Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan zijn er heel wat bedragen veranderd sinds gisteren. Na vanavond maar eens weer vergelijken:
[ afbeelding ]
[..]
Haha dat kwam ook al in me op, zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef diditje64 het volgende:
haha dat meisje van twitter volgens mij is ze een jaar of 13 ofzo ben benieuwd of we haar in de live show met dat ding aan zien ;-)
laat het niveau zien van meiden die jo fan zijn...13 jaar die snel naar huis fietsen om een vuilniszak te winnen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Haha dat kwam ook al in me op, zou me niet verbazen
Daar hebben ze afspraken over gemaakt, toch? Of zoiets...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom moet die hond in godsnaam in de bench als ie lekker slaapt?![]()
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...quote:
in dit geval dus een soort tupperware-partyquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...
en toch vind ik het figuur van Mo veel lekkerder dan van die Draakjo......quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...
Nee ik vind ze totaal niet op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
een waardelooze danquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef IamCurious het volgende:
[..]
in dit geval dus een soort tupperware-party
Hij moet leren dat de bench zijn slaapplaats is. Ze laten nu ook het deurtje open. Dat is de juiste manier om hem aan de bench te laten wennen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom moet die hond in godsnaam in de bench als ie lekker slaapt?![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat dat tussen Flip en Jo wordt als ze uit het huis zijn
Niksquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
aan djoon zit meer vlees....vind joanne de figuur wel mooier...maar er tussen in is ook goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
en toch vind ik het figuur van Mo veel lekkerder dan van die Draakjo......
niets.......flip loopt gillend wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Leuke is vooral Gerard. Zo moeilijk kunnen ze daar tellen. Hij had 0 Euro en die paar dingen kunnen ze nog niet eens bij elkaar optellen. En Sharon is weer 5K kwijt en Mo heeft er 5K bij. Maar dat zal wel iets zijn van tijdens de SL.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.
Wordt ook niks, mag toch hopen dat ze die Philip na het huis aan zijn verstand brengen dat hij alleen maar achter haar aan loopt, en zich moet gedragen als een pussyquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
meer plastic dan he.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef trollie67 het volgende:
[..]
aan djoon zit meer vlees....vind joanne de figuur wel mooier...maar er tussen in is ook goed
Ik heb heel lang zitten denken dat het echt wat zou worden, maar de laatste tijd lijken ze zich aan elkaar te irriteren. Maar dat kan ook de muur van Flip zijnquote:
niets anders dan je nu zietquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Dat is van die baby missie die mislukt is dat Sharon weer 5K kwijt is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuke is vooral Gerard. Zo moeilijk kunnen ze daar tellen. Hij had 0 Euro en die paar dingen kunnen ze nog niet eens bij elkaar optellen. En Sharon is weer 5K kwijt en Mo heeft er 5K bij. Maar dat zal wel iets zijn van tijdens de SL.
dat gaat er op lijken dat shar er uit gaat....quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat is van die baby missie die mislukt is dat Sharon weer 5K kwijt is.
Ze zegt eens wat goedsquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef iBenny het volgende:
Jo: 'Dat geduld van hem. Dat vind ik een fakking mooie eigenschap'
als ie geen stemmen van kijkers nodig heeft is het zo gedaan met dat geduldquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef iBenny het volgende:
Jo: 'Dat geduld van hem. Dat vind ik een fakking mooie eigenschap'
Klopt toch dan ? Zitten, en daarna liggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef diditje64 het volgende:
sharon zegt "zit" "down" en dan gaat hij liggen geeft ze hem een koekje wat is het nu zitten of liggen
En haar Engels/Amerikaans is nog wel zo goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef diditje64 het volgende:
sharon zegt "zit" "down" en dan gaat hij liggen geeft ze hem een koekje wat is het nu zitten of liggen
Gerard had toch voor het maken van het paasontbijt van iedere bewoner 250 E gekregen. dus die 1250 klopt wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuke is vooral Gerard. Zo moeilijk kunnen ze daar tellen. Hij had 0 Euro en die paar dingen kunnen ze nog niet eens bij elkaar optellen. En Sharon is weer 5K kwijt en Mo heeft er 5K bij. Maar dat zal wel iets zijn van tijdens de SL.
Hebben ze ook niet laten zien, maar Sharon verlulde zich dat dat weer 5k kost voor haar vanmorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef Lutte het volgende:
Dat van de mislukte babymissie heb ik even gemist...
En ze zitten natuurlijk ook 24/7 op elkaars lippen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Mylene het volgende:
Philip en Joanna kunnen niet neuken. Vandaar de irritaties aan elkaar. Zij heeft het er moeilijker mee dan hij.
plastic lipquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ze zitten natuurlijk ook 24/7 op elkaars lippen.
Ik heb Gerard er eens bijgenomen, die had niets meer in de kluis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.
Okay, zullen we vanavond wel zien dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet laten zien, maar Sharon verlulde zich dat dat weer 5k kost voor haar vanmorgen
nou..dat huis is groot zat..ik zit met me lief ook op 1.5 kamers op 6 hoog..je kan in dit huis makkelik uurtjes voor je zelf pakken,maar zit je relatie wel lekker als je dat wilt na 3 weken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ze zitten natuurlijk ook 24/7 op elkaars lippen.
met het verschil dat jullie kunnen doen en laten wat je wil op die kamers, zonder dat heel nederland meekijktquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou..dat huis is groot zat..ik zit met me lief ook op 1.5 kamers op 6 hoog..je kan in dit huis makkelik uurtjes voor je zelf pakken,maar zit je relatie wel lekker als je dat wilt na 3 weken?
Dat moeten zij zelf bepalen. Maar ik geloof dat het voor iedereen goed is om genoeg tijd voor jezelf te nemen. Dat wordt tegenwoordig nogal snel vergeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou..dat huis is groot zat..ik zit met me lief ook op 1.5 kamers op 6 hoog..je kan in dit huis makkelik uurtjes voor je zelf pakken,maar zit je relatie wel lekker als je dat wilt na 3 weken?
Dat moet ook steeds bijgespoten worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef bull1966 het volgende:
in d'r onderlip zit alleen links wat plastic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef beequeen het volgende:
Dat gekloot met die kluizen is gewoon niet meer te volgen, hoe goed je ook oplet.
En zo is hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef mazaru het volgende:
Goh, er heeft iemand de gebruiksaanwijzing gelezen over benchtraining. Lekker op tijd zeg![]()
Maar ja, beter laat dan nooit
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef mazaru het volgende:
Goh, er heeft iemand de gebruiksaanwijzing gelezen over benchtraining. Lekker op tijd zeg![]()
Maar ja, beter laat dan nooit
als je tijd voor je zelf wilt moet je dat huis niet ingaan....en voor al niet!!!verliefd worden..jajajaja..ik weet ut..dat heb je niet in de hand..maar kom op..we hebben het over 3 mannden...en geen 3 jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:26 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Dat moeten zij zelf bepalen. Maar ik geloof dat het voor iedereen goed is om genoeg tijd voor jezelf te nemen. Dat wordt tegenwoordig nogal snel vergeten.
En Eucalypta zal daar zonodig gebruik van maken.......quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef liqrich het volgende:
Flip al zijn geheimpjes naar jo worden zo op tafel gegooid
dat zou je denken jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:26 schreef Capaja het volgende:
[..]
met het verschil dat jullie kunnen doen en laten wat je wil op die kamers, zonder dat heel nederland meekijkt
Ja oké. Maar blijkbaar heeft het deelnemen aan SST voor de bewoners ook voordelen, anders zouden ze hier niet voor gekozen hebben. Maar dat betekent niet dat de hele situatie altijd even prettig hoeft te zijn. En aangezien ik en vele anderen genoeg hebben geklaagd en gezeurd, alleen al op dit forum, denk ik dat dat iets menselijks is... toch?!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef trollie67 het volgende:
[..]
als je tijd voor je zelf wilt moet je dat huis niet ingaan....en voor al niet!!!verliefd worden..jajajaja..ik weet ut..dat heb je niet in de hand..maar kom op..we hebben het over 3 mannden...en geen 3 jaar
heb je een saai leven dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef trollie67 het volgende:
kreeg gisteren toch wat op me boterham..en die heeft nog gelijk ook..me eigen vent zag gisteren stukjes van de daily....vroeg geschrokken:en dat lees je nu e;lke dag en je kijkt erna nog ook??want ik hoor alleen dat je je irriteerd aan die gasten...heb je nu zo een saai leven dat je dit moet volgen om je af te kunnen reageren???en ja..daar zit wel waarheid in he????want als ze allemaal lief zijn tegen elkaar en slapen vinden wij het saai....![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:38 schreef Sorry... het volgende:
Mo is lekker aan het stoken,![]()
, brrr als ik haar zie krijg ik rillingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |