yepquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:16 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah, dan kan het dus wel vanavond! (2 opdrachten + kist openen voor nominatie)
Ja daar dacht ik dus ook aan. Schilmesje gaat bij mij nog sneller ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom alles met een kaasschaaf schillen? Is schillen zo moeilijk of is een schilmesje op het boodschappenlijstje zetten te veel gevraagd?
zat niet bij de opvoeding he.....aardappels schillenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom alles met een kaasschaaf schillen? Is schillen zo moeilijk of is een schilmesje op het boodschappenlijstje zetten te veel gevraagd?
Jo zal thuis wel een goudenkaasschaf aan ketting om haar nek hebben hangen, is zijn geld in goud waard. Ze is hem nooit kwijt, dat is toch zo handig! Moet ze de Nobelprijs voor krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Wortels met Smegmasmaak jak!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
nope..dat is de aardappel kant en klaar van appie hein jeugdquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
zat niet bij de opvoeding he.....aardappels schillen
Halloquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
Goeienavond kijkbuis-kindertjes.![]()
Zal eerst es teruglezen of er nog wat boeiends gebeurd is.![]()
Tenzij iemand een kleine update heeft.
[..]
![]()
![]()
Het eerste wat ik zie als ik tv aanzet is Joanna die fruit verkracht met een kaas-schaaf,
Ik zag ze laatst een keer aardappelen schillen, in een moordend traag tempo, en zo onbeholpen ook. Je zou toch denken dat volwassen mensen zoiets eenvoudigs wel onder de knie zouden hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, dat snap ik maar wel als je eten gaat bereiden toch? Ik tenminste wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef trollie67 het volgende:
ja nou..ik ga ook niet elke keer me handen wassen als ik hier me ratjes en me katten heb geaaid...dan blijf ik wel bezig met wassen...want ze krijgen voortduurend aandacht
Is ook soort van jonge kaas he yoghurt? Als je goed proeft proef je het zoutquote:
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen kokenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het eerste wat ik zie als ik tv aanzet is Joanna die fruit verkracht met een kaas-schaaf,
Indrukwekkende serie! Elk vervolg wordt niet meer gevolgd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen koken
Och boeiend... Mo is plots niet zwanger meer en kindloos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja 'Volwassen mensen' , dan gaat de vergelijking al niet meer op hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst een keer aardappelen schillen, in een moordend traag tempo, en zo onbeholpen ook. Je zou toch denken dat volwassen mensen zoiets eenvoudigs wel onder de knie zouden hebben.
Ach wat bazel ik ook
Oke, klinkt weer enerverend, maar ze zullen toch wederom de daily met veel knip-en-plakwerk kunnen vullen, afgewisseld met QQ van MOonique nu en dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
slapen opstaan slapen ontbijten buik weg kind weg discussie met mo zwemmen kussen koken
Echt he. Dat Monique ook fans heeft snap ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Ahahahaha, wat ik nu weer lees:
lanalientje Lana
@SST_Maik zou je de fanhyve misschien even willen promoten?. We hebben nog veel te weinig leden http://mosstnl.hyves.nl/
wat een volk ook op twitter..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Oke, klinkt weer enerverend, maar ze zullen toch wederom de daily met veel knip-en-plakwerk kunnen vullen, afgewisseld met QQ van MOonique nu en dan.![]()
Dank Kokje!
Ik was een paar weken fan van haar...totdat mij de ogen werden geopend door haar zelf...wat kan een mens snel in achting zakken ey....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt he. Dat Monique ook fans heeft snap ik niet
En wat voor fans.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Had geen betere update kunnen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Die vieze spelletjes van haar ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ik was een paar weken fan van haar...totdat mij de ogen werden geopend door haar zelf...wat kan een mens snel in achting zakken ey....
18 maar liefst..quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelf voor Mo gekozen dus moet hij de consequenties maar aanvaardenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef kyan2002 het volgende:
waarom willen jullie dat moniek weg moet gunnen jullie maik niet nog wat vrijheid
Trouwens Jo heeft wat met pymols, want dan heeft ze het over het uiteinde van Karim, en dan over t dingetje van Secredo (hij staat scheeft ofzo zei ze vanmiddag...) hamvraag: Letten alle vrouwen op pymolzzz zoals Jo, of is ze stiekem een ranzig mormeltje??quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:27 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Die vieze spelletjes van haar ook![]()
I see, nouja dat was ook wel al duidelijk bij Joanna, hoewel dat duidelijk vooral bij MamaJo vandaan kwam die des duivels scheen te zijn toen ze eruit wilde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och boeiend... Mo is plots niet zwanger meer en kindloos.
Verder vanmiddag heeft Mo aan Karim en later ook nog eens aan Sharon en Jo uitgelegd dat ze wél weg wil, maar als de kijker wil dat ze blijft etc... Bij dat gesprek kwam ook naar voren dat achter nogal flink de duimschroeven aandraait als je op wilt stappen, er werd niet duidelijk op welke manier.
Ik zou er een poll over makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Trouwens Jo heeft wat met pymols, want dan heeft ze het over het uiteinde van Karim, en dan over t dingetje van Secredo (hij staat scheeft ofzo zei ze vanmiddag...) hamvraag: Letten alle vrouwen op pymolzzz zoals Jo, of is ze stiekem een ranzig mormeltje??
neem van mij aan dat vrouwen erger zijn dan mannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Trouwens Jo heeft wat met pymols, want dan heeft ze het over het uiteinde van Karim, en dan over t dingetje van Secredo (hij staat scheeft ofzo zei ze vanmiddag...) hamvraag: Letten alle vrouwen op pymolzzz zoals Jo, of is ze stiekem een ranzig mormeltje??
ranzig mormelquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Raar mens is het ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; ik heb echte tieten zit alleen een beetje plastic in...
Gewoon een ranzig mormetljequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Het was lastig te ontcijferen wat ze nu precies bedoelde, sorry.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:29 schreef Urb het volgende:
[..]
I see, nouja dat was ook wel al duidelijk bij Joanna, hoewel dat duidelijk vooral bij MamaJo vandaan kwam die des duivels scheen te zijn toen ze eruit wilde.![]()
Maar vooral ook bij Sofia waar we weken naar hebben moeten kijken terwijl ze duidelijk allang vrijwillige exit wilde.![]()
![]()
Wat zei Mo zoal dan, over de vergoeding zeker weer?
Ze heeft zich speciaal laten verbouwen om meer stijve piemels te zien.quote:
Tsja die heeft het echt alleen maar over punanies, tietuh en piemels.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Achja, zo kun je het ook bekijken he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; ik heb echte tieten zit alleen een beetje plastic in...
Dat klinkt als appelmoes in een pannetje opwarmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
Recept van Djoon (via de as van omaDjoon) voor appelmoes: 1 minuut in kokend water en stampen.
Latersquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef Sorry... het volgende:
Hasta La Fietstas, ben dr vandoor. Have Fun Yall !
en stoofpeertjes alleen met Kerst! Wat maak ik toch suffe fouten, eet het regelmatig, doodgewoon omdat ik het lekker vind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef beequeen het volgende:
Recept van Djoon (via de as van omaDjoon) voor appelmoes: 1 minuut in kokend water en stampen.
Van Hak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat klinkt als appelmoes in een pannetje opwarmen.
Oke thanks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was lastig te ontcijferen wat ze nu precies bedoelde, sorry.
Over Sofia begon Jo ook, dat ze wist wat achter tegen haar gezegd heeft toen ze weg wilde.
En daar walg ik van, dat Jo maar alles weet wat achter tegen anderen zegt.
en stekker in 220quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef Maver24 het volgende:
Mo in dr bench. Gauw het deurtje dichtdoen.
Djoon weet alles beter. Ze zou een boek uit moeten brengen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef MargrietV het volgende:
en stoofpeertjes alleen met Kerst! Wat maak ik toch suffe fouten, eet het regelmatig, doodgewoon omdat ik het lekker vind.
Ze is gekquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef Urb het volgende:
Flip heeft Joanna vandaag nog maar 1 keer lief genoemd, Flip: " je bent lief" Joanna " Lekkur orgineel, nu meen ju het niet!"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef Maver24 het volgende:
Mo in de bench. Gauw het deurtje dichtdoen. Ik zeg doen!
Raar mensquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef Urb het volgende:
Flip heeft Joanna vandaag nog maar 1 keer lief genoemd, Flip: " je bent lief" Joanna " Lekkur orgineel, nu meen ju het niet!"![]()
![]()
Handboek van mijn Oma! Hoe maak je appelmoes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Djoon weet alles beter. Ze zou een boek uit moeten brengen.
Mama aanbidt haar steeds meer, als Ron en ik haar afkraken (met degelijke argumenten!!) neemt ze het toch steeds voor haar op.quote:
moet heel kort. Is een vluggertje genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
Niets ten nadele van Geer maar die varkenshaas smaakt straks net als de ossenhaas van Brian. Naar leer.
Mijn moeder is ook al Jo fanquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama aanbidt haar steeds meer, als Ron en ik haar afkraken (met degelijke argumenten!!) neemt ze het toch steeds voor haar op.
Vandaag ging het over dat Flip met Mo wou dammen maar moest komen kroelen, en mama: ja maar dat snap ik wel want Mo pikt hem in!
Nee echt, voor elke situatie heeft ze een smoes.
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:39 schreef MargrietV het volgende:
moet heel kort. Is een vluggertje genoeg.
Ze kijkt echt alleen de daily's he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama aanbidt haar steeds meer, als Ron en ik haar afkraken (met degelijke argumenten!!) neemt ze het toch steeds voor haar op.
Vandaag ging het over dat Flip met Mo wou dammen maar moest komen kroelen, en mama: ja maar dat snap ik wel want Mo pikt hem in!
Nee echt, voor elke situatie heeft ze een smoes.
Ja het is idd jammer dat al die stemmers alleen de daily's kijken en dat het daar altijd de Joshow is anders zouden ze wel heel anders stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze kijkt echt alleen de daily's he?![]()
Logisch dat Joanna zoveel aanbidders ( stemmers ) heeft ook.
Echt he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
Poll
Wie kan het beste koken?
Sharon
47%
Joanna
9%
Monique
2%
Gerard
17%
Karim
23%
Philip
2%
Toch nog fakking 9% voor Joanna.![]()
![]()
oh ben jij die enequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik kijk streams maar ik vind Jo ook leuk hoor
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik kijk streams maar ik vind Jo ook leuk hoor
Oh uiteraard, maar het gaat er meer om hoe de bewoners neergezet worden waardoor wie er favorieten worden ( en wie niet ) behoorlijk gestuurd word.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef rita1959 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over hoe de nominaties gaan
Helemaal mee eens, hoop dat wanneer Mo eindelijk eens genomineerd wordt de stemmers niet de fout maken haar voor de grap erin te willen houden, daar is ze volgens mij namelijk op uit, weg met dat MOnster....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
tuurlijk heeft ze momentjes dat ze raar is en veeleisend maar vind der leuker als Mo jankerd en Sharon kapsones bitch
bart zei dat gisteren in de dailyquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:47 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoop dat wanneer Mo eindelijk eens genomineerd wordt de stemmers niet de fout maken haar voor de grap erin te willen houden, daar is ze volgens mij namelijk op uit, weg met dat MOnster....
Ik gok nogsteeds dat alleen Mo mag nomineren straks. ( en dan niet haarzelf mag en/of zal noemen )quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:47 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoop dat wanneer Mo eindelijk eens genomineerd wordt de stemmers niet de fout maken haar voor de grap erin te willen houden, daar is ze volgens mij namelijk op uit, weg met dat MOnster....
Er gaan allerlei geruchten rond. O.a. dat er in de zwarte kluis/kast iets ligt waarmee een van de bewoners het recht krijgt twee deelnemers te nomineren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef rita1959 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over hoe de nominaties gaan
+1quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Als Mo deze week niet gaat word ik gek.
Ze gaat neit wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Ik niet want dan zit ik lekker in Praagquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Als ze niet gaat haak ik definitief af, ik heb al 4 dagen niet meer gekeken inmiddels,lees alleen nog op het forum....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |