dan wacht ik het ook maar af....geef maar een gil als ze het weer doen, dan zet ik mn FF weer aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Streams liggen er uit, dus wie nu zijn streams nog heeft draaien niks aan doen
ze had een koffer met geld verwacht. Haar vader met zijn Kolonelspensioen en bijbaan in verzekeringen kan met gemak, die 20.000 euri voor zijn dochter op hikken, Hij kan elk jaar een belastingvrije schenking aan zijn dochter doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Zoals ik het zie,zijn er 2 mogelijkheden...., Mo speelt een vies spelletje en probeerd een slachtofferrol te krijgen,waardoor juist het publiek haar erin wil houden.
Mogelijkheid 2 Mo is zo labiel als een garnaal op het droge,en had gehoopt de kans te krijgen om met opgeheven hoofd te kunnen vertrekken en word daarin nu door de regie gedwarsboomt....in dat geval had ik na deze zoveelste mindfuck,mezelf eigenhandig goed of kwaadschiks toegang verschaft naar buiten!
Kon het eerst ook nooit maar kreeg toen een nieuw toetsenbord en daar zitten in- en uitzoom knopjes op...quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok erop dat de redactie haar gewoon de optimale vernederin wil laten ondergaan. Ze wordt naar de finale geloosd waar ze met 1% keihard verliest van Jo en dat Maik haar daarna vertelt dat hij er echt niks aan kon doen, maar dat hij toch gaat voor een man.
Dat hebben we dus allemaal zoals je ziet de vakantie ploeg zit aan de knoppenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
[..]
nee mn streams weigeren....ik wil streamlocks zien !!!!!!!!! hahaha
Dus dat, de productie zit met de handen in het haar, de beelden zijn te erg om te laten zienquote:
Ik kijk The Prince and mequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik kap ermee hoor, ik ga nl1 kijken.
stelletje portugezen die het toch niets kan schelen dat stabbie de streamlocks niet ziet, die denken, zet je sjoel lock maar aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hebben we dus allemaal zoals je ziet de vakantie ploeg zit aan de knoppen
ja zit jij me effe lekker te makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat, de productie zit met de handen in het haar, de beelden zijn te erg om te laten zien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok erop dat de redactie haar gewoon de optimale vernederin wil laten ondergaan. Ze wordt naar de finale geloosd waar ze met 1% keihard verliest van Jo en dat Maik haar daarna vertelt dat hij er echt niks aan kon doen, maar dat hij toch gaat voor een man.
Hij kiest voor Guido?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
ik denk mogelijkheid 1quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Zoals ik het zie,zijn er 2 mogelijkheden...., Mo speelt een vies spelletje en probeerd een slachtofferrol te krijgen,waardoor juist het publiek haar erin wil houden.
Mogelijkheid 2 Mo is zo labiel als een garnaal op het droge,en had gehoopt de kans te krijgen om met opgeheven hoofd te kunnen vertrekken en word daarin nu door de regie gedwarsboomt....in dat geval had ik na deze zoveelste mindfuck,mezelf eigenhandig goed of kwaadschiks toegang verschaft naar buiten!
Straks een Joanna en een Mo met een vlot kort kapselquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat, de productie zit met de handen in het haar, de beelden zijn te erg om te laten zien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Was de zwangere Mo met babyborn eigenlijk in de uitzending te zien?
Ik heb ze na de uitzending ook opnieuw aangezet, ze deden het bij mij toen ook niet. En op die andere pagina's ook niet, heb toen opneiwu opgestart paar keer op F5 geramd toen deden ze het weer. Heb nu stream 1 en 3 aan staan, maar als ik op andere pagina's kijk doen ze het weer nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Stability het volgende:
[..]
dan wacht ik het ook maar af....geef maar een gil als ze het weer doen, dan zet ik mn FF weer aan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks een Joanna en een Mo met een vlot kort kapsel
Jo krijgt een oortje want zelf iets bedenken is niet haar ding..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat belooft wel een megaruzie mo/jo vanavond ,zijn ze nu even het script voor aan het doornemen
Ja, de kleuter was in beeld hoor, heel overtuigendquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Was de zwangere Mo met babyborn eigenlijk in de uitzending te zien?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, de kleuter was in beeld hoor, heel overtuigend
Dat weet niemand, ze had vanavond gewoon kunnen zeggen: ik nomineer alleen als ik mezelf ook mag nomineren. PUNT.quote:
ik heb al ge reboot, 100 keer pagina refreshed, niewe flashplayer geinstalleerd, firefox geprobeerd en IE9.............quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb ze na de uitzending ook opnieuw aangezet, ze deden het bij mij toen ook niet. En op die andere pagina's ook niet, heb toen opneiwu opgestart paar keer op F5 geramd toen deden ze het weer. Heb nu stream 1 en 3 aan staan, maar als ik op andere pagina's kijk doen ze het weer niet
Ze heeft een dealtje met de stem gesloten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Dat weet niemand, ze had vanavond gewoon kunnen zeggen: ik nomineer alleen als ik mezelf ook mag nomineren. PUNT.
Dat heb ik ook, is gewoon een standaard melding van Firefox als ie een server niet kan bereiken. Wat nu dus het geval is, die streaming server ligt plat Mangrove.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Stability het volgende:
daar word je toch niet goed van? nu zegt ie dit:
enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
wie wat waar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef annanasje het volgende:
dr uitgehaald door een psycholoog?whutt
hij doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, is gewoon een standaard melding van Firefox als ie een server niet kan bereiken. Wat nu dus het geval is, die streaming server ligt plat Mangrove.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |