Toch kan ik het niet laten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef Day het volgende:
Het heeft ook totaal geen nut om ook maar iets tegen hem te zeggen. Dat moet hij zelf ondervinden.
Al bijna vanaf het begin. In het begin viel het nog mee, maar na dat gedoe dat Maik ook op mannen viel en hoe ze daar op reageerde, begon ik aardig door te krijgen dat ze niet spoorde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Kots mee met je word gek van dat mens maar nog 2 dagen en dan is ze hopelijk weg
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Eindelijk weer even shoppen (L) #sstnl
5 hours ago Favorite Retweet Reply
Hoeft ze niet te slapen?
ja was ook zo een aktie zelf wel het met vrouwen hebben gedaan maar dat mike met mannen pomt was te ergquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Al bijna vanaf het begin. In het begin viel het nog mee, maar na dat gedoe dat Maik ook op mannen viel en hoe ze daar op reageerde, begon ik aardig door te krijgen dat ze niet spoorde.
Ik vond haar reactie bij Cynthia alquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Al bijna vanaf het begin. In het begin viel het nog mee, maar na dat gedoe dat Maik ook op mannen viel en hoe ze daar op reageerde, begon ik aardig door te krijgen dat ze niet spoorde.
Ik wil best even voor hem gaan staan en een gesprekje aangaan hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef Freule het volgende:
SST_Maik Maik
@ @Dennis___76 precies, ik ben benieuwd wat die lui te zeggen hebben als ik recht voor hun neus sta. Helemaal niks waarschijnlijk #lol #sstnl
44 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Maik Maik
Veel kijkers van SST hebben helaas niet in de gaten hoe moeilijk het verblijf in het huis kan zijn. Ik sta achter Mo!!! #sstnl
1 hour ago Favorite Retweet Reply »
SST_Maik Maik
@ @Secret_Story_NL GAAAAAAP #sstnl
2 hours ago Favorite Retweet Reply
Alle exen in de ban. Ook die van Djoon.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Oh, over Pimmetje mag ook niks gezegd worden!
De gespreksonderwerpen worden vanaf nu dus ook door haar bepaald.
Jah dat dacht ik dus ook al.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik wil best even voor hem gaan staan en een gesprekje aangaan hoor
heel anders dan de SL die we bij JoJo krijgen als ze het over d'r "ex" heeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
Vond ik een tikje overdreven, maar had het nog niet helemaal door. toen keek ik ook nog niet zo intensief de streams.quote:
jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:18 schreef markvanrinsum het volgende:
heeft philip hoofdpijn?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef speedy133 het volgende:
Mo wil trouwen in een kasteel, lijkt me een heel goed idee.
En dan die jankert in de kerker gooien en de sleutel in de gracht.
dat krijg je vanzelf als je een uur met dat jankwijf opgescheept zitquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:18 schreef markvanrinsum het volgende:
heeft philip hoofdpijn?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |