ja en gerard danquote:
16 uurquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja en gerard dan
hoeveel uur had gerard op die sokkel gestaan
Bij mij was hij ook even weg, maar na een paar keer refreshen weer terug. Maar het lag dus aan de player.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef Flashbox het volgende:
Wat zijn het toch een stel boefjes daar bij SST stiekum de player van de streams veranderen zonder mij in te lichten, zo mis ik weer een minuut opname![]()
![]()
deze is leukerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb deze video al eens keer gepost maar ik vind hem zo leuk.
Philip en Mo zijn aan het dammen, Mo en de rest hebben onenigheid gehad en dawast.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef PinkLow het volgende:
Hallo allemaal, Ik kom effe buurten hier omdat ik het vandaag niet live kan volgen. Maar volgensmij mis ik niet veel
Ja na een refresh zijn de streams weer terug, maar ik moet dus die nieuwe playercode eerst gaan zoeken voor ik weer kan opnemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Bij mij was hij ook even weg, maar na een paar keer refreshen weer terug. Maar het lag dus aan de player.
Ze maken het je niet makkelijk. Welquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ja na een refresh zijn de streams weer terug, maar ik moet dus die nieuwe playercode eerst gaan zoeken voor ik weer kan opnemen
Ze gaat waarschijnlijk shoppen bij Beterbed en daar bedden uitproberen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Eindelijk weer even shoppen (L) #sstnl
5 hours ago Favorite Retweet Reply
Hoeft ze niet te slapen?
Of nieuwe roezelrokjes halen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze gaat waarschijnlijk shoppen bij Beterbed en daar bedden uitproberen.
3quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef bull1966 het volgende:
hoeveel sleutels hanger er nog?
weet iemand dat
als die kluis met nomineren te maken heeftquote:
misschien is die kist wel om mo af te voeren......quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:48 schreef bull1966 het volgende:
[..]
als die kluis met nomineren te maken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |