Hahahaha, weer de epische woorden, net als in de daily van vrijdag.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Daar ben ik dan! Heb eindelijk weer internet en kan gaan twitteren!
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ook dat nog
Dit dus, en dat ten koste van Karim. Ik ben zo boos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Day het volgende:
Daar hebben de 3 genomineerden nu toch geen bal aan?
En geloof me, ze gaat NIET weg!
Wel ligt ze nu waarschijnlijk te janken dat het zo kutspel is, en dat ze ook zo graag een exitavond mee had willen maken en dat de stem altijd HAAR moet hebben, en, en, en......
Ik denk dat we voorlopig ook nog wel SL hebben.
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Mo ook geld zat, of kan het verdienen. Geer heeft geld zat. De ouders van Shar hebben geld zat. Dus, wat mij betreft wint Karim of Phil.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
Wuuuuuuut?!
Bij winst van een missie kunnen bewoners hun kluis wisselen met een ander?
[/reclame]
Gaan we dan naar Portugal ?quote:
denk je alles gehad te hebben, krijg je dat ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Daar ben ik dan! Heb eindelijk weer internet en kan gaan twitteren!
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ook dat nog
Ik haar nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef Sonera het volgende:
ben benieuwd of flipje nog bij Jo in bed mag.. ik zou hem niet meer toelaten!
onmogelijk, dat wijf kan een meer vullen met die kut nep tranen van haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef MightyDude het volgende:
Mensen, Jullie realiseren dat het doorgestoken kaart is he ?
Jullie winden je nog meer op dan Mo huilt
Ik vind de COS ook veel leuker dan de streams en de uitzendingen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ja idd ik kom ook nog wel eens in de COS. Bedoelde meer de streams die hier ook al weken niet meer aan mogen.
[/quote]quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef diditje64 het volgende:
[..]
zei het ook al
Ik vond het stom dat we de uitleg van Karim niet te zien kregen en door die stomme SL ook niet online gezien. wil welles weten waarom en hoezo hij een bollywood acteur is en of het een grote rol was of een bij rol I wanna know
Ik niet, Flip woont niet voor niks in Wassenaar, dat je hem niet over geld hoort betekent nog niet dat er niet genoeg in de familie zit.quote:
Nee dank je...ik bedank...geen behoefte aan die musten in RL te zien....wat een vetkleppen party zal dat niet wezen...quote:
Laatste beeld was dat Mo aan het huilen was in Flipjes zijn armen terwijl zij genomineerd is dus ze is vast boos...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Sorry ben net weer thuis, hoezo SL, en is Jo boos?
Hij zal wel niet veel twitteren, hij heeft zoveel vriendjes en vriendinnetjes, die heeft helemaal geen tijd daarvoor joh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk je alles gehad te hebben, krijg je dat ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |