Ik gebruik die ook, maar kan met mijn computer inzoomen op 1 pagina dus heb ze groter gemaakt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Candyfreak het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html deze doet het wel maar klein beeld
al zou ik die stoelen cadeau krijgen, dan komen ze echt niet mijn huis in, wat een walgelijk zooitje.quote:
Mogelijkheid 3. Niet MaMaJo maar MaMaMO heeft de touwtjes in handen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Zoals ik het zie,zijn er 2 mogelijkheden...., Mo speelt een vies spelletje en probeerd een slachtofferrol te krijgen,waardoor juist het publiek haar erin wil houden.
Mogelijkheid 2 Mo is zo labiel als een garnaal op het droge,en had gehoopt de kans te krijgen om met opgeheven hoofd te kunnen vertrekken en word daarin nu door de regie gedwarsboomt....in dat geval had ik na deze zoveelste mindfuck,mezelf eigenhandig goed of kwaadschiks toegang verschaft naar buiten!
Inderdaad, ze had gewoon moeten weigeren. Zelfs een niet hoogbegaafde, zoals ikzelf, snap dat nog.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze had gewoon niet moeten nomineren, ze wou genomineerd worden en ze wou naar huis dus wat was het ergste dat er had kunnen gebeuren..
doen het ook niet...je kunt grotere schermpjes krijgen als je cntrl ingedrukt houdt en tegelijkertijd met je scrollwieltje draaitquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Candyfreak het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html deze doet het wel maar klein beeld
Oh ok dacht dat je het over CS had ipv streamsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar net zei al iemand dat ze het zelfde had...kheb best verstand van pc's maar dit heb ik dus nog nooit gehad...het zal dan denk ik aan de site liggen hoop ik dan maar...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Zoals ik het zie,zijn er 2 mogelijkheden...., Mo speelt een vies spelletje en probeerd een slachtofferrol te krijgen,waardoor juist het publiek haar erin wil houden.
Mogelijkheid 2 Mo is zo labiel als een garnaal op het droge,en had gehoopt de kans te krijgen om met opgeheven hoofd te kunnen vertrekken en word daarin nu door de regie gedwarsboomt....in dat geval had ik na deze zoveelste mindfuck,mezelf eigenhandig goed of kwaadschiks toegang verschaft naar buiten!
Ik dat Mo nu al aan het vertrekken isquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe langer ik dit zie hoe meer ik er van overtuigd raak dat Mo woensdag al weg is
Hoe heb je dat gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik gebruik die ook, maar kan met mijn computer inzoomen op 1 pagina dus heb ze groter gemaakt!
nee mn streams weigeren....ik wil streamlocks zien !!!!!!!!! hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dacht dat je het over CS had ipv streams
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Jo heeft haar vast over het 'hek' gejaagd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dat Mo nu al aan het vertrekken is
Streams liggen er uit, dus wie nu zijn streams nog heeft draaien niks aan doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
doen het ook niet...je kunt grotere schermpjes krijgen als je cntrl ingedrukt houdt en tegelijkertijd met je scrollwieltje draait
Dan heb ik toch ook gelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dat Mo nu al aan het vertrekken is
Je kan dat beeld gewoon vergroten hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zie je dan skattie? Ik een SL.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe langer ik dit zie hoe meer ik er van overtuigd raak dat Mo woensdag al weg is
Ik gok erop dat de redactie haar gewoon de optimale vernederin wil laten ondergaan. Ze wordt naar de finale geloosd waar ze met 1% keihard verliest van Jo en dat Maik haar daarna vertelt dat hij er echt niks aan kon doen, maar dat hij toch gaat voor een man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef cindy11 het volgende:
Misschien betaalt nep5 op deze manier de rechtzaak af die de ouders van Mo hadden aangespannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mogelijkheid 3. Niet MaMaJo maar MaMaMO heeft de touwtjes in handen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |