Ja hoor, prima. 't Is alleen wel typisch dat Mo het pas moeilijk kreeg toen Maik eruit was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
Veel kijkers van SST hebben helaas niet in de gaten hoe moeilijk het verblijf in het huis kan zijn. Ik sta achter Mo!!! #sstnl
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
Arme Philip. Dat hij Mo nog niet doorheeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Day het volgende:
Ik vrees overigen dat Mo, na 'de aanval' van de bewoners, nog meer naar Flip zal trekken. Leuk voor Jo!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Day het volgende:
Ik vrees overigen dat Mo, na 'de aanval' van de bewoners, nog meer naar Flip zal trekken. Leuk voor Jo!
en dat rare naslikken, dat ze doet,quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:05 schreef Day het volgende:
Zou het nou door de combinatie tongpiersing + te veel botox in bovenlip komen dat Jo zo onsmakelijk eet? Mijn nichtje van 16 maanden eet nl. netter.
Ja niet lullig bedoelt maar ik zie wel waar dat eten is gaan zittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
Niet om lullig te doen, maar Sharon eet echt veel.
Flip was 4 dagen dood toen JoJo op die zolder zatquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hoor, prima. 't Is alleen wel typisch dat Mo het pas moeilijk kreeg toen Maik eruit was.
En dat er meerdere bewoners in dat huis zijn die het al veel langer zonder hun geliefden moeten doen en het net zo moeilijk hebben, maar minder zeiken.
Herkauwen?quote:
Maar hij zeurde niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Flip was 4 dagen dood toen JoJo op die zolder zat
laura en alex (lau was blij dat die zweetkop d'r met rust liet)
hebben ze nog niet hard genoeg gedaan danquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef koffieleutjuh het volgende:
mo kreeg klappies met de pollepel en theedoek toen ze klein was
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef E.T.terBak het volgende:
haha gerard versprak zich!! 'je weet dondersgoed dat in SS ...eu ..kinderen gaan huilen ze hun zin krijgen!.
ik zeg als ze weer is wil gaan janken met de pollepel voor dr gaan staan kijken hoe snel ze stil is danquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hebben ze nog niet hard genoeg gedaan dan
Hoppaaaaaaa ik ben voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ik zeg als ze weer is wil gaan janken met de pollepel voor dr gaan staan kijken hoe snel ze stil is dan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sinds hij zijn buik vol van Mo heeft
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sinds hij zijn buik vol van Mo heeft
ik zou vooral nog even blijven kijken en dan horen we over een week weer je meningquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:20 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb jaren lang elke daf minstens 6 uur tv gekeken..... erg leerzaam vaak maar ja in kan me nooit meer zo goed onstspennen tegenwoordig voor de tv.....weet niet wat het is.......
gister stukje secret story gezien bij mn zus......ha was best wel leuk......leuker als de gouden kooi waar iedereen elkaar afmaakt.......
het zwembad INjagen zul je bedoelen!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Blijf met je poten van die hond af Mo. We zullen jou eens van je nest afrossen en rond het zwembad jagen.
preciesquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet Djoon dat MamaDjoon 1 keer niet bij de liveshow is geweest? Oh wacht.....laat maar.
Sofia heeft zo gelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef sjampoeh het volgende:
Sofia twittert:
O Monique stap op dat vliegtuig waar ben je mee bezig?
about 2 hours ago via TwitBird iPad
en heeft ook een ipad, ik wil ooook
Ik denk dat je met de punt mept dan wat je wel is doet als stoeien in de keuken maar zie het niet echt voor me met een theedoek achter de kids aanrennen om te meppen als strafquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:20 schreef Day het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij slaan met een theedoek?
Volgens mij wist Jo dat MamaJo naar Istanbul moest om inkopen te doen. Dat moet je ruim van te voren afspreken/inplannen.quote:
zo ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:20 schreef Day het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij slaan met een theedoek?
Ja, maar al zou ik niet stijl achterover slaan als ze haar nog ff gesproken heeft voor moesje vertrokquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef 38half het volgende:
[..]
Volgens mij wist Jo dat MamaJo naar Istanbul moest om inkopen te doen. Dat moet je ruim van te voren afspreken/inplannen.
ik zou niet eens één wenkbrauw fronsenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, maar al zou ik niet stijl achterover slaan als ze haar nog ff gesproken heeft voor moesje vertrok
heeft JoJo d'r oortje al ingeleverd ????quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
heeft JoJo d'r oortje al ingeleverd ????
Ik bedoelde het cynisch. Natuurlijk zal ze MamaJo nog wel even hebben "gesproken". Ze is toch ook een soort sensitief/para-abnormaal of iets?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja, maar al zou ik niet stijl achterover slaan als ze haar nog ff gesproken heeft voor moesje vertrok
Djoon en MamaDjoon zijn idd spoken.quote:
Hadden die vliegen een opdracht dan? Apart.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef dandybleu het volgende:
ha weet je wat irritante opdracht is in je huis? een vliegplaag.... ha ha heb ik wel een s gehad word je helemaal stressy van...
nee Bart vroeg gisteren al om massaal op Mo te stemmenquote:
en net klagen ruikt het toch zuurquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:27 schreef Stability het volgende:
gatverdamme ,die hond pist weer over dat plastice gras, en ze gooien er geen emmer sop overheen
is territorium afzetten hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:27 schreef Stability het volgende:
gatverdamme ,die hond pist weer over dat plastice gras, en ze gooien er geen emmer sop overheen
en klagen over vliegen...wat een smerig zooitje daar bah bahquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
en net klagen ruikt het toch zuur
Het moet daar toch ontzettend stinken inmiddels? Vandaar al die vliegen, jakkes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:27 schreef Stability het volgende:
een paar emmers sop erover gooien zou geen kwaad kunnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet daar toch ontzettend stinken inmiddels?
Mag ook!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:22 schreef just me het volgende:
[..]
het zwembad INjagen zul je bedoelen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me toch wel, met die zon erop, en die zeik loopt onder die plastike grasmat door wat ook lekker gaat broeien en stinken, brrrrrr blij dat ik daar niet ben, ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
sinds Jo daar is stinkt het al hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ik vind een puppyplasje gewoon engeltjes water ;-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet daar toch ontzettend stinken inmiddels? Vandaar al die vliegen, jakkes.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef sjampoeh het volgende:
1 minpuntje aan karim...
die kan je altijd van zijn kop af slaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leeg
Ik weet dat je t cynisch bedoeltquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef 38half het volgende:
[..]
Ik bedoelde het cynisch. Natuurlijk zal ze MamaJo nog wel even hebben "gesproken". Ze is toch ook een soort sensitief/para-abnormaal of iets?
zeik is zeik ! of het nou van een puppie is of niet...een babyluier stinkt ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:30 schreef 38half het volgende:
[..]
Ach, ik vind een puppyplasje gewoon engeltjes water ;-)
Ik ben blij dat ik daar niet ben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet daar toch ontzettend stinken inmiddels? Vandaar al die vliegen, jakkes.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef Stability het volgende:
[..]
zeik is zeik ! of het nou van een puppie is of niet...een babyluier stinkt ook
oke oke ik ben al weg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
heb je een zonnesteek je bent niet goed mannnnnnnnnnn
Inderdaad, dat houd zich allemaal prima nog, niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:32 schreef bull1966 het volgende:
JoJo mag blij zijn dat dat plastic in d'r tieten en lip niet dat lijf heeft afgestoten
neuh ik ga mijn 24 uur aanvragenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:34 schreef danilel het volgende:
[..]
kom knagger, ik kroel je wel ff achter je oortjes
Maar waar moet die hond het dan wel doen? Ze kunnen hem ook niet op gezette tijden uitlaten.Ik ben het met je eens, er mag wel eens een emmertje chloor, dettol of iets anders overheen gegooid worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef Stability het volgende:
[..]
zeik is zeik ! of het nou van een puppie is of niet...een babyluier stinkt ook
thanks jij werkse in huisquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
zo ik ga eens ff wat doen nog
Stream ze
Latersquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
zo ik ga eens ff wat doen nog
Stream ze
Wat deed hij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:37 schreef Day het volgende:
Gerard vond dat niet zo leuk, wat Flip net deed.
ze hadden die hond er gewoon nooit in moeten doen. straks plast ie alleen nog maar op plastic als ie met sharon mee naar huis gaat, dan weet ie niet beter, maar ja, boeit me verder niet, het is gewoon smerig. nou ik ruim liever een volle babyluier op dan hondenstrond wat je echt op moet pakken hoor !quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef 38half het volgende:
[..]
Maar waar moet die hond het dan wel doen? Ze kunnen hem ook niet op gezette tijden uitlaten.Ik ben het met je eens, er mag wel eens een emmertje chloor, dettol of iets anders overheen gegooid worden.
Overigens ruim ik liever poep/plas van een hond/pup op dan van en baby/kleuter. Brrrr.
Ruimen we beiden lekker de zooi op, ik doe de hond en jij baby Laura. Okee? ;-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ze hadden die hond er gewoon nooit in moeten doen. straks plast ie alleen nog maar op plastic als ie met sharon mee naar huis gaat, dan weet ie niet beter, maar ja, boeit me verder niet, het is gewoon smerig. nou ik ruim liever een volle babyluier op dan hondenstrond wat je echt op moet pakken hoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |