yepquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:16 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah, dan kan het dus wel vanavond! (2 opdrachten + kist openen voor nominatie)
Ja daar dacht ik dus ook aan. Schilmesje gaat bij mij nog sneller ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom alles met een kaasschaaf schillen? Is schillen zo moeilijk of is een schilmesje op het boodschappenlijstje zetten te veel gevraagd?
zat niet bij de opvoeding he.....aardappels schillenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom alles met een kaasschaaf schillen? Is schillen zo moeilijk of is een schilmesje op het boodschappenlijstje zetten te veel gevraagd?
Jo zal thuis wel een goudenkaasschaf aan ketting om haar nek hebben hangen, is zijn geld in goud waard. Ze is hem nooit kwijt, dat is toch zo handig! Moet ze de Nobelprijs voor krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Wortels met Smegmasmaak jak!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
nope..dat is de aardappel kant en klaar van appie hein jeugdquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
zat niet bij de opvoeding he.....aardappels schillen
Halloquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
Goeienavond kijkbuis-kindertjes.![]()
Zal eerst es teruglezen of er nog wat boeiends gebeurd is.![]()
Tenzij iemand een kleine update heeft.
[..]
![]()
![]()
Het eerste wat ik zie als ik tv aanzet is Joanna die fruit verkracht met een kaas-schaaf,
Ik zag ze laatst een keer aardappelen schillen, in een moordend traag tempo, en zo onbeholpen ook. Je zou toch denken dat volwassen mensen zoiets eenvoudigs wel onder de knie zouden hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, dat snap ik maar wel als je eten gaat bereiden toch? Ik tenminste wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef trollie67 het volgende:
ja nou..ik ga ook niet elke keer me handen wassen als ik hier me ratjes en me katten heb geaaid...dan blijf ik wel bezig met wassen...want ze krijgen voortduurend aandacht
Is ook soort van jonge kaas he yoghurt? Als je goed proeft proef je het zoutquote:
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen kokenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het eerste wat ik zie als ik tv aanzet is Joanna die fruit verkracht met een kaas-schaaf,
Indrukwekkende serie! Elk vervolg wordt niet meer gevolgd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen koken
Och boeiend... Mo is plots niet zwanger meer en kindloos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja 'Volwassen mensen' , dan gaat de vergelijking al niet meer op hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst een keer aardappelen schillen, in een moordend traag tempo, en zo onbeholpen ook. Je zou toch denken dat volwassen mensen zoiets eenvoudigs wel onder de knie zouden hebben.
Ach wat bazel ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |