Last van een wegtrekker?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb nu liever lau nog dan mo![]()
![]()
gaat echt niet goed hier
dat heb ik al sinds week 4quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb nu liever lau nog dan mo![]()
![]()
gaat echt niet goed hier
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef superkokje het volgende:
de hele dag drammen dat het mucho warm is, en nu onder een deken liggen
fluisterplek voor hangsnollenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef superkokje het volgende:
de hele dag drammen dat het mucho warm is, en nu onder een deken liggen
Was dat gefluister tussen opgespoten lip en het luisterend hondje over gisteravond?quote:
Hmm teveel voor de daily vanavond dusquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef Maver24 het volgende:
Huh. Appels schillen met een kaasschaaf. Haha
Dat van die sleutels duurt te lang vind ik en de gang is al uit het programma...., terwijl Laura er toch al écht uit is...je zou zeggen dat de gemiddelde snelheid weer zou stijgen...quote:
Ah, dan kan het dus wel vanavond! (2 opdrachten + kist openen voor nominatie)quote:
Laten we het hopen !quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:16 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah, dan kan het dus wel vanavond! (2 opdrachten + kist openen voor nominatie)
Lekker hygiënisch weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft net de hond geknuffeld en gaat zonder handen te wassen appels schillen. Goh, wat is ze toch helder.
ja nou..ik ga ook niet elke keer me handen wassen als ik hier me ratjes en me katten heb geaaid...dan blijf ik wel bezig met wassen...want ze krijgen voortduurend aandachtquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft net de hond geknuffeld en gaat zonder handen te wassen appels schillen. Goh, wat is ze toch helder.
het is een viespeuk, wel commentaar op anderen, maar haar hygiene laat veel te wensen over. Gordijnjurk aan gister tijdens haar dweilsessie en 's avonds lag ze er mee in bed onder het dekbed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |