als ie geen stemmen van kijkers nodig heeft is het zo gedaan met dat geduldquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef iBenny het volgende:
Jo: 'Dat geduld van hem. Dat vind ik een fakking mooie eigenschap'
Klopt toch dan ? Zitten, en daarna liggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef diditje64 het volgende:
sharon zegt "zit" "down" en dan gaat hij liggen geeft ze hem een koekje wat is het nu zitten of liggen
En haar Engels/Amerikaans is nog wel zo goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef diditje64 het volgende:
sharon zegt "zit" "down" en dan gaat hij liggen geeft ze hem een koekje wat is het nu zitten of liggen
Gerard had toch voor het maken van het paasontbijt van iedere bewoner 250 E gekregen. dus die 1250 klopt wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuke is vooral Gerard. Zo moeilijk kunnen ze daar tellen. Hij had 0 Euro en die paar dingen kunnen ze nog niet eens bij elkaar optellen. En Sharon is weer 5K kwijt en Mo heeft er 5K bij. Maar dat zal wel iets zijn van tijdens de SL.
Hebben ze ook niet laten zien, maar Sharon verlulde zich dat dat weer 5k kost voor haar vanmorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef Lutte het volgende:
Dat van de mislukte babymissie heb ik even gemist...
En ze zitten natuurlijk ook 24/7 op elkaars lippen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Mylene het volgende:
Philip en Joanna kunnen niet neuken. Vandaar de irritaties aan elkaar. Zij heeft het er moeilijker mee dan hij.
plastic lipquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ze zitten natuurlijk ook 24/7 op elkaars lippen.
Ik heb Gerard er eens bijgenomen, die had niets meer in de kluis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.
Okay, zullen we vanavond wel zien dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet laten zien, maar Sharon verlulde zich dat dat weer 5k kost voor haar vanmorgen
nou..dat huis is groot zat..ik zit met me lief ook op 1.5 kamers op 6 hoog..je kan in dit huis makkelik uurtjes voor je zelf pakken,maar zit je relatie wel lekker als je dat wilt na 3 weken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ze zitten natuurlijk ook 24/7 op elkaars lippen.
met het verschil dat jullie kunnen doen en laten wat je wil op die kamers, zonder dat heel nederland meekijktquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou..dat huis is groot zat..ik zit met me lief ook op 1.5 kamers op 6 hoog..je kan in dit huis makkelik uurtjes voor je zelf pakken,maar zit je relatie wel lekker als je dat wilt na 3 weken?
Dat moeten zij zelf bepalen. Maar ik geloof dat het voor iedereen goed is om genoeg tijd voor jezelf te nemen. Dat wordt tegenwoordig nogal snel vergeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou..dat huis is groot zat..ik zit met me lief ook op 1.5 kamers op 6 hoog..je kan in dit huis makkelik uurtjes voor je zelf pakken,maar zit je relatie wel lekker als je dat wilt na 3 weken?
Dat moet ook steeds bijgespoten worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef bull1966 het volgende:
in d'r onderlip zit alleen links wat plastic
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |