ik hoorde ook zoiets..........quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef annanasje het volgende:
dr uitgehaald door een psycholoog?whutt
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hij doet het nog steeds nietkrijg nu steeds indd die melding
Hier werkt t ook nog niet maar sommigen hebben al beeld, die server heeft een hoop te verwerken, komt goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Stability het volgende:
[..]
hij doet het nog steeds nietkrijg nu steeds indd die melding
De webpagina kan niet worden weergegevenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
&*$^&*^@#%%#)(*)(* heb niewe flashplayer geinstalleerd , nog niet goed.....
pc uit raam NU !
Graag, laat ze maar ruilen, hup weg ermeequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef snetje het volgende:
Mo wil ruilen met 1 van de genomineerden... of anders een weg??
Mo dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef annanasje het volgende:
ze zei: "ik voel me nu net alsof ik door een psycholoog het programma uit ben gehaald, ik vind het echt heel erg als de mensen van wie ik hou deze beelden zien, daarom hou ik me nu nog maar even groot. ????
Neehee, eerst opgespoten boven lip eruit!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Graag, laat ze maar ruilen, hup weg ermee
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef Day het volgende:
Beeld!
En een bijna instortende Mo en een kwaaie Jo. Het komt eraan, hoor!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
Ah jammer, ik dacht dat Flip boos op Jo werd en haar sloeg, maar het was slechts een vlieg....
ja kheb nu beeld, maar geen geluidquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Werkt deze ook niet bij je?
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
Ah jammer, ik dacht dat Flip boos op Jo werd en haar sloeg, maar het was slechts een vlieg....
Die blijft d'r echt in, er genoeg, die hoor je straks nog lachen, dat Mootjequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
En weer het zelfde riedeltje, ze vindt het heel erg dat Nederland, haar familie etc haar zo weer zien...
ja, hierin heeft Jo gelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Diamonds28 het volgende:
Jo heeft wel gelijk ze loopt al 5 6 7 weken te lullen dat ze naar huis wilt maar ze gaat niet
D8 ik ook ffquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Urb het volgende:
Precies, als je wil dan ga je! Ben dat gelul meer dan zat van dat wijf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Diamonds28 het volgende:
Jo heeft wel gelijk ze loopt al 5 6 7 weken te lullen dat ze naar huis wilt maar ze gaat niet
Dat ik dit nog mag zeggen... idd, Jo heeft voor deze ene keer echt gelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, hierin heeft Jo gelijk.
Beter luisteren, ze had het over dagen, niet over weken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Diamonds28 het volgende:
Ahja, sorry je hebt gelijk. Boos is ze immers nooit, slechts geirriteerd met iemand.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Niki.P het volgende:
Jo klinkt heel erg geïrriteerd met Flip...
Schrok ook een beetje van mijn eigen woorden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag zeggen... idd, Jo heeft voor deze ene keer echt gelijk.
ik heb nu wel beeld via de sst site, maar nergens geluid opquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
Schandalig dat Philip zo weg loopt bij Joanna.
Nosje!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Mo nu écht weggaan ?
Mijn hemel, ze is nog erger dan de zwangere Tanja...
Sharon luistert nog wel naar het gezeik van Mo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
Hier ook, met geluid though.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb nu wel beeld via de sst site, maar nergens geluid op
Nou zou ik ook doen, wat denkt die omhoog gevallen tuttebel wel niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |