Niet is wat het lijkt hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
een paar weken terug deed Jo net zoals Mo nu doet.........alleen Jo mocht 8x per dag met mamajo praten in de kvdw
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef beequeen het volgende:
Geer tegen Djoon: ben je Bassie, ben je Adriaan?
Hallo allemaal... vond een leuk artikel voor Joquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef knagsje het volgende:
alles wat ik hier over Mo lees lijkt wel over Jo te gaan
Lol. Ze zei ook al Patty Brad en die is ouder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:25 schreef K_L het volgende:
hahahah Shar
Bridget Maasland tussen 40 en 50 jaar
MamaDjoon.quote:
Ik wist niet dat botox geur hadquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
Djoon: ik ruik die zure lucht weer.
Sharon: ik denk dat je je bovenlip ruikt.
ik vind het niet gek. die hond pist over dat plastic kunstgras elke dag ! gaat er allemaal onder zitten en dat gaat stinkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
Djoon: ik ruik die zure lucht weer.
Sharon: ik denk dat je je bovenlip ruikt.
Omdat ze blond zijn of wat? Als je die hetzelfde vindt ben je echt nie goeeeeeed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn zó hetzelfde, de één is geen haar beter dan de ander.
Misschien uitgedroogde botox. Het wordt weer tijd hè?quote:
Dit dus, maar gaat echt per ongeluk hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef Day het volgende:
Dat ziet er heel raar uit, zoals Jo nu staat.
Jo is overal smerigquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jo zweet onder haar plastic tieten,
Denk t ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:37 schreef Day het volgende:
Bij de discussie tussen Mo en Jo net zag ik dat beide dames zich heel erg in zaten te houden.
Dat was een totaal ander gesprek geworden, zonder camera's.
altijd weer Joquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jo moet PAASTROEP in Labyrinth pleuren
Geen aandachttrekker?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:40 schreef Candyfreak het volgende:
Iemand op de sst site vind Mo geen aandachttrekker
en ikke ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:40 schreef Candyfreak het volgende:
Iemand op de sst site vind Mo geen aandachttrekker
oh john...ja die heb ik vaker op de site gezien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:43 schreef Candyfreak het volgende:
John
26 april 2011 om 11:41
En het gekonkel gaat maar verder. Die Garard en Karim zijn echt non stp met de overwinning bezig. Al weken delen ze elkaars nominaties en verder doen ze volgns mij ook alles om te winnen. Om kotsmisselijk van te worden. Hopelijk worden die twee nog eens afgestraft.
Stond op de sst site
Volgens mij kijkt ie niet zo vaak, want hij weet nog niet wie wie is.. Hier verwart ie Karim en Gerard met Mo en Jo!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh john...ja die heb ik vaker op de site gezien.
Spoort niet
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ie niet zo vaak, want hij weet nog niet wie wie is.. Hier verwart ie Karim en Gerard met Mo en Jo!
*sarcasme modus aan *quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:43 schreef Candyfreak het volgende:
John
26 april 2011 om 11:41
En het gekonkel gaat maar verder. Die Garard en Karim zijn echt non stp met de overwinning bezig. Al weken delen ze elkaars nominaties en verder doen ze volgns mij ook alles om te winnen. Om kotsmisselijk van te worden. Hopelijk worden die twee nog eens afgestraft.
Stond op de sst site
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ie niet zo vaak, want hij weet nog niet wie wie is.. Hier verwart ie Karim en Gerard met Mo en Jo!
Dat heb ik me ook al zovaak afgevraagd inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
zo vaak dat die mensen eieren eten, kan volgens mij nooit goed zijn
Wat dacht je van al die hamburgers en pizza's?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:47 schreef Blackprinces het volgende:
zo vaak dat die mensen eieren eten, kan volgens mij nooit goed zijn
Ja vaag inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:49 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die hamburgers en pizza's?
En verkopen ze in Portugal alleen spinazie en snijbonen als groente?
Nee hoor, ook piri piri, als het goed is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:49 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die hamburgers en pizza's?
En verkopen ze in Portugal alleen spinazie en snijbonen als groente?
Weet dat het niet zo is, hoor. Ben 2 jaar geleden zelf naar Portugal geweest en heb elke dag heerlijk gegeten. Maar ze bezuinigen wel enorm op het eetbudget daar.quote:
en dat die JoJo dan ook nog 9% krijgtquote:
ja de verweijens zijn gierig......quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:51 schreef Day het volgende:
[..]
Weet dat het niet zo is, hoor. Ben 2 jaar geleden zelf naar Portugal geweest en heb elke dag heerlijk gegeten. Maar ze bezuinigen wel enorm op het eetbudget daar.
Nou niet op frisdrank iig. Als ik zo eens zie hoeveel fris daar doorheen gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:51 schreef Day het volgende:
[..]
Weet dat het niet zo is, hoor. Ben 2 jaar geleden zelf naar Portugal geweest en heb elke dag heerlijk gegeten. Maar ze bezuinigen wel enorm op het eetbudget daar.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
Mo doet echt geen flikker daar in huis hè?
ik ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
Ze deed Maik... ;-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
Echt helemaal niets, valt me al heel lang opquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
nee en als ze wat doet zorgt ze wel dat het niet goed is dat ze het geen tweede keer hoeft te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
hygiene laat daar soms echt te wensen over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef 38half het volgende:
Sharond moet de eieren afgieten maar ook nog plassen. Zal ze wél dr handen wassen als ze van de plee komt?
nee nog niet zal wel vanaaf zijn met de uitzendingquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:56 schreef bull1966 het volgende:
wie staat er genomineerd
is dat al bekend ?
In de prullenbak graaien en daarna koken. Lekker!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hygiene laat daar soms echt te wensen over.
Heb Laura ook wel eens haar haar zien kammen aan tafel.
Contstant met reten op het aanrecht allemaal.
Het niet douchen van Mo
Koken met loswapperende haren enz enz
quote:
Eieren afgieten???quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef 38half het volgende:
Sharond moet de eieren afgieten maar ook nog plassen. Zal ze wél dr handen wassen als ze van de plee komt?
Gatverquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef beequeen het volgende:
Lekker likken aan de messen en dan weer in de tonijnsalade.
Hier thuis krijgen ze een tik op hun klauw als ze zoiets doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef beequeen het volgende:
Lekker likken aan de messen en dan weer in de tonijnsalade.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hier thuis krijgen ze een tik op hun klauw als ze zoiets doen
Ik gebruik altijd een apart botermes en lepels voor bv jam of salades.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef Blackprinces het volgende:
Hier thuis krijgen ze een tik op hun klauw als ze zoiets doen
Ja ik ook, maar ja kids blijven kids ze willen nog wel eens hun mes aflikken maar moet ik t dus niet zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een apart botermes en lepels voor bv jam of salades.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
Veel kijkers van SST hebben helaas niet in de gaten hoe moeilijk het verblijf in het huis kan zijn. Ik sta achter Mo!!! #sstnl
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
Dan moet ie t zelf maar weten...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
Veel kijkers van SST hebben helaas niet in de gaten hoe moeilijk het verblijf in het huis kan zijn. Ik sta achter Mo!!! #sstnl
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |