Niet is wat het lijkt hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
een paar weken terug deed Jo net zoals Mo nu doet.........alleen Jo mocht 8x per dag met mamajo praten in de kvdw
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef beequeen het volgende:
Geer tegen Djoon: ben je Bassie, ben je Adriaan?
Hallo allemaal... vond een leuk artikel voor Joquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef knagsje het volgende:
alles wat ik hier over Mo lees lijkt wel over Jo te gaan
Lol. Ze zei ook al Patty Brad en die is ouder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:25 schreef K_L het volgende:
hahahah Shar
Bridget Maasland tussen 40 en 50 jaar
MamaDjoon.quote:
Ik wist niet dat botox geur hadquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
Djoon: ik ruik die zure lucht weer.
Sharon: ik denk dat je je bovenlip ruikt.
ik vind het niet gek. die hond pist over dat plastic kunstgras elke dag ! gaat er allemaal onder zitten en dat gaat stinkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
Djoon: ik ruik die zure lucht weer.
Sharon: ik denk dat je je bovenlip ruikt.
Omdat ze blond zijn of wat? Als je die hetzelfde vindt ben je echt nie goeeeeeed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn zó hetzelfde, de één is geen haar beter dan de ander.
Misschien uitgedroogde botox. Het wordt weer tijd hè?quote:
Dit dus, maar gaat echt per ongeluk hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef Day het volgende:
Dat ziet er heel raar uit, zoals Jo nu staat.
Jo is overal smerigquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jo zweet onder haar plastic tieten,
Denk t ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:37 schreef Day het volgende:
Bij de discussie tussen Mo en Jo net zag ik dat beide dames zich heel erg in zaten te houden.
Dat was een totaal ander gesprek geworden, zonder camera's.
altijd weer Joquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jo moet PAASTROEP in Labyrinth pleuren
Geen aandachttrekker?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:40 schreef Candyfreak het volgende:
Iemand op de sst site vind Mo geen aandachttrekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |