Verwacht je dat ze de finale gaat halen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Duidelijk + een makkelijke tegenstander in de finale.
Flip geeft geen bal om Joanne. Hij wil alleen maar winnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Sonera het volgende:
Beetje lullig van Flip dat hij Mo ging troosten en niet Jo..
wat moet ik doen? ik heb alleen heel mooi scherp gitzwart beeld ........quote:
Ik doe met u meequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Schalke - Manchester!
succes met de SL!
Ik heb nog steeds vertrouwen in Mo dat ze op een of andere manier naar huis gaat deze week..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies en volgens mij waren de genomineerden van nu daarin de top 3 en ging Mo deze ronde weg
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Als MamaDjoon niet bestond dan denk ik dat Flip stiekem Mo veel leuker vindt dan die Jo.
jep same here, alleen 2 links staan er. Eentje naar de site en eentje naar de site van net5quote:
Zal net5 nu niet een beetje hopen dat de Geer/ Karim fans op allebei stemmen (dus dubbel smsen) ? En dan nog die vele smsjes voor Jojonka, hebben ze nog bijna winst op dat programmaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
Voordeel van Jo is dat er veel Geer/Karim aanhangers zijn, die moeten nu een keuze maken, en wellicht kan Jo profiteren van de Flip aanhangers
mjeh.. en dan gooien ze een andere bewoner terug ... Guido?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in Mo dat ze op een of andere manier naar huis gaat deze week..
dat zal t wel zijn inddquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zal net5 nu niet een beetje hopen dat de Geer/ Karim fans op allebei stemmen (dus dubbel smsen) ? En dan nog die vele smsjes voor Jojonka, hebben ze nog bijna winst op dat programma
s'nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Flow3r het volgende:
ze deed enorm haar best met het laatste spel, ze liep als eerste naar de kast met sleutels en voordat iemand anders de kans kreeg had ze haar sleutel al te pakken alsof ze wist dat het de goede was. Ze had ook kunnen weigeren om te nomineren en ze kan zelfs nu nog opstappen, maar niets van dat al, Mo gaat NIET
wie weet gaat Mo deze ronde nog wel weg... Je weet het maar nooit in het huis der geheimenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies en volgens mij waren de genomineerden van nu daarin de top 3 en ging Mo deze ronde weg
Dat dus! Die graaisnol had de sleutel al te pakken voor de anderen er erg in hadden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Flow3r het volgende:
ze deed enorm haar best met het laatste spel, ze liep als eerste naar de kast met sleutels en voordat iemand anders de kans kreeg had ze haar sleutel al te pakken alsof ze wist dat het de goede was. Ze had ook kunnen weigeren om te nomineren en ze kan zelfs nu nog opstappen, maar niets van dat al, Mo gaat NIET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |