Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan zijn er heel wat bedragen veranderd sinds gisteren. Na vanavond maar eens weer vergelijken:
[ afbeelding ]
[..]
Haha dat kwam ook al in me op, zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef diditje64 het volgende:
haha dat meisje van twitter volgens mij is ze een jaar of 13 ofzo ben benieuwd of we haar in de live show met dat ding aan zien ;-)
laat het niveau zien van meiden die jo fan zijn...13 jaar die snel naar huis fietsen om een vuilniszak te winnen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Haha dat kwam ook al in me op, zou me niet verbazen
Daar hebben ze afspraken over gemaakt, toch? Of zoiets...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom moet die hond in godsnaam in de bench als ie lekker slaapt?![]()
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...quote:
in dit geval dus een soort tupperware-partyquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...
en toch vind ik het figuur van Mo veel lekkerder dan van die Draakjo......quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...
Nee ik vind ze totaal niet op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
een waardelooze danquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef IamCurious het volgende:
[..]
in dit geval dus een soort tupperware-party
Hij moet leren dat de bench zijn slaapplaats is. Ze laten nu ook het deurtje open. Dat is de juiste manier om hem aan de bench te laten wennen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom moet die hond in godsnaam in de bench als ie lekker slaapt?![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat dat tussen Flip en Jo wordt als ze uit het huis zijn
Niksquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
aan djoon zit meer vlees....vind joanne de figuur wel mooier...maar er tussen in is ook goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
en toch vind ik het figuur van Mo veel lekkerder dan van die Draakjo......
niets.......flip loopt gillend wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Leuke is vooral Gerard. Zo moeilijk kunnen ze daar tellen. Hij had 0 Euro en die paar dingen kunnen ze nog niet eens bij elkaar optellen. En Sharon is weer 5K kwijt en Mo heeft er 5K bij. Maar dat zal wel iets zijn van tijdens de SL.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.
Wordt ook niks, mag toch hopen dat ze die Philip na het huis aan zijn verstand brengen dat hij alleen maar achter haar aan loopt, en zich moet gedragen als een pussyquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
meer plastic dan he.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef trollie67 het volgende:
[..]
aan djoon zit meer vlees....vind joanne de figuur wel mooier...maar er tussen in is ook goed
Ik heb heel lang zitten denken dat het echt wat zou worden, maar de laatste tijd lijken ze zich aan elkaar te irriteren. Maar dat kan ook de muur van Flip zijnquote:
niets anders dan je nu zietquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Dat is van die baby missie die mislukt is dat Sharon weer 5K kwijt is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuke is vooral Gerard. Zo moeilijk kunnen ze daar tellen. Hij had 0 Euro en die paar dingen kunnen ze nog niet eens bij elkaar optellen. En Sharon is weer 5K kwijt en Mo heeft er 5K bij. Maar dat zal wel iets zijn van tijdens de SL.
dat gaat er op lijken dat shar er uit gaat....quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat is van die baby missie die mislukt is dat Sharon weer 5K kwijt is.
Ze zegt eens wat goedsquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:20 schreef iBenny het volgende:
Jo: 'Dat geduld van hem. Dat vind ik een fakking mooie eigenschap'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |