De kans dat Mootje wil pijpen is in ieder geval groter...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Jootje of Mootje. Ik denk dat Mootje beter kan pijpen
jo heeft al alles in stukjes geslagen..met mo als honkbalknuppelquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Lange SL, volgens mij zijn ze de slaapkamers aan het herindelen
Dank U Niki!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laatste beeld was dat Mo aan het huilen was in Flipjes zijn armen terwijl zij genomineerd is dus ze is vast boos...
ja lach maar hahaha kheb gewoon helemaaaaaaaal geen beeld hahahaquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Dacht je alles gehad te hebben..
Nou voor de winst doet Jootje ook heeel veeel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef MichielDeMuyter het volgende:
[..]
De kans dat Mootje wil pijpen is in ieder geval groter...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Daar ben ik dan! Heb eindelijk weer internet en kan gaan twitteren!
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ook dat nog
Wss heb je gelijk, maar de streams zijn soms nog wel te pruimen, hoewel dat na donderdag, zonder Karim een stuk minder zal zijn want met wie moet Gerard in godsnaam dan een normaal gesprek van langer dan 5 minuten voeren????quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ja idd ik kom ook nog wel eens in de COS. Bedoelde meer de streams die hier ook al weken niet meer aan mogen.
quote:
U gotta love adobe <3 NOTquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
wtf nu staat er dat de adobe flash plugin is gecrasht......
Denk je echt dat ie over haar heen kruipt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Blackprinces het volgende:
Mo wordt op dit moment plat gespoten door de stem denk ik
Moet ook wel lachen om mezelf, ik ben oprecht verontwaardigd terwijl ik oud genoeg ben om te weten dat bijna alles in scene is gezet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
haha moet wel lachen om iedereen hier zoooooooo opgefokt allemaal (oke heb zelf ook nog nooit zo opgefokt achter mn pc gezeten met een rls )
Doet ie bij mij ook wel eens meestal helpt vernieuwen gewoon...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
wtf nu staat er dat de adobe flash plugin is gecrasht......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |