Ik kan ook wel om Jo lachen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:20 schreef Day het volgende:
Ik vind zowel Jo als Mo niet sporen. Maar ik moet wel heel vaak lachen om Jo's gedachtengang.
Jo: ik wil voor mijn 28e trouwen, anders hoeft het niet meer, want dan ben ik te ooud.
dat ze maar uitkijkt dat het plastic niet gaat smeltenquote:
Die wijsheden van Jo soms zijn inderdaad hilarisch. Daarom vind ik haar nog wel enige amusementswaarde hebben. Maar verder idd net zo'n aandachtstrekker en egocentrisch als Mo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:20 schreef Day het volgende:
Ik vind zowel Jo als Mo niet sporen. Maar ik moet wel heel vaak lachen om Jo's gedachtengang.
Jo: ik wil voor mijn 28e trouwen, anders hoeft het niet meer, want dan ben ik te ooud.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:22 schreef liqrich het volgende:
hahaha die flip gaat t nog serieus uitleggen aan haar
Maar ze kreeg wel iedereen achter zich ermee en Cynthia ging toen af door de exitdeur. Misschien had Cynthia wel andere beelden gegeven uiteindelijk, maar ze voelde zich door iedereen in de steek gelaten, dus ging het niet meer. Cynthia had meer vuurwerk gegeven misschien met Jo bijvoorbeeldquote:
quote:Gerard bereidt zich voor op de toekomst.
In de tuin leest Gerard een boek waarin precies staat hoe hij een moderne man kan worden. Leest hij het alleen ter bevestiging of heeft hij echt ouderwetse normen en waarden die nodig aan de kant moeten worden gezet?
Leg dat maar eens uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:25 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik ga even nuttig doen de kids komen gezellig eten maar moet natuurlijk wel voor half 8 klaar zijnKids kijken nooit maar gaan dan als ze verplicht mee moeten kijken allemaal vragen stellen de suffies
![]()
Veel plezier nog
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:25 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik ga even nuttig doen de kids komen gezellig eten maar moet natuurlijk wel voor half 8 klaar zijnKids kijken nooit maar gaan dan als ze verplicht mee moeten kijken allemaal vragen stellen de suffies
![]()
Veel plezier nog
volgens mij nog nietquote:
Zal toch wel? Vreemd, meestal deden ze dit op maandag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:28 schreef bull1966 het volgende:
[..]
volgens mij nog niet
als er al genomineerd wordt
16quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef bull1966 het volgende:
hoeveel uur heeft Karim eigenlijk op die sokkel gestaan ??
LOL
ohquote:
En Gerardquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef bull1966 het volgende:
[..]
oh
had ik nog niet gehoord namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |