog wel eens in de COS. Bedoelde meer de streams die hier ook al weken niet meer aan mogen.
quote:
U gotta love adobe <3 NOTquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
wtf nu staat er dat de adobe flash plugin is gecrasht......
Denk je echt dat ie over haar heen kruipt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Blackprinces het volgende:
Mo wordt op dit moment plat gespoten door de stem denk ik
Moet ook wel lachen om mezelf, ik ben oprecht verontwaardigd terwijl ik oud genoeg ben om te weten dat bijna alles in scene is gezet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
haha moet wel lachen om iedereen hier zoooooooo opgefokt allemaal (oke heb zelf ook nog nooit zo opgefokt achter mn pc gezeten met een rls )
Doet ie bij mij ook wel eens meestal helpt vernieuwen gewoon...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
Uninstallen en weer installen heeft bij mij geholpen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
hoe krijg ik die flash plugin weer goed? iemand?
adobe veroorzaakt de laatste week veel problemen Nieuwe updatesquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
ze had toch al last van dr haar toen ze vanochtend aan het schoonmaken was!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De haar extentions vliegen nu ook in de ronte tijdens de sl
in de vorige cos stond een leuke pic van een vrouw die wordt meegesleurd door een deur, zou je daar mo's kop op kunnen fixen ? ? ik zoek hem op voor jequote:
Browser sluiten en opnieuw startenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
hoe krijg ik die flash plugin weer goed? iemand?
heb je daar san ervaring mee????quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik gun Jo totaal niks, die hebben geld zat met hun oplichterspraktijken,
16 camera hoeken Honderden Ikea stoelen Jippyquote:
wil je pilletje van mijquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef shomila het volgende:
Ik ga ff wat anders doen toch geen streams.
En als ze er wel zijn en Mo komt huilend in beeld en jankt omdat ze naar huis wil trap ik waarschijnlijk mijn laptop in tienen.
vaak een paar keerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Browser sluiten en opnieuw starten
Jaaah ik hoop het echt ben benieuwd hoe Flip zich gaat gedragen zich er buiten houden of zijn meisje beschermen (als het het eerste doet komt daarna vast nog een ruzie)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Eén voordeel: Jo hóeft niet meer te slijmen tegen Mo. Zou nu EINDELIJK die langverwachte bitchfight komen?
Ik verwacht helemaal niks meer. Het is allemaal Kumbaya, my Lord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Eén voordeel: Jo hóeft niet meer te slijmen tegen Mo. Zou nu EINDELIJK die langverwachte bitchfight komen?
Heb ik nu ook. Me internet liep net vast en heb nu ook geen streams meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
Waarmee?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Day het volgende:
Oh ja, Coos heeft gewonnen van Soury!!
Coos, tracteren!!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
ik start mn pc wel ff opnieuw op tot zo
Nou die is er al neem ik aan, dat beschermende gedoe van flip pakt helemaal fout uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah ik hoop het echt ben benieuwd hoe Flip zich gaat gedragen zich er buiten houden of zijn meisje beschermen (als het het eerste doet komt daarna vast nog een ruzie)
Stemmen heb ik tot nu toe nog niet gedaan en ga ik ook niet doen. Ben wel helemaal goeeeeeeeed hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef De_Rennies het volgende:
Deze Nep5 fuck-up gaat ze kijkers en geld kosten, ik zou gewoon niet stemmen, raak je Nep5 het meeste mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |