quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Daar ben ik dan! Heb eindelijk weer internet en kan gaan twitteren!
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ook dat nog
ik gun Jo totaal niks, die hebben geld zat met hun oplichterspraktijken,quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef spikey08 het volgende:
[..]
gerard heeft geld genoeg. vind hem super maar gun het de rest meer
ik ga weer naar mijn GTST om 8 uurquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Cos wellicht maar geen nep5 uitzendingen meer voor mij vrees ik, hoewel ik dat na GUido's exit ook zei maar Gerard aan Joanna vast met die handboeien was te peisch om af te haken. Maar dit was echt te voorspelbaar voor woorden, dit zal ze toch echt nog meer kijkers gaan kosten als ik zo op twitter kijk.
ze wil ook ecth weg en ze gaat ook echt weg... voor 5000 euro tenminste..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zullen zien... misschien is dit voor haar wel de druppel en wil ze nu écht weg
Komt vast morgen nog wel, chronologisch zijn de daily's nooit geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
Al wekenlang wacht ik tot Mootje eindelijk genomineerd staat en dan dit!
Dit programma gaat toch over geheimen!? Toen de andere geheimen geraden werden, kregen we uitleg, of filmpjes te zien. (Shar over Tsunami, beelden van Jo "slaapwandelen"etc. ) En nu bij Karim, helemaal niets,Geen fragment uit de Bollywoodfilm, geen verhaal over de rol die hij heeft gespeeld, of hoe hij in die film terecht is gekomen.
Dit is alweer de zoveelste keer dat ze een verhaallijntje niet afmaken, afraffelen, of gewoon iets helemaal weglaten.
Echt mucho irritant!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef spikey08 het volgende:
[..]
gerard heeft geld genoeg. vind hem super maar gun het de rest meer
Heeft ie zijn rekeningen weer betaald? Van wel geld ?!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ook dat nog
levert dus extra smsjes opquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef speedy133 het volgende:
Volgens mij had Jo niet verwacht dat Mo haar zou nomineren.
Dacht je alles gehad te hebben..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ook dat nog
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet weg te branden.
Ja idd ik kom ook nog wel eens in de COS. Bedoelde meer de streams die hier ook al weken niet meer aan mogen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Cos wellicht maar geen nep5 uitzendingen meer voor mij vrees ik, hoewel ik dat na GUido's exit ook zei maar Gerard aan Joanna vast met die handboeien was te peisch om af te haken. Maar dit was echt te voorspelbaar voor woorden, dit zal ze toch echt nog meer kijkers gaan kosten als ik zo op twitter kijk.
Waarschijnlijk dacht Jo dat de hele groep vrijstelling kon krijgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef danilel het volgende:
Wat me wel opviel;
Mo wilde deze opdracht eigenlijk niet, maar werd enorm gepushed door Jo.........
rara
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef waxmask het volgende:
Nog een voorspelling?
- Deze donderdag zal de stem ronde weer net zo faal gaan als ten tijde van Guido. Het zal tot nog meer kokend bloed zetten. Maar volgende week zitten jullie nog steeds in de COS. Stelletje masochisten.
karim, gerardquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
Wuuuuuuut?!
Bij winst van een missie kunnen bewoners hun kluis wisselen met een ander?
[/reclame]
week van de veranderingquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij is de Jo-show over gegaan in de Mo-show...
Zit vast op Laus computerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef Verity het volgende:
[..]
[..]
Heeft ie zijn rekeningen weer betaald? Van wel geld ?!
De haar extentions vliegen nu ook in de ronte tijdens de slquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef speedy133 het volgende:
Ga sjoelen joh!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
[..]
wat moet ik doen? ik heb alleen heel mooi scherp gitzwart beeld ........![]()
en ik mis de streamlocks !
Dat dacht ik eerst ook....quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht Jo dat de hele groep vrijstelling kon krijgen
Wat dat betreft heeft Mo ook geld zat, of kan het verdienen. Geer heeft geld zat. De ouders van Shar hebben geld zat. Dus, wat mij betreft wint Karim of Phil.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik gun Jo totaal niks, die hebben geld zat met hun oplichterspraktijken,
oxazepam helpt mij primaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
haha moet wel lachen om iedereen hier zoooooooo opgefokt allemaal (oke heb zelf ook nog nooit zo opgefokt achter mn pc gezeten met een rls )
Nee ik denk dat je daar gelijk in hebt! Jo zal zich verraden voelen en dit duidelijk aan Mo laten voelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef speedy133 het volgende:
Hahahaha, weer de epische woorden, net als in de daily van vrijdag.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ook dat nog
Dit dus, en dat ten koste van Karim. Ik ben zo boos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Day het volgende:
Daar hebben de 3 genomineerden nu toch geen bal aan?
En geloof me, ze gaat NIET weg!
Wel ligt ze nu waarschijnlijk te janken dat het zo kutspel is, en dat ze ook zo graag een exitavond mee had willen maken en dat de stem altijd HAAR moet hebben, en, en, en......
Ik denk dat we voorlopig ook nog wel SL hebben.
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Mo ook geld zat, of kan het verdienen. Geer heeft geld zat. De ouders van Shar hebben geld zat. Dus, wat mij betreft wint Karim of Phil.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
Wuuuuuuut?!
Bij winst van een missie kunnen bewoners hun kluis wisselen met een ander?
[/reclame]
Gaan we dan naar Portugal ?quote:
denk je alles gehad te hebben, krijg je dat ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ook dat nog
Ik haar nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef Sonera het volgende:
ben benieuwd of flipje nog bij Jo in bed mag.. ik zou hem niet meer toelaten!
onmogelijk, dat wijf kan een meer vullen met die kut nep tranen van haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef MightyDude het volgende:
Mensen, Jullie realiseren dat het doorgestoken kaart is he ?
Jullie winden je nog meer op dan Mo huilt
Ik vind de COS ook veel leuker dan de streams en de uitzendingen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ja idd ik kom ook nog wel eens in de COS. Bedoelde meer de streams die hier ook al weken niet meer aan mogen.
[/quote]quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef diditje64 het volgende:
[..]
zei het ook al
Ik vond het stom dat we de uitleg van Karim niet te zien kregen en door die stomme SL ook niet online gezien. wil welles weten waarom en hoezo hij een bollywood acteur is en of het een grote rol was of een bij rol I wanna know
Ik niet, Flip woont niet voor niks in Wassenaar, dat je hem niet over geld hoort betekent nog niet dat er niet genoeg in de familie zit.quote:
Nee dank je...ik bedank...geen behoefte aan die musten in RL te zien....wat een vetkleppen party zal dat niet wezen...quote:
Laatste beeld was dat Mo aan het huilen was in Flipjes zijn armen terwijl zij genomineerd is dus ze is vast boos...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Sorry ben net weer thuis, hoezo SL, en is Jo boos?
Hij zal wel niet veel twitteren, hij heeft zoveel vriendjes en vriendinnetjes, die heeft helemaal geen tijd daarvoor joh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk je alles gehad te hebben, krijg je dat ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |