Dat mensen zo lang hun ware aard weg kunnen stoppen vind ik toch eigenlijk een prestatie op zich.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks meer. Het is allemaal Kumbaya, my Lord.
http://twitter.com/#!/SST_Alexanderquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand een linkje naar de twitter vanAlex
?
Mo gaat nu al helemaal niet naar huis hoor, zou me niks verbazen als die strax in de finale staat.
Dit dus, Mo wordt wel het meest gemindfucked..........quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef annanasje het volgende:
zelfs achter speelt in op mo's labiele karakter, ik vermoed dat ze haar een schuldgevoel van hier tot tokio aanpraten elke keer als ze zegt dat ze wilt gaan, en dat ze misschien wel met dingen dreigen. mo moet echt snel weg, als ze tot het einde blijft is er denk ik niks meer van dr over, jaja zelfs nog minder dan nu. als ik haar moeder of zus of wat dan ook was geweest had ik allang een ticket gepakt om haar uit het huis te slepen, als is het alleen maar uit zelfbescherming voor haar.
gaat vaker sneller dan met streamsquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
Hoe snel die COSsen toch altijd gaan zonder streams...
Mis ik wat toen ik beneveld was ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Day het volgende:
Oh ja, Coos heeft gewonnen van Soury!!
Coos, tracteren!!
Vaak sneller dan dat er beeld isquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
Hoe snel die COSsen toch altijd gaan zonder streams...
Mo laat zich mindfucken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit dus, Mo wordt wel het meest gemindfucked..........
Tsja, die heeft sinds vorige week ook eindelijk door dat er iets niet in de haak is.quote:
Ben jij stiekum Maik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee dank je...ik bedank...geen behoefte aan die musten in RL te zien....wat een vetkleppen party zal dat niet wezen...
ja ze liep wel heel vasteraden naar die sleutelquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Mo wist welke sleutel het was ze pakte zo vastberaden die sleutel bang dat een ander hem zou pakken.
dan zit Jo ook in het complotquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Mo wist welke sleutel het was ze pakte zo vastberaden die sleutel bang dat een ander hem zou pakken.
Complottheorieënquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Het is ook veel interessanter om te bedenken wat er misschien wel in het huis gebeurt dan om commentaar te geven op wat er echt in het huis gebeurt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaak sneller dan dat er beeld is
Omdat offtopic dan opeens ontopic wordt
Fixed!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef Diamonds28 het volgende:
ik wil weer beeld ! want dan kan ik nog even half uurtje kijken voor ikde bewoners pitten gaan
Ik vond het heel verwarrend dat ze opeens over geheimen begonnen in de Daily, snapte er niks vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
En alle aandacht gaat weer naar Mo en Jo, zelfs in de streams. Dus nog maar een keer
Dit programma gaat toch over geheimen!? Toen de andere geheimen geraden werden, kregen we uitleg, of filmpjes te zien. (Shar over Tsunami, beelden van Jo "slaapwandelen"etc. ) En nu bij Karim, helemaal niets,Geen fragment uit de Bollywoodfilm, geen verhaal over de rol die hij heeft gespeeld, of hoe hij in die film terecht is gekomen.
Dit is alweer de zoveelste keer dat ze een verhaallijntje niet afmaken, afraffelen, of gewoon iets helemaal weglaten.
Echt mucho irritant!
Of een bitchfight <3quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef Niki.P het volgende:
Nou de uitzending is ondertussen al een half uur afgelopen ze liggen ondertussen vast allemaal al op bed, dan kunnen de streams toch wel weer aan..
waarom medelijden? ze speelt ze eén voor eén wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Day het volgende:
[..]
Mo laat zich mindfucken.
En toen de stem meeging met haar wensen, vond ze het allemaal fantastisch! Vandaar absoluut geen medelijden.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
Ben echt in shock over het feit dat Mo deze week wéér niet genomineerd is. Endemol geef Mo een sanctie zodat ze ook op de stoel zit! #sstnl
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ja, kletskoek, Mo wil weg en nou is ze helemaal geknakt. Productie weet niks te verzinnen om het op te lossen en Mo staat NU voor de exit deur met haar koffertje.quote:
Yep, en ik zie Mo echt niet naar huis gaan, ze zei nog dat ze liever actrice werd dan fiscalistquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja Mo die Jodelootje nomineert, wie had dat vanmiddag kunnen denken? Toen Mootje zei: "ik snap jou heel vaak niet!" Alsof zij glashelder is. Mo is een eersteklas bitch
Wow...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
Ben echt in shock over het feit dat Mo deze week wéér niet genomineerd is. Endemol geef Mo een sanctie zodat ze ook op de stoel zit! #sstnl
Ze had gewoon niet moeten nomineren, ze wou genomineerd worden en ze wou naar huis dus wat was het ergste dat er had kunnen gebeuren..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zo even 3 peuken gerookt , kop koffie nu en kom maar binnen met de streams ik ben weer rustig
geef je pc een lowkickquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
&*$^&*^@#%%#)(*)(* heb niewe flashplayer geinstalleerd , nog niet goed.....
pc uit raam NU !
ja, schrikken he, dat zijn we bijna vergeten dat het daar over gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vond het heel verwarrend dat ze opeens over geheimen begonnen in de Daily, snapte er niks van
Gezien het chronologisch wonder dat op de redactie werkt zal er ergens eind deze week nog wel iets over gezegd worden. Op vrijdag, als ie thuis zit. Want tijdens de live-show zal het Jo-in, Jo-uit zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
En alle aandacht gaat weer naar Mo en Jo, zelfs in de streams. Dus nog maar een keer
Dit programma gaat toch over geheimen!? Toen de andere geheimen geraden werden, kregen we uitleg, of filmpjes te zien. (Shar over Tsunami, beelden van Jo "slaapwandelen"etc. ) En nu bij Karim, helemaal niets,Geen fragment uit de Bollywoodfilm, geen verhaal over de rol die hij heeft gespeeld, of hoe hij in die film terecht is gekomen.
Dit is alweer de zoveelste keer dat ze een verhaallijntje niet afmaken, afraffelen, of gewoon iets helemaal weglaten.
Echt mucho irritant!
Wie is Maik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
de grootste sanctie was waarschijnlijk dat ze zelf genomineerd zou staan, slim toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze had gewoon niet moeten nomineren, ze wou genomineerd worden en ze wou naar huis dus wat was het ergste dat er had kunnen gebeuren..
Ik heb het ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
pc uit raam NU !
ja net gedaan....scheenbeen gebrokenquote:
oh dus het ligt niet aan mn pc ?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
pc uit raam NU !
Vraag het in DIGquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
pc uit raam NU !
Die Maik weet niet eens meer hoe ze er uit ziet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
Mail moet ze mond even houden anders ga ik daar is even twitterenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze had gewoon niet moeten nomineren, ze wou genomineerd worden en ze wou naar huis dus wat was het ergste dat er had kunnen gebeuren..
Weet je, soms begin ik zelfs te twijfelen... of ze niet een heel goede actrice is....quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Zijn lul waarschijnlijk wel...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die Maik weet niet eens meer hoe ze er uit ziet.
ja maar net zei al iemand dat ze het zelfde had...kheb best verstand van pc's maar dit heb ik dus nog nooit gehad...het zal dan denk ik aan de site liggen hoop ik dan maar...quote:
Ik klikte scheef en op fullscreen op een stream, toen moest ik vorige doen en stream's ook stuk. De Sjoel-lock werkte hiervoor nog wel, maar nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
pc uit raam NU !
nou dan wil ik die beelden wel zien hoor dat ze al kopbonkend op die exit deur staat te rammelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
Dit duurt toch wel lang, denk dat Mo definitief weg wil
Bij mij werkt het ook allemaal niet meer, stelletje fuckersquote:
ik dus op 2 sites die ik hiervoor heb niets.....die van net 5 zelf en web44 , allebij zwartquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik klikte scheef en op fullscreen op een stream, toen moest ik vorige doen en stream's ook stuk. De Sjoel-lock werkte hiervoor nog wel, maar nu ook niet meer.
Edit: nu via SST site wel Sjoel-locks.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou dan wil ik die beelden wel zien hoor dat ze al kopbonkend op die exit deur staat te rammelen
omdat ze zogenaamd zooo hoogbegaafd is. loeseeer!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef Verity het volgende:
Als Mo graag naar huis wilt dmv een nominatie, waarom kies ze er dan voor om de bewoners die haar nomineren op de stoel te zetten?
Die weet op z'n minst hoe haar reet eruit ziet, waar daar was hij wel heel erg op gefixeerd.quote:
Ik gebruik die ook, maar kan met mijn computer inzoomen op 1 pagina dus heb ze groter gemaakt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Candyfreak het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html deze doet het wel maar klein beeld
al zou ik die stoelen cadeau krijgen, dan komen ze echt niet mijn huis in, wat een walgelijk zooitje.quote:
Mogelijkheid 3. Niet MaMaJo maar MaMaMO heeft de touwtjes in handen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Zoals ik het zie,zijn er 2 mogelijkheden...., Mo speelt een vies spelletje en probeerd een slachtofferrol te krijgen,waardoor juist het publiek haar erin wil houden.
Mogelijkheid 2 Mo is zo labiel als een garnaal op het droge,en had gehoopt de kans te krijgen om met opgeheven hoofd te kunnen vertrekken en word daarin nu door de regie gedwarsboomt....in dat geval had ik na deze zoveelste mindfuck,mezelf eigenhandig goed of kwaadschiks toegang verschaft naar buiten!
Inderdaad, ze had gewoon moeten weigeren. Zelfs een niet hoogbegaafde, zoals ikzelf, snap dat nog.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
doen het ook niet...je kunt grotere schermpjes krijgen als je cntrl ingedrukt houdt en tegelijkertijd met je scrollwieltje draaitquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Candyfreak het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html deze doet het wel maar klein beeld
Oh ok dacht dat je het over CS had ipv streamsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar net zei al iemand dat ze het zelfde had...kheb best verstand van pc's maar dit heb ik dus nog nooit gehad...het zal dan denk ik aan de site liggen hoop ik dan maar...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Zoals ik het zie,zijn er 2 mogelijkheden...., Mo speelt een vies spelletje en probeerd een slachtofferrol te krijgen,waardoor juist het publiek haar erin wil houden.
Mogelijkheid 2 Mo is zo labiel als een garnaal op het droge,en had gehoopt de kans te krijgen om met opgeheven hoofd te kunnen vertrekken en word daarin nu door de regie gedwarsboomt....in dat geval had ik na deze zoveelste mindfuck,mezelf eigenhandig goed of kwaadschiks toegang verschaft naar buiten!
Ik dat Mo nu al aan het vertrekken isquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe langer ik dit zie hoe meer ik er van overtuigd raak dat Mo woensdag al weg is
Hoe heb je dat gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik gebruik die ook, maar kan met mijn computer inzoomen op 1 pagina dus heb ze groter gemaakt!
nee mn streams weigeren....ik wil streamlocks zien !!!!!!!!! hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dacht dat je het over CS had ipv streams
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Jo heeft haar vast over het 'hek' gejaagd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dat Mo nu al aan het vertrekken is
Streams liggen er uit, dus wie nu zijn streams nog heeft draaien niks aan doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
doen het ook niet...je kunt grotere schermpjes krijgen als je cntrl ingedrukt houdt en tegelijkertijd met je scrollwieltje draait
Dan heb ik toch ook gelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dat Mo nu al aan het vertrekken is
Je kan dat beeld gewoon vergroten hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zie je dan skattie? Ik een SL.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe langer ik dit zie hoe meer ik er van overtuigd raak dat Mo woensdag al weg is
Ik gok erop dat de redactie haar gewoon de optimale vernederin wil laten ondergaan. Ze wordt naar de finale geloosd waar ze met 1% keihard verliest van Jo en dat Maik haar daarna vertelt dat hij er echt niks aan kon doen, maar dat hij toch gaat voor een man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Misschien betaalt nep5 op deze manier de rechtzaak af die de ouders van Mo hadden aangespannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mogelijkheid 3. Niet MaMaJo maar MaMaMO heeft de touwtjes in handen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |