en ikke ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:40 schreef Candyfreak het volgende:
Iemand op de sst site vind Mo geen aandachttrekker
oh john...ja die heb ik vaker op de site gezien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:43 schreef Candyfreak het volgende:
John
26 april 2011 om 11:41
En het gekonkel gaat maar verder. Die Garard en Karim zijn echt non stp met de overwinning bezig. Al weken delen ze elkaars nominaties en verder doen ze volgns mij ook alles om te winnen. Om kotsmisselijk van te worden. Hopelijk worden die twee nog eens afgestraft.
Stond op de sst site
Volgens mij kijkt ie niet zo vaak, want hij weet nog niet wie wie is.. Hier verwart ie Karim en Gerard met Mo en Jo!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh john...ja die heb ik vaker op de site gezien.
Spoort niet
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ie niet zo vaak, want hij weet nog niet wie wie is.. Hier verwart ie Karim en Gerard met Mo en Jo!
*sarcasme modus aan *quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:43 schreef Candyfreak het volgende:
John
26 april 2011 om 11:41
En het gekonkel gaat maar verder. Die Garard en Karim zijn echt non stp met de overwinning bezig. Al weken delen ze elkaars nominaties en verder doen ze volgns mij ook alles om te winnen. Om kotsmisselijk van te worden. Hopelijk worden die twee nog eens afgestraft.
Stond op de sst site
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ie niet zo vaak, want hij weet nog niet wie wie is.. Hier verwart ie Karim en Gerard met Mo en Jo!
Dat heb ik me ook al zovaak afgevraagd inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
zo vaak dat die mensen eieren eten, kan volgens mij nooit goed zijn
Wat dacht je van al die hamburgers en pizza's?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
zo vaak dat die mensen eieren eten, kan volgens mij nooit goed zijn
Ja vaag inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:49 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die hamburgers en pizza's?
En verkopen ze in Portugal alleen spinazie en snijbonen als groente?
Nee hoor, ook piri piri, als het goed is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:49 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die hamburgers en pizza's?
En verkopen ze in Portugal alleen spinazie en snijbonen als groente?
Weet dat het niet zo is, hoor. Ben 2 jaar geleden zelf naar Portugal geweest en heb elke dag heerlijk gegeten. Maar ze bezuinigen wel enorm op het eetbudget daar.quote:
en dat die JoJo dan ook nog 9% krijgtquote:
ja de verweijens zijn gierig......quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:51 schreef Day het volgende:
[..]
Weet dat het niet zo is, hoor. Ben 2 jaar geleden zelf naar Portugal geweest en heb elke dag heerlijk gegeten. Maar ze bezuinigen wel enorm op het eetbudget daar.
Nou niet op frisdrank iig. Als ik zo eens zie hoeveel fris daar doorheen gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:51 schreef Day het volgende:
[..]
Weet dat het niet zo is, hoor. Ben 2 jaar geleden zelf naar Portugal geweest en heb elke dag heerlijk gegeten. Maar ze bezuinigen wel enorm op het eetbudget daar.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
Mo doet echt geen flikker daar in huis hè?
ik ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
Mo doet echt geen flikker daar in huis hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |