Ik hoop van wel. Dit is juist wat MO wil bereiken, dat Nederland haar erin houdt. Eruit met da biatchquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef just me het volgende:
Mo gaat nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet
Geloof je het echt, die gast heeft een net zo grote plaat voor zijn kop als die janksnolquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
indd
Maik heeft nu redelijk kunnen volgen hoe ze is, hij zal het wel niet willen zien.
Komt ie er nog wel achter
Jojo bedoelde ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef mazaru het volgende:
En over wie gaat het gesprek weer??
![]()
Over Momo
Misschien heeft Bridget Maasland nog een plek in een van de benchesquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef bixs het volgende:
ik pas, ik wil mo niet in mijn huis.
wie wel zeg het maar
donderdag rond 2200 uur dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef just me het volgende:
Mo gaat nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet
Dan gun ik hem een lang rot leven met haar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Geloof je het echt, die gast heeft een net zo grote plaat voor zijn kop als die janksnol
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef shomila het volgende:
Jo zit het niet lekker dat Mo haar niet begrijpt.Ze wil perse weten wat.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jojo bedoelde ik.
Die twee bedsletten lijken ook zo op elkaar. Vanaf dag 1 gooi ik ze al door elkaar.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:40 schreef Stability het volgende:
wat een energie steken ze in dat mokkel zeg! ga wat leuks doen daar, zwemmen ofzo...
laat die labiele debiel lekker in haar vet gaarsmoren, ik ben haar helemaal zat..ik zou een trapje voor haar maken, haar spullen op het dak gooien en haar toesneren dat ze het dak op kan met haar gezeik...aandachtstrekster dat ze is....wil je weg> help ik je ff !! de stabbie manier !
Maar Mo heeft 7 jaar langer kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn zó hetzelfde, de één is geen haar beter dan de ander.
Maar dat staat zo lief in de uitzending, jo die zo goed voor anderen zorgt.quote:
haha ja ik zit me echt op te vreten hier om dat achterlijke mens....hup eruit NUquote:
ik stem lekker ook op moquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:42 schreef Stability het volgende:
gerard houdt zich er heeeeeeeel verstandig buiten...die zal ook wel denken hahaa
ik stem helemaal op niemand...van mij krijgen ze geen cent hoor...en ik ben echt niet gierig ofzo, maar ze verdienen het gewoon niet, met al dat gemanipuleer en al die streamlocks en al dat geslaap...ze doen niks voor hun geldquote:
het was wel mo die indereen bewerkte dat aafke genomineerd moest worden en nu janken dat ze weg isquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dat staat zo lief in de uitzending, jo die zo goed voor anderen zorgt.
Huh, ik hoor mo plots over aafke..![]()
Ik stem ook niet, en ik ben wel gierig met dit soort dingen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ik stem helemaal op niemand...van mij krijgen ze geen cent hoor...en ik ben echt niet gierig ofzo, maar ze verdienen het gewoon niet, met al dat gemanipuleer en al die streamlocks en al dat geslaap...ze doen niks voor hun geld
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:44 schreef just me het volgende:
Ik ga maar even stofzuigen dan doet er iemand nog iets nuttigs
daarom,. laten ze hun eigen troep maar financieren , ik doe niet meequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik stem ook niet, en ik ben wel gierig met dit soort dingen!![]()
Hoor net dat er miljoenen mee gemoeid zijn..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef bixs het volgende:
ik ga ff laura na doon door even te gaan slaapen op mijn rode bank.
laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |