Jo krijgt een oortje want zelf iets bedenken is niet haar ding..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat belooft wel een megaruzie mo/jo vanavond ,zijn ze nu even het script voor aan het doornemen
Ja, de kleuter was in beeld hoor, heel overtuigendquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Was de zwangere Mo met babyborn eigenlijk in de uitzending te zien?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, de kleuter was in beeld hoor, heel overtuigend
Dat weet niemand, ze had vanavond gewoon kunnen zeggen: ik nomineer alleen als ik mezelf ook mag nomineren. PUNT.quote:
ik heb al ge reboot, 100 keer pagina refreshed, niewe flashplayer geinstalleerd, firefox geprobeerd en IE9.............quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb ze na de uitzending ook opnieuw aangezet, ze deden het bij mij toen ook niet. En op die andere pagina's ook niet, heb toen opneiwu opgestart paar keer op F5 geramd toen deden ze het weer. Heb nu stream 1 en 3 aan staan, maar als ik op andere pagina's kijk doen ze het weer niet
Ze heeft een dealtje met de stem gesloten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Dat weet niemand, ze had vanavond gewoon kunnen zeggen: ik nomineer alleen als ik mezelf ook mag nomineren. PUNT.
Dat heb ik ook, is gewoon een standaard melding van Firefox als ie een server niet kan bereiken. Wat nu dus het geval is, die streaming server ligt plat Mangrove.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Stability het volgende:
daar word je toch niet goed van? nu zegt ie dit:
enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
wie wat waar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef annanasje het volgende:
dr uitgehaald door een psycholoog?whutt
hij doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, is gewoon een standaard melding van Firefox als ie een server niet kan bereiken. Wat nu dus het geval is, die streaming server ligt plat Mangrove.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |