Dat mensen zo lang hun ware aard weg kunnen stoppen vind ik toch eigenlijk een prestatie op zich.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks meer. Het is allemaal Kumbaya, my Lord.
http://twitter.com/#!/SST_Alexanderquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand een linkje naar de twitter vanAlex
?
Mo gaat nu al helemaal niet naar huis hoor, zou me niks verbazen als die strax in de finale staat.
Dit dus, Mo wordt wel het meest gemindfucked..........quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef annanasje het volgende:
zelfs achter speelt in op mo's labiele karakter, ik vermoed dat ze haar een schuldgevoel van hier tot tokio aanpraten elke keer als ze zegt dat ze wilt gaan, en dat ze misschien wel met dingen dreigen. mo moet echt snel weg, als ze tot het einde blijft is er denk ik niks meer van dr over, jaja zelfs nog minder dan nu. als ik haar moeder of zus of wat dan ook was geweest had ik allang een ticket gepakt om haar uit het huis te slepen, als is het alleen maar uit zelfbescherming voor haar.
gaat vaker sneller dan met streamsquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
Hoe snel die COSsen toch altijd gaan zonder streams...
Mis ik wat toen ik beneveld was ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Day het volgende:
Oh ja, Coos heeft gewonnen van Soury!!
Coos, tracteren!!
Vaak sneller dan dat er beeld isquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef Niki.P het volgende:
Hoe snel die COSsen toch altijd gaan zonder streams...
Mo laat zich mindfucken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit dus, Mo wordt wel het meest gemindfucked..........
Tsja, die heeft sinds vorige week ook eindelijk door dat er iets niet in de haak is.quote:
Ben jij stiekum Maik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee dank je...ik bedank...geen behoefte aan die musten in RL te zien....wat een vetkleppen party zal dat niet wezen...
ja ze liep wel heel vasteraden naar die sleutelquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Mo wist welke sleutel het was ze pakte zo vastberaden die sleutel bang dat een ander hem zou pakken.
dan zit Jo ook in het complotquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Mo wist welke sleutel het was ze pakte zo vastberaden die sleutel bang dat een ander hem zou pakken.
Complottheorieënquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Freule het volgende:
Het is ook veel interessanter om te bedenken wat er misschien wel in het huis gebeurt dan om commentaar te geven op wat er echt in het huis gebeurt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaak sneller dan dat er beeld is
Omdat offtopic dan opeens ontopic wordt
Fixed!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef Diamonds28 het volgende:
ik wil weer beeld ! want dan kan ik nog even half uurtje kijken voor ikde bewoners pitten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |