Oke, klinkt weer enerverend, maar ze zullen toch wederom de daily met veel knip-en-plakwerk kunnen vullen, afgewisseld met QQ van MOonique nu en dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen koken
Echt he. Dat Monique ook fans heeft snap ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Ahahahaha, wat ik nu weer lees:
lanalientje Lana
@SST_Maik zou je de fanhyve misschien even willen promoten?. We hebben nog veel te weinig leden http://mosstnl.hyves.nl/
wat een volk ook op twitter..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Oke, klinkt weer enerverend, maar ze zullen toch wederom de daily met veel knip-en-plakwerk kunnen vullen, afgewisseld met QQ van MOonique nu en dan.![]()
Dank Kokje!
Ik was een paar weken fan van haar...totdat mij de ogen werden geopend door haar zelf...wat kan een mens snel in achting zakken ey....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt he. Dat Monique ook fans heeft snap ik niet
En wat voor fans.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Had geen betere update kunnen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen koken
Die vieze spelletjes van haar ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ik was een paar weken fan van haar...totdat mij de ogen werden geopend door haar zelf...wat kan een mens snel in achting zakken ey....
18 maar liefst..quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelf voor Mo gekozen dus moet hij de consequenties maar aanvaardenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef kyan2002 het volgende:
waarom willen jullie dat moniek weg moet gunnen jullie maik niet nog wat vrijheid
Trouwens Jo heeft wat met pymols, want dan heeft ze het over het uiteinde van Karim, en dan over t dingetje van Secredo (hij staat scheeft ofzo zei ze vanmiddag...) hamvraag: Letten alle vrouwen op pymolzzz zoals Jo, of is ze stiekem een ranzig mormeltje??quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:27 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Die vieze spelletjes van haar ook![]()
I see, nouja dat was ook wel al duidelijk bij Joanna, hoewel dat duidelijk vooral bij MamaJo vandaan kwam die des duivels scheen te zijn toen ze eruit wilde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och boeiend... Mo is plots niet zwanger meer en kindloos.
Verder vanmiddag heeft Mo aan Karim en later ook nog eens aan Sharon en Jo uitgelegd dat ze wél weg wil, maar als de kijker wil dat ze blijft etc... Bij dat gesprek kwam ook naar voren dat achter nogal flink de duimschroeven aandraait als je op wilt stappen, er werd niet duidelijk op welke manier.
Ik zou er een poll over makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Trouwens Jo heeft wat met pymols, want dan heeft ze het over het uiteinde van Karim, en dan over t dingetje van Secredo (hij staat scheeft ofzo zei ze vanmiddag...) hamvraag: Letten alle vrouwen op pymolzzz zoals Jo, of is ze stiekem een ranzig mormeltje??
neem van mij aan dat vrouwen erger zijn dan mannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Trouwens Jo heeft wat met pymols, want dan heeft ze het over het uiteinde van Karim, en dan over t dingetje van Secredo (hij staat scheeft ofzo zei ze vanmiddag...) hamvraag: Letten alle vrouwen op pymolzzz zoals Jo, of is ze stiekem een ranzig mormeltje??
ranzig mormelquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Raar mens is het ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; ik heb echte tieten zit alleen een beetje plastic in...
Gewoon een ranzig mormetljequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Het was lastig te ontcijferen wat ze nu precies bedoelde, sorry.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:29 schreef Urb het volgende:
[..]
I see, nouja dat was ook wel al duidelijk bij Joanna, hoewel dat duidelijk vooral bij MamaJo vandaan kwam die des duivels scheen te zijn toen ze eruit wilde.![]()
Maar vooral ook bij Sofia waar we weken naar hebben moeten kijken terwijl ze duidelijk allang vrijwillige exit wilde.![]()
![]()
Wat zei Mo zoal dan, over de vergoeding zeker weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |