Die gaat echt niet!! Die is al bezig met haar winnaarsspeech!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Flow3r het volgende:
ze deed enorm haar best met het laatste spel, ze liep als eerste naar de kast met sleutels en voordat iemand anders de kans kreeg had ze haar sleutel al te pakken alsof ze wist dat het de goede was. Ze had ook kunnen weigeren om te nomineren en ze kan zelfs nu nog opstappen, maar niets van dat al, Mo gaat NIET
echt nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Mylene het volgende:
Joanna naar huis, dat mag wel duidelijk zijn.
Ah gut...je denkt echt dat ze geen hun van "achter" gehad heeft he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef kreta2010 het volgende:
Geweldig, haha wat hier een hoop mensen over de rooie gaan, heerlijk gewoon!!!
Mo zet hem op, je hebt het spel goed gespeeld, 3 geheimen, veel missies gewonnen en mensen die er van balen, vergeten doen ze je niet------------------------ voor mij nu al een winnaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben jij het debiele broertjequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef kreta2010 het volgende:
Mo zet hem op, je hebt het spel goed gespeeld, 3 geheimen, veel missies gewonnen en mensen die er van balen, vergeten doen ze je niet------------------------ voor mij nu al een winnaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en hoe walgelijk parmantig liep ze naar de sleutelkast!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Dat dus! Die graaisnol had de sleutel al te pakken voor de anderen er erg in hadden.
bij mij doe heel de site het niet. Trouwens al dagen last van dat de streams het niet doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
ik krijg zelfs geen streamlocks...krijg alleen maar zwart beeld zonder iets
Jij bent anders ook niet weg te branden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef waxmask het volgende:
Nog een voorspelling?
- Deze donderdag zal de stem ronde weer net zo faal gaan als ten tijde van Guido. Het zal tot nog meer kokend bloed zetten. Maar volgende week zitten jullie nog steeds in de COS. Stelletje masochisten.
Een beetje Griek(fan) kan bedrog wel waarderenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef kreta2010 het volgende:
gerard heeft geld genoeg. vind hem super maar gun het de rest meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Candyfreak het volgende:
Jo gaat er toch niet uit
Karim gaat ben ik bang.
zei het ook alquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
Al wekenlang wacht ik tot Mootje eindelijk genomineerd staat en dan dit!
Dit programma gaat toch over geheimen!? Toen de andere geheimen geraden werden, kregen we uitleg, of filmpjes te zien. (Shar over Tsunami, beelden van Jo "slaapwandelen"etc. ) En nu bij Karim, helemaal niets,Geen fragment uit de Bollywoodfilm, geen verhaal over de rol die hij heeft gespeeld, of hoe hij in die film terecht is gekomen.
Dit is alweer de zoveelste keer dat ze een verhaallijntje niet afmaken, afraffelen, of gewoon iets helemaal weglaten.
Echt mucho irritant!
We zullen zien... misschien is dit voor haar wel de druppel en wil ze nu écht wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in Mo dat ze op een of andere manier naar huis gaat deze week..
Cos wellicht maar geen nep5 uitzendingen meer voor mij vrees ik, hoewel ik dat na GUido's exit ook zei maar Gerard aan Joanna vast met die handboeien was te peisch om af te haken. Maar dit was echt te voorspelbaar voor woorden, dit zal ze toch echt nog meer kijkers gaan kosten als ik zo op twitter kijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef waxmask het volgende:
Nog een voorspelling?
- Deze donderdag zal de stem ronde weer net zo faal gaan als ten tijde van Guido. Het zal tot nog meer kokend bloed zetten. Maar volgende week zitten jullie nog steeds in de COS. Stelletje masochisten.
Daar hebben de 3 genomineerden nu toch geen bal aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in Mo dat ze op een of andere manier naar huis gaat deze week..
Het script voor de rest van de avond wordt doorgenomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Lange SL, volgens mij zijn ze de slaapkamers aan het herindelen
Zo kun je het ook bekijken idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef kreta2010 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |