Plastic kopquote:
quote:
Ach, ik was er ooit eens mee begonnen. En de stand liep altijd wel gelijk op. Op de COS liep die altijd voor, omdat ik die á la minuut aanpaste.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:31 schreef Lutte het volgende:
Dat er van die kluizen niks te begrijpen valt is de bedoeling...
wasmaar een grapje hoor, ik ken je tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee......ik heb te weinig tijd voor alles....ik wil me graag een keer vervelen..darom kijk ik mee...maar kijk...dat kommentaar hier is uiteraard vermakelijk...toch???darom zitten wij hier...ik denk wel eens...zouden we die tijd niet beter kunnen besteden aan onze dieren en gezinnen...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, ik was er ooit eens mee begonnen. En de stand liep altijd wel gelijk op. Op de COS liep die altijd voor, omdat ik die á la minuut aanpaste.
En loopt nog wel redelijk goed, zij het dat er nu wel hele rare verschillen inzitten. Maar denk dat dat wel in de daily van vandaag duidelijk wordt. En Betty Bitch heeft waarschijnlijk 500 gekregen voor die opdracht met dat oortje, wat ze niet hebben vermeld in de daily. Wat ook niet kan natuurlijk, want er zou geen geld meer van buitenaf binnenkomen.
Dus nu loop ik weer bij met dat lijstje van Flashbox.
En voor diegene die het niet meer interessant vinden: Dan lees je het toch lekker niet...
Ik doe het voor diegene die het wél waarderen.
[ afbeelding ]
Zonder gezeur en nare dingen zouden leuke dingen niet zo leuk zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee......ik heb te weinig tijd voor alles....ik wil me graag een keer vervelen..darom kijk ik mee...maar kijk...dat kommentaar hier is uiteraard vermakelijk...toch???darom zitten wij hier...ik denk wel eens...zouden we die tijd niet beter kunnen besteden aan onze dieren en gezinnen...
i know...en ik ben super happy..maar dat afreageren in een ssl met knaag....dat heeft wel wat he???quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
wasmaar een grapje hoor, ik ken je toch
ze hebben er daar 3 stagaires opzittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie schrijven die berichten toch op de sst site?
Mensen die knettergek zijn geworden door heel dat SST-gebeurenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie schrijven die berichten toch op de sst site?
en dan de brutaliteit om te denken dat wij hier van het zelfde niveau zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:45 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze hebben er daar 3 stagaires opzitten
1 om het hardop voor te lezen en 2 om het uit te leggen aan de regie
en meiden van 13 die spijbelen van school om een vuilniszak van joannneeeeee te winnen....wat je bij de zeeman al voor 1 euro krijgt:een vaatdoek met een scheur erinquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:45 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze hebben er daar 3 stagaires opzitten
1 om het hardop voor te lezen en 2 om het uit te leggen aan de regie
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:47 schreef IamCurious het volgende:
O jee, Jo gaat vast Flip nomineren. Dan kan ze zijn boek tenminste lezen....
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
gooi er ff een paar jassen in
[ afbeelding ]
die zijn pas echt TOF.....squote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
MOdelletje Hannibal Lquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |