Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan zijn er heel wat bedragen veranderd sinds gisteren. Na vanavond maar eens weer vergelijken:
[ afbeelding ]
[..]
Haha dat kwam ook al in me op, zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef diditje64 het volgende:
haha dat meisje van twitter volgens mij is ze een jaar of 13 ofzo ben benieuwd of we haar in de live show met dat ding aan zien ;-)
laat het niveau zien van meiden die jo fan zijn...13 jaar die snel naar huis fietsen om een vuilniszak te winnen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Haha dat kwam ook al in me op, zou me niet verbazen
Daar hebben ze afspraken over gemaakt, toch? Of zoiets...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom moet die hond in godsnaam in de bench als ie lekker slaapt?![]()
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...quote:
in dit geval dus een soort tupperware-partyquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...
en toch vind ik het figuur van Mo veel lekkerder dan van die Draakjo......quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...
Nee ik vind ze totaal niet op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
een waardelooze danquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef IamCurious het volgende:
[..]
in dit geval dus een soort tupperware-party
Hij moet leren dat de bench zijn slaapplaats is. Ze laten nu ook het deurtje open. Dat is de juiste manier om hem aan de bench te laten wennen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom moet die hond in godsnaam in de bench als ie lekker slaapt?![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat dat tussen Flip en Jo wordt als ze uit het huis zijn
Niksquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
aan djoon zit meer vlees....vind joanne de figuur wel mooier...maar er tussen in is ook goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
en toch vind ik het figuur van Mo veel lekkerder dan van die Draakjo......
niets.......flip loopt gillend wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Leuke is vooral Gerard. Zo moeilijk kunnen ze daar tellen. Hij had 0 Euro en die paar dingen kunnen ze nog niet eens bij elkaar optellen. En Sharon is weer 5K kwijt en Mo heeft er 5K bij. Maar dat zal wel iets zijn van tijdens de SL.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.
Wordt ook niks, mag toch hopen dat ze die Philip na het huis aan zijn verstand brengen dat hij alleen maar achter haar aan loopt, en zich moet gedragen als een pussyquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
meer plastic dan he.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef trollie67 het volgende:
[..]
aan djoon zit meer vlees....vind joanne de figuur wel mooier...maar er tussen in is ook goed
Ik heb heel lang zitten denken dat het echt wat zou worden, maar de laatste tijd lijken ze zich aan elkaar te irriteren. Maar dat kan ook de muur van Flip zijnquote:
niets anders dan je nu zietquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Dat is van die baby missie die mislukt is dat Sharon weer 5K kwijt is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuke is vooral Gerard. Zo moeilijk kunnen ze daar tellen. Hij had 0 Euro en die paar dingen kunnen ze nog niet eens bij elkaar optellen. En Sharon is weer 5K kwijt en Mo heeft er 5K bij. Maar dat zal wel iets zijn van tijdens de SL.
dat gaat er op lijken dat shar er uit gaat....quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat is van die baby missie die mislukt is dat Sharon weer 5K kwijt is.
Ze zegt eens wat goedsquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef iBenny het volgende:
Jo: 'Dat geduld van hem. Dat vind ik een fakking mooie eigenschap'
als ie geen stemmen van kijkers nodig heeft is het zo gedaan met dat geduldquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef iBenny het volgende:
Jo: 'Dat geduld van hem. Dat vind ik een fakking mooie eigenschap'
Klopt toch dan ? Zitten, en daarna liggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef diditje64 het volgende:
sharon zegt "zit" "down" en dan gaat hij liggen geeft ze hem een koekje wat is het nu zitten of liggen
En haar Engels/Amerikaans is nog wel zo goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef diditje64 het volgende:
sharon zegt "zit" "down" en dan gaat hij liggen geeft ze hem een koekje wat is het nu zitten of liggen
Gerard had toch voor het maken van het paasontbijt van iedere bewoner 250 E gekregen. dus die 1250 klopt wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuke is vooral Gerard. Zo moeilijk kunnen ze daar tellen. Hij had 0 Euro en die paar dingen kunnen ze nog niet eens bij elkaar optellen. En Sharon is weer 5K kwijt en Mo heeft er 5K bij. Maar dat zal wel iets zijn van tijdens de SL.
Hebben ze ook niet laten zien, maar Sharon verlulde zich dat dat weer 5k kost voor haar vanmorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef Lutte het volgende:
Dat van de mislukte babymissie heb ik even gemist...
En ze zitten natuurlijk ook 24/7 op elkaars lippen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Mylene het volgende:
Philip en Joanna kunnen niet neuken. Vandaar de irritaties aan elkaar. Zij heeft het er moeilijker mee dan hij.
plastic lipquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ze zitten natuurlijk ook 24/7 op elkaars lippen.
Ik heb Gerard er eens bijgenomen, die had niets meer in de kluis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.
Okay, zullen we vanavond wel zien dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet laten zien, maar Sharon verlulde zich dat dat weer 5k kost voor haar vanmorgen
nou..dat huis is groot zat..ik zit met me lief ook op 1.5 kamers op 6 hoog..je kan in dit huis makkelik uurtjes voor je zelf pakken,maar zit je relatie wel lekker als je dat wilt na 3 weken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ze zitten natuurlijk ook 24/7 op elkaars lippen.
met het verschil dat jullie kunnen doen en laten wat je wil op die kamers, zonder dat heel nederland meekijktquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou..dat huis is groot zat..ik zit met me lief ook op 1.5 kamers op 6 hoog..je kan in dit huis makkelik uurtjes voor je zelf pakken,maar zit je relatie wel lekker als je dat wilt na 3 weken?
Dat moeten zij zelf bepalen. Maar ik geloof dat het voor iedereen goed is om genoeg tijd voor jezelf te nemen. Dat wordt tegenwoordig nogal snel vergeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou..dat huis is groot zat..ik zit met me lief ook op 1.5 kamers op 6 hoog..je kan in dit huis makkelik uurtjes voor je zelf pakken,maar zit je relatie wel lekker als je dat wilt na 3 weken?
Dat moet ook steeds bijgespoten worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef bull1966 het volgende:
in d'r onderlip zit alleen links wat plastic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef beequeen het volgende:
Dat gekloot met die kluizen is gewoon niet meer te volgen, hoe goed je ook oplet.
En zo is hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef mazaru het volgende:
Goh, er heeft iemand de gebruiksaanwijzing gelezen over benchtraining. Lekker op tijd zeg![]()
Maar ja, beter laat dan nooit
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef mazaru het volgende:
Goh, er heeft iemand de gebruiksaanwijzing gelezen over benchtraining. Lekker op tijd zeg![]()
Maar ja, beter laat dan nooit
als je tijd voor je zelf wilt moet je dat huis niet ingaan....en voor al niet!!!verliefd worden..jajajaja..ik weet ut..dat heb je niet in de hand..maar kom op..we hebben het over 3 mannden...en geen 3 jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:26 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Dat moeten zij zelf bepalen. Maar ik geloof dat het voor iedereen goed is om genoeg tijd voor jezelf te nemen. Dat wordt tegenwoordig nogal snel vergeten.
En Eucalypta zal daar zonodig gebruik van maken.......quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef liqrich het volgende:
Flip al zijn geheimpjes naar jo worden zo op tafel gegooid
dat zou je denken jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:26 schreef Capaja het volgende:
[..]
met het verschil dat jullie kunnen doen en laten wat je wil op die kamers, zonder dat heel nederland meekijkt
Ja oké. Maar blijkbaar heeft het deelnemen aan SST voor de bewoners ook voordelen, anders zouden ze hier niet voor gekozen hebben. Maar dat betekent niet dat de hele situatie altijd even prettig hoeft te zijn. En aangezien ik en vele anderen genoeg hebben geklaagd en gezeurd, alleen al op dit forum, denk ik dat dat iets menselijks is... toch?!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
als je tijd voor je zelf wilt moet je dat huis niet ingaan....en voor al niet!!!verliefd worden..jajajaja..ik weet ut..dat heb je niet in de hand..maar kom op..we hebben het over 3 mannden...en geen 3 jaar
heb je een saai leven dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef trollie67 het volgende:
kreeg gisteren toch wat op me boterham..en die heeft nog gelijk ook..me eigen vent zag gisteren stukjes van de daily....vroeg geschrokken:en dat lees je nu e;lke dag en je kijkt erna nog ook??want ik hoor alleen dat je je irriteerd aan die gasten...heb je nu zo een saai leven dat je dit moet volgen om je af te kunnen reageren???en ja..daar zit wel waarheid in he????want als ze allemaal lief zijn tegen elkaar en slapen vinden wij het saai....![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:38 schreef Sorry... het volgende:
Mo is lekker aan het stoken,![]()
, brrr als ik haar zie krijg ik rillingen!
Plastic kopquote:
quote:
Ach, ik was er ooit eens mee begonnen. En de stand liep altijd wel gelijk op. Op de COS liep die altijd voor, omdat ik die á la minuut aanpaste.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:31 schreef Lutte het volgende:
Dat er van die kluizen niks te begrijpen valt is de bedoeling...
wasmaar een grapje hoor, ik ken je tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee......ik heb te weinig tijd voor alles....ik wil me graag een keer vervelen..darom kijk ik mee...maar kijk...dat kommentaar hier is uiteraard vermakelijk...toch???darom zitten wij hier...ik denk wel eens...zouden we die tijd niet beter kunnen besteden aan onze dieren en gezinnen...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, ik was er ooit eens mee begonnen. En de stand liep altijd wel gelijk op. Op de COS liep die altijd voor, omdat ik die á la minuut aanpaste.
En loopt nog wel redelijk goed, zij het dat er nu wel hele rare verschillen inzitten. Maar denk dat dat wel in de daily van vandaag duidelijk wordt. En Betty Bitch heeft waarschijnlijk 500 gekregen voor die opdracht met dat oortje, wat ze niet hebben vermeld in de daily. Wat ook niet kan natuurlijk, want er zou geen geld meer van buitenaf binnenkomen.
Dus nu loop ik weer bij met dat lijstje van Flashbox.
En voor diegene die het niet meer interessant vinden: Dan lees je het toch lekker niet...
Ik doe het voor diegene die het wél waarderen.
[ afbeelding ]
Zonder gezeur en nare dingen zouden leuke dingen niet zo leuk zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee......ik heb te weinig tijd voor alles....ik wil me graag een keer vervelen..darom kijk ik mee...maar kijk...dat kommentaar hier is uiteraard vermakelijk...toch???darom zitten wij hier...ik denk wel eens...zouden we die tijd niet beter kunnen besteden aan onze dieren en gezinnen...
i know...en ik ben super happy..maar dat afreageren in een ssl met knaag....dat heeft wel wat he???quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
wasmaar een grapje hoor, ik ken je toch
ze hebben er daar 3 stagaires opzittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie schrijven die berichten toch op de sst site?
Mensen die knettergek zijn geworden door heel dat SST-gebeurenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie schrijven die berichten toch op de sst site?
en dan de brutaliteit om te denken dat wij hier van het zelfde niveau zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:45 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze hebben er daar 3 stagaires opzitten
1 om het hardop voor te lezen en 2 om het uit te leggen aan de regie
en meiden van 13 die spijbelen van school om een vuilniszak van joannneeeeee te winnen....wat je bij de zeeman al voor 1 euro krijgt:een vaatdoek met een scheur erinquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:45 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze hebben er daar 3 stagaires opzitten
1 om het hardop voor te lezen en 2 om het uit te leggen aan de regie
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:47 schreef IamCurious het volgende:
O jee, Jo gaat vast Flip nomineren. Dan kan ze zijn boek tenminste lezen....
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
gooi er ff een paar jassen in
[ afbeelding ]
die zijn pas echt TOF.....squote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
MOdelletje Hannibal Lquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:51 schreef Sorry... het volgende:
En zo is het Mo weer mislukt om Phil en Jo uit elkaar te drijven...!
Ze zat net ff samen met Jo in de slaapkamer...en maar blablabla...en Phlip mocht er niet bij...ze wil gewoon stoken...quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:51 schreef bull1966 het volgende:
LOL
flip keek of er iets te zien was ( inkijk)
de cam probeerde ook ff
Het is allemaal spel van d'r.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo lijkt wel een dreinsende kleuter: Ik wil het weten Nuhuu. En maar doorzeuren over dat boek.
Beetje geduld opbrengen, of accepteren dat ze niet altijd direct haar zin krijgt, is wel heel moeilijk voor haar.
Nou.... maar hij blijft er wel weer bij zitten. Die knul moet eens iets voor zichzelf of met de andere heren gaan doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef Reksie1981 het volgende:
KOM EENS KROELEN HIER!
NEEEEH JEZUS CHRISTUS!
goed zo flip
Hij was net nog met de mannen aan het ouwehoeren in het zwembad...!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou.... maar hij blijft er wel weer bij zitten. Die knul moet eens iets voor zichzelf of met de andere heren gaan doen.
O,ja, dan snap ik dat ie nu braaf op zit en pootjes geeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:57 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Hij was net nog met de mannen aan het ouwehoeren in het zwembad...!
Ik luister daar niet meer naar, puberaal geleuter.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:03 schreef Sorry... het volgende:
Heeft Flip nu een string ontfrutseld...?
tja..ze willen eten...dus ze zullen wel moeten..de wijfen daar zo doen het niet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister daar niet meer naar, puberaal geleuter.
Geer en Karim zijn het eten aan het voorbereiden. Iets met veel groente en gemarineerde varkenshaas.
nou eh mannen mogen ook wel es een keer koken, maar inderdaad sharon is de enige die veel kookt. mo heb ik nog nooit zien kokenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tja..ze willen eten...dus ze zullen wel moeten..de wijfen daar zo doen het niet...
jawel, eieren!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou eh mannen mogen ook wel es een keer koken, maar inderdaad sharon is de enige die veel kookt. mo heb ik nog nooit zien koken
Mo kookt regelmatig...van woede !quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou eh mannen mogen ook wel es een keer koken, maar inderdaad sharon is de enige die veel kookt. mo heb ik nog nooit zien koken
Moet dat allemaal vetgedrukt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:05 schreef Sorry... het volgende:
Spanking Phil ! hij slaat haar op de kont en zei vraagt, waar denk je aan,......nominaties zegt ie....whahahaha, duh...
Ze heeft een keertje afgewassen, maar het zo slecht gedaan dat ze het niet meer hoeft te doen. Best slim.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lau en mo ook maar een keer..halfrauwe broccoli en wortels he??krijg wel een lachkick gisteren met die hamburgers??jobotox had steeds mayo aan de lip hangen omdat ze al niet normaal kan eten met die kut kunst lippen??is toch erg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren denk ik !quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Candyfreak het volgende:
Ik kan Mo geen week langer meer aanzien.
Ik ben het met je eens. Eigenlijk moest Mo er eerst uit en dan pas Laura.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb nu liever lau nog dan mo![]()
![]()
gaat echt niet goed hier
Last van een wegtrekker?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
gaat echt niet goed hier
dat heb ik al sinds week 4quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
gaat echt niet goed hier
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef superkokje het volgende:
de hele dag drammen dat het mucho warm is, en nu onder een deken liggen
fluisterplek voor hangsnollenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef superkokje het volgende:
de hele dag drammen dat het mucho warm is, en nu onder een deken liggen
Was dat gefluister tussen opgespoten lip en het luisterend hondje over gisteravond?quote:
Hmm teveel voor de daily vanavond dusquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef Maver24 het volgende:
Huh. Appels schillen met een kaasschaaf. Haha
Dat van die sleutels duurt te lang vind ik en de gang is al uit het programma...., terwijl Laura er toch al écht uit is...je zou zeggen dat de gemiddelde snelheid weer zou stijgen...quote:
Ah, dan kan het dus wel vanavond! (2 opdrachten + kist openen voor nominatie)quote:
Laten we het hopen !quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:16 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah, dan kan het dus wel vanavond! (2 opdrachten + kist openen voor nominatie)
Lekker hygiënisch weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft net de hond geknuffeld en gaat zonder handen te wassen appels schillen. Goh, wat is ze toch helder.
ja nou..ik ga ook niet elke keer me handen wassen als ik hier me ratjes en me katten heb geaaid...dan blijf ik wel bezig met wassen...want ze krijgen voortduurend aandachtquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft net de hond geknuffeld en gaat zonder handen te wassen appels schillen. Goh, wat is ze toch helder.
het is een viespeuk, wel commentaar op anderen, maar haar hygiene laat veel te wensen over. Gordijnjurk aan gister tijdens haar dweilsessie en 's avonds lag ze er mee in bed onder het dekbed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Ach, Mo!quote:
yepquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:16 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah, dan kan het dus wel vanavond! (2 opdrachten + kist openen voor nominatie)
Ja daar dacht ik dus ook aan. Schilmesje gaat bij mij nog sneller ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom alles met een kaasschaaf schillen? Is schillen zo moeilijk of is een schilmesje op het boodschappenlijstje zetten te veel gevraagd?
zat niet bij de opvoeding he.....aardappels schillenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom alles met een kaasschaaf schillen? Is schillen zo moeilijk of is een schilmesje op het boodschappenlijstje zetten te veel gevraagd?
Jo zal thuis wel een goudenkaasschaf aan ketting om haar nek hebben hangen, is zijn geld in goud waard. Ze is hem nooit kwijt, dat is toch zo handig! Moet ze de Nobelprijs voor krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Wortels met Smegmasmaak jak!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
nope..dat is de aardappel kant en klaar van appie hein jeugdquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
zat niet bij de opvoeding he.....aardappels schillen
Halloquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
Goeienavond kijkbuis-kindertjes.![]()
Zal eerst es teruglezen of er nog wat boeiends gebeurd is.![]()
Tenzij iemand een kleine update heeft.
[..]
![]()
![]()
Het eerste wat ik zie als ik tv aanzet is Joanna die fruit verkracht met een kaas-schaaf,
Ik zag ze laatst een keer aardappelen schillen, in een moordend traag tempo, en zo onbeholpen ook. Je zou toch denken dat volwassen mensen zoiets eenvoudigs wel onder de knie zouden hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, dat snap ik maar wel als je eten gaat bereiden toch? Ik tenminste wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef trollie67 het volgende:
ja nou..ik ga ook niet elke keer me handen wassen als ik hier me ratjes en me katten heb geaaid...dan blijf ik wel bezig met wassen...want ze krijgen voortduurend aandacht
Is ook soort van jonge kaas he yoghurt? Als je goed proeft proef je het zoutquote:
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen kokenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het eerste wat ik zie als ik tv aanzet is Joanna die fruit verkracht met een kaas-schaaf,
Indrukwekkende serie! Elk vervolg wordt niet meer gevolgd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen koken
Och boeiend... Mo is plots niet zwanger meer en kindloos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja 'Volwassen mensen' , dan gaat de vergelijking al niet meer op hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst een keer aardappelen schillen, in een moordend traag tempo, en zo onbeholpen ook. Je zou toch denken dat volwassen mensen zoiets eenvoudigs wel onder de knie zouden hebben.
Ach wat bazel ik ook
Oke, klinkt weer enerverend, maar ze zullen toch wederom de daily met veel knip-en-plakwerk kunnen vullen, afgewisseld met QQ van MOonique nu en dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen koken
Echt he. Dat Monique ook fans heeft snap ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Ahahahaha, wat ik nu weer lees:
lanalientje Lana
@SST_Maik zou je de fanhyve misschien even willen promoten?. We hebben nog veel te weinig leden http://mosstnl.hyves.nl/
wat een volk ook op twitter..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Oke, klinkt weer enerverend, maar ze zullen toch wederom de daily met veel knip-en-plakwerk kunnen vullen, afgewisseld met QQ van MOonique nu en dan.![]()
Dank Kokje!
Ik was een paar weken fan van haar...totdat mij de ogen werden geopend door haar zelf...wat kan een mens snel in achting zakken ey....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt he. Dat Monique ook fans heeft snap ik niet
En wat voor fans.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Had geen betere update kunnen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Die vieze spelletjes van haar ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ik was een paar weken fan van haar...totdat mij de ogen werden geopend door haar zelf...wat kan een mens snel in achting zakken ey....
18 maar liefst..quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelf voor Mo gekozen dus moet hij de consequenties maar aanvaardenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef kyan2002 het volgende:
waarom willen jullie dat moniek weg moet gunnen jullie maik niet nog wat vrijheid
Trouwens Jo heeft wat met pymols, want dan heeft ze het over het uiteinde van Karim, en dan over t dingetje van Secredo (hij staat scheeft ofzo zei ze vanmiddag...) hamvraag: Letten alle vrouwen op pymolzzz zoals Jo, of is ze stiekem een ranzig mormeltje??quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:27 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Die vieze spelletjes van haar ook![]()
I see, nouja dat was ook wel al duidelijk bij Joanna, hoewel dat duidelijk vooral bij MamaJo vandaan kwam die des duivels scheen te zijn toen ze eruit wilde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och boeiend... Mo is plots niet zwanger meer en kindloos.
Verder vanmiddag heeft Mo aan Karim en later ook nog eens aan Sharon en Jo uitgelegd dat ze wél weg wil, maar als de kijker wil dat ze blijft etc... Bij dat gesprek kwam ook naar voren dat achter nogal flink de duimschroeven aandraait als je op wilt stappen, er werd niet duidelijk op welke manier.
Ik zou er een poll over makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Trouwens Jo heeft wat met pymols, want dan heeft ze het over het uiteinde van Karim, en dan over t dingetje van Secredo (hij staat scheeft ofzo zei ze vanmiddag...) hamvraag: Letten alle vrouwen op pymolzzz zoals Jo, of is ze stiekem een ranzig mormeltje??
neem van mij aan dat vrouwen erger zijn dan mannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Trouwens Jo heeft wat met pymols, want dan heeft ze het over het uiteinde van Karim, en dan over t dingetje van Secredo (hij staat scheeft ofzo zei ze vanmiddag...) hamvraag: Letten alle vrouwen op pymolzzz zoals Jo, of is ze stiekem een ranzig mormeltje??
ranzig mormelquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Raar mens is het ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; ik heb echte tieten zit alleen een beetje plastic in...
Gewoon een ranzig mormetljequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Het was lastig te ontcijferen wat ze nu precies bedoelde, sorry.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:29 schreef Urb het volgende:
[..]
I see, nouja dat was ook wel al duidelijk bij Joanna, hoewel dat duidelijk vooral bij MamaJo vandaan kwam die des duivels scheen te zijn toen ze eruit wilde.![]()
Maar vooral ook bij Sofia waar we weken naar hebben moeten kijken terwijl ze duidelijk allang vrijwillige exit wilde.![]()
![]()
Wat zei Mo zoal dan, over de vergoeding zeker weer?
Ze heeft zich speciaal laten verbouwen om meer stijve piemels te zien.quote:
Tsja die heeft het echt alleen maar over punanies, tietuh en piemels.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Achja, zo kun je het ook bekijken he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; ik heb echte tieten zit alleen een beetje plastic in...
Dat klinkt als appelmoes in een pannetje opwarmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
Recept van Djoon (via de as van omaDjoon) voor appelmoes: 1 minuut in kokend water en stampen.
Latersquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef Sorry... het volgende:
Hasta La Fietstas, ben dr vandoor. Have Fun Yall !
en stoofpeertjes alleen met Kerst! Wat maak ik toch suffe fouten, eet het regelmatig, doodgewoon omdat ik het lekker vind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
Recept van Djoon (via de as van omaDjoon) voor appelmoes: 1 minuut in kokend water en stampen.
Van Hak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat klinkt als appelmoes in een pannetje opwarmen.
Oke thanks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was lastig te ontcijferen wat ze nu precies bedoelde, sorry.
Over Sofia begon Jo ook, dat ze wist wat achter tegen haar gezegd heeft toen ze weg wilde.
En daar walg ik van, dat Jo maar alles weet wat achter tegen anderen zegt.
en stekker in 220quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef Maver24 het volgende:
Mo in dr bench. Gauw het deurtje dichtdoen.
Djoon weet alles beter. Ze zou een boek uit moeten brengen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
en stoofpeertjes alleen met Kerst! Wat maak ik toch suffe fouten, eet het regelmatig, doodgewoon omdat ik het lekker vind.
Ze is gekquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef Urb het volgende:
Flip heeft Joanna vandaag nog maar 1 keer lief genoemd, Flip: " je bent lief" Joanna " Lekkur orgineel, nu meen ju het niet!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef Maver24 het volgende:
Mo in de bench. Gauw het deurtje dichtdoen. Ik zeg doen!
Raar mensquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef Urb het volgende:
Flip heeft Joanna vandaag nog maar 1 keer lief genoemd, Flip: " je bent lief" Joanna " Lekkur orgineel, nu meen ju het niet!"![]()
![]()
Handboek van mijn Oma! Hoe maak je appelmoes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Djoon weet alles beter. Ze zou een boek uit moeten brengen.
Mama aanbidt haar steeds meer, als Ron en ik haar afkraken (met degelijke argumenten!!) neemt ze het toch steeds voor haar op.quote:
moet heel kort. Is een vluggertje genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
Niets ten nadele van Geer maar die varkenshaas smaakt straks net als de ossenhaas van Brian. Naar leer.
Mijn moeder is ook al Jo fanquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama aanbidt haar steeds meer, als Ron en ik haar afkraken (met degelijke argumenten!!) neemt ze het toch steeds voor haar op.
Vandaag ging het over dat Flip met Mo wou dammen maar moest komen kroelen, en mama: ja maar dat snap ik wel want Mo pikt hem in!
Nee echt, voor elke situatie heeft ze een smoes.
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:39 schreef MargrietV het volgende:
moet heel kort. Is een vluggertje genoeg.
Ze kijkt echt alleen de daily's he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama aanbidt haar steeds meer, als Ron en ik haar afkraken (met degelijke argumenten!!) neemt ze het toch steeds voor haar op.
Vandaag ging het over dat Flip met Mo wou dammen maar moest komen kroelen, en mama: ja maar dat snap ik wel want Mo pikt hem in!
Nee echt, voor elke situatie heeft ze een smoes.
Ja het is idd jammer dat al die stemmers alleen de daily's kijken en dat het daar altijd de Joshow is anders zouden ze wel heel anders stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze kijkt echt alleen de daily's he?![]()
Logisch dat Joanna zoveel aanbidders ( stemmers ) heeft ook.
Echt he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
Poll
Wie kan het beste koken?
Sharon
47%
Joanna
9%
Monique
2%
Gerard
17%
Karim
23%
Philip
2%
Toch nog fakking 9% voor Joanna.![]()
![]()
oh ben jij die enequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik kijk streams maar ik vind Jo ook leuk hoor
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik kijk streams maar ik vind Jo ook leuk hoor
Oh uiteraard, maar het gaat er meer om hoe de bewoners neergezet worden waardoor wie er favorieten worden ( en wie niet ) behoorlijk gestuurd word.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef rita1959 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over hoe de nominaties gaan
Helemaal mee eens, hoop dat wanneer Mo eindelijk eens genomineerd wordt de stemmers niet de fout maken haar voor de grap erin te willen houden, daar is ze volgens mij namelijk op uit, weg met dat MOnster....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
tuurlijk heeft ze momentjes dat ze raar is en veeleisend maar vind der leuker als Mo jankerd en Sharon kapsones bitch
bart zei dat gisteren in de dailyquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:47 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoop dat wanneer Mo eindelijk eens genomineerd wordt de stemmers niet de fout maken haar voor de grap erin te willen houden, daar is ze volgens mij namelijk op uit, weg met dat MOnster....
Ik gok nogsteeds dat alleen Mo mag nomineren straks. ( en dan niet haarzelf mag en/of zal noemen )quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:47 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoop dat wanneer Mo eindelijk eens genomineerd wordt de stemmers niet de fout maken haar voor de grap erin te willen houden, daar is ze volgens mij namelijk op uit, weg met dat MOnster....
Er gaan allerlei geruchten rond. O.a. dat er in de zwarte kluis/kast iets ligt waarmee een van de bewoners het recht krijgt twee deelnemers te nomineren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef rita1959 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over hoe de nominaties gaan
+1quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Als Mo deze week niet gaat word ik gek.
Ze gaat neit wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Ik niet want dan zit ik lekker in Praagquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Als ze niet gaat haak ik definitief af, ik heb al 4 dagen niet meer gekeken inmiddels,lees alleen nog op het forum....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |