Teveel met Mo gejinxed. Want Jo is genomineerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft Flip nou weer gedaan?
ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokkers....... ik voorspel....... een lange SL.
Duidelijk + een makkelijke tegenstander in de finale.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Verity het volgende:
Mo heeft het netjes gedaan met het raden van de geheimen, maar ik begrijp niet waarom Mo er in wordt gehouden. Is dit vanwege haar tranen/drama??? Bang dat ze anders nog minder hebben uit te zenden?
Ja dat was dom ik dacht toen al: Hoe beter ze het doet hoe meer kans dat zij zelf NIET genomineerd zal worden (wat ze juist wel wil).quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef bull1966 het volgende:
vind wel dat Mo zich heeft laten kennen door evengoed haar best te doen tijdens dat onthou spel
Dat dus !quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Sonera het volgende:
Beetje lullig van Flip dat hij Mo ging troosten en niet Jo..
Precies en volgens mij waren de genomineerden van nu daarin de top 3 en ging Mo deze ronde wegquote:
Nee joh, hij moet toch wat te palen hebben als Jo donderdag vertrekt (wat niet gaat gebeuren)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Sonera het volgende:
Duidelijk mee eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef bull1966 het volgende:
vind wel dat Mo zich heeft laten kennen door evengoed haar best te doen tijdens dat onthou spel
ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Verity het volgende:
Mo heeft het netjes gedaan met het raden van de geheimen, maar ik begrijp niet waarom Mo er in wordt gehouden. Is dit vanwege haar tranen/drama??? Bang dat ze anders nog minder hebben uit te zenden?
dat is idd zondag morgen gebeurdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef annanasje het volgende:
Krijg zo langzamerhand wel een beetje het idee dat mo zelf heel graag naar huis wilt maar zij flink onderdruk wordt gezet via achter dat ze moet blijven en daardoor nog meer in de knoop raakt.
Als MamaDjoon niet bestond dan denk ik dat Flip stiekem Mo veel leuker vindt dan die Jo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Sonera het volgende:
Ze heeft vanmiddag nog tegen Sharon gezegd dat ze voor een bepaald bedrag opstapt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Bied haar gewoon koffertje met onbekende inhoud (dan gewoon 1 euro inpleuren) aan in liveshow, zijn de andere 3 veilig, mag zij met de koffer met 1 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |