Mooi, een maand van dat gejank afquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
Ik heb zojuist een brief gehad met een oproep dat ik in Juni een maand moet vast zitten. Het gaat over eem zaal van ongeveer 9 jaar geleden, om vele malen joy rijden en met alcohol achter het stuur en onbetaalde boetes daarvanIk dacht dat deze alleen geseponeerd waren
Klacht: binnenkort opgesloten voor 9 jaar oude zaak!
ik kan gewoon goed nederlands dat ligt er aan of ik op telefoon post of nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef Rectum het volgende:
TS die de ene keer bijna foutloos Nederlands typt en nu weer met deze bocht aankomt. Overduidelijk trolletje.
Je bent gehandicapt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef amenth het volgende:
[..]
ik kan gewoon goed nederlands dat ligt er aan of ik op telefoon post of niet
Want dan weet je niet meer hoe je moet spellen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef amenth het volgende:
[..]
ik kan gewoon goed nederlands dat ligt er aan of ik op telefoon post of niet
\quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Want dan weet je niet meer hoe je moet spellen?
En dus ga je maar als een mongool typen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef amenth het volgende:
[..]
\
duurt te lang alles goed neer te zette:P
kan mij het nou schele of ik gewaardeerd wordtquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En dus ga je maar als een mongool typen?
Steek tijd in je topics, dan word je misschien nog gewaardeerd hier.
wordtquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
kan mij het nou schele of ik gewaardeerd wordt
Dan moet je maar genoegen nemen dat iedereen hier komt haten en je een paar maandjes extra cel toewenstquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
kan mij het nou schele of ik gewaardeerd wordt
Nee, door jouw kutgedrag. Flikker toch op naar dat kutland van je als je hier tegen het 'systeem' loopt te schoppen.quote:
Het gaat over een zaal van 9 jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
Ik heb zojuist een brief gehad met een oproep dat ik in Juni een maand moet vast zitten. Het gaat over eem zaal van ongeveer 9 jaar geleden, om vele malen joy rijden en met alcohol achter het stuur en onbetaalde boetes daarvanIk dacht dat deze allang geseponeerd waren
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef amenth het volgende:
zo erg is de gevangenis ook weer niet kom ik miss bij me oom terecht en oude vrienden
Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het gaat over een zaal van 9 jaar geleden.
Wat had je met doe zaal gedaan dan?
Dat is niet bijster slim van hem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.
zaal moest zaak zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef amenth het volgende:
zo erg is de gevangenis ook weer niet kom ik miss bij me oom terecht en oude vrienden
1. Dat jij naar de gevangenis moetquote:
verbaast mij wel aangezien dit 9 jaar geleden gebeurt isquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
1. Dat jij naar de gevangenis moet
2. Dat je daar veel familieleden en bekenden tegenkomt
Ja, dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef amenth het volgende:
[..]
verbaast mij wel aangezien dit 9 jaar geleden gebeurt is
Had je het maar niet moeten doen, sufferd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef amenth het volgende:
[..]
wat heeft het dan no gzin me vast te houen ben nu ander mens
Stap naar de rechter. Wel in je M3 aan komen rijden natuurlijk, om indruk te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef amenth het volgende:
[..]
Spijt komt altijd na de zonde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Had je het maar niet moeten doen, sufferd.
spijt heb iik niet maar zou het niet nog keer doen doe alleen nog dinge waar andere mense geen last van kunnen hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Spijt komt altijd na de zonde.
En 9 jaar geleden geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef amenth het volgende:
[..]
verbaast mij wel aangezien dit 9 jaar geleden gebeurt is
Vertel dat ook tegen de rechter, dat je geen spijt hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef amenth het volgende:
[..]
spijt heb iik niet maar zou het niet nog keer doen doe alleen nog dinge waar andere mense geen last van kunnen hebben
nee dan gooi ik mn eigen glazen inquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Vertel dat ook tegen de rechter, dat je geen spijt hebt.
Verdien je credits mee bij je streetboys
Omdat FOK! niet de rechter isquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom er dan hier wel stoer over doen?
ik ga toch niet bj rechter dingen zeggen zodat mn straf al helemaal niet weg gaat idiootquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom er dan hier wel stoer over doen?
ja zei me zusje ookal ga ik doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar serieus, TS. Als je naar de rechter stapt en een zielig verhaaltje ophangt, zegt dat je nu een ander mens bent, spijt hebt enz. én zegt dat je door die gevangenisstraf alleen maar tegengehouden wordt bij het opbouwen van je leven, heb je best een kans op strafvermindering.
Vooral omdat het een relatief licht vergrijp was en al lang geleden gebeurd is.
Klopt en TS en niet zo stoer als ie zich voordoet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat FOK! niet de rechter is.
Succes bij bubba.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ga toch niet bj rechter dingen zeggen zodat mn straf al helemaal niet weg gaat idioot
wa ik ben nu ander mens ik zweer 2 jaar gelede ik hat je gedjoekt met me nivi maar ja nu ben ik anders weetjquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef amenth het volgende:
[..]
Wie beweert hier dan dat dat wel mag?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Nebukadnezar het volgende:
Toch een schande, je mag tegenwoordig niet meer zonder bevoegdheden en met alcohol op in woonwijken met kleine kinderen gaan scheuren. Trieste zaak dit.
De bond van Anonieme verkeersAlcoholisten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wie beweert hier dan dat dat wel mag?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:44 schreef Nebukadnezar het volgende:
[..]
De bond van Anonieme verkeersAlcoholisten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:46 schreef Stirneriaan het volgende:
TS heeft een gymzaal in brand gestoken en mag 30 dagen op kosten van de gemeenschap in een hotel verblijven.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS heeft ontucht gepleegd met een kikker.
Blowjob rechter?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ga toch niet bj rechter dingen zeggen zodat mn straf al helemaal niet weg gaat idioot
Ik weet niet of je dubbel paspoort hebt, maar in dat geval is het mogelijk, sterker het gebeurd al.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dubbel paspoort hebt, maar in dat geval is het mogelijk, sterker het gebeurd al.
Als je vader en broer de dönerzaakjes maar open houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef amenth het volgende:
vind het ook vervelend voor jullie, maand zonder mij
ja tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef epicbeardman het volgende:
ik breng je wel een telefoon in bezoekers kwartiertje, met internet zodat je lekker ken fokken
missen we je ook niet
Kan je je m3 niet een maandje aan socios uitlenen? Hoeft hij niet met de trein.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef amenth het volgende:
vind het ook vervelend voor jullie, maand zonder mij
nope gaat in de garage van een vriendquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je je m3 niet een maandje aan socios uitlenen? Hoeft hij niet met de trein.
and thats the way it issssssquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
Van hetzelfde caliber als dit topic
Die zitten toch ook al vast?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Als je vader en broer de dönerzaakjes maar open houden.
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Aaardappel het volgende:
Stoer verhaal man, je Fok-reputatie gaat hierdoor flink omhoog.
op een camping zul je me nooit vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef Hoogheid het volgende:
TS gaat in die periode op vakantie naar de camping en verzint een stoer alternatief
je weet zelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef NightBoulevard het volgende:
amenth arkadas, je komt er alleen maar sterker uit als wijsman.
nope ik ben bereid tegen betaling te posten doe maar inzameling actie.. Leg dan wel papier met fok ervoor ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef m.y.m het volgende:
Staat er ergens op heel fok een foto van je m3?
Een nieuw dieptepunt in KLB.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef NightBoulevard het volgende:
amenth arkadas, je komt er alleen maar sterker uit als wijsman.
Wachtwoord kwijt van Zwollesjappie, nu maar met iets nieuws onder de zon.![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:36 schreef amenth het volgende:
[..]
nope ik ben bereid tegen betaling te posten doe maar inzameling actie.. Leg dan wel papier met fok ervoor ofzo
kan gebeuren togquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef Allessio het volgende:
[..]
Een nieuw dieptepunt in KLB.
Een Turk die zijn wachtwoord vergeet.
hahah weet nog nie welke jail maar ik ga t gewoon runne daarquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
hahahaha wat een homo, lekker een maand lang een piemel in je kont hahahaha flikker
Het is neuken of geneukt worden daar.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah weet nog nie welke jail maar ik ga t gewoon runne daar
dus lekker achter de kontjes aan hahahahahahahhaha homoquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah weet nog nie welke jail maar ik ga t gewoon runne daar
voor mensen zoals jij die altijd naar de grond kijken misschienquote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Het is neuken of geneukt worden daar.
Kies maar.
Mensen als ik komen niet in de cel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef amenth het volgende:
[..]
voor mensen zoals jij die altijd naar de grond kijken misschien
ik woon in redelyk groot rijtjes huis met mooiere auto vr deur dan veel villas verder opquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Allessio het volgende:
Maar TS hoe lang denk je nog te blijven in dat flatje van je moeder ?
toen ik 19 was kon ik het al easy handelen nu met veel meer vechtskills dus helemaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef DaanA het volgende:
[..]
Mensen als ik komen niet in de cel.
Ik zou maar een jaarvoorraad extra dikke condooms meenemen en een paar liter glijmiddel.
Je bent een smerige Turk die in Zwolle bij mama woont.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef amenth het volgende:
[..]
ik woon in redelyk groot rijtjes huis met mooiere auto vr deur dan veel villas verder op
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Allessio het volgende:
[..]
Je bent een smerige Turk die in Zwolle bij mama woont.
half open inrichting zeker? als je het een beetje handig aanpakt verdien je gewoon veel geld met de nieuwe contacten die je legt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
Ik heb zojuist een brief gehad met een oproep dat ik in Juni een maand moet vast zitten. Het gaat over eem zaal van ongeveer 9 jaar geleden, om vele malen joy rijden en met alcohol achter het stuur en onbetaalde boetes daarvanIk dacht dat deze allang geseponeerd waren
money maak ik sowieso wel maar je maak wel veel contacte iddquote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef eight het volgende:
[..]
half open inrichting zeker? als je het een beetje handig aanpakt verdien je gewoon veel geld met de nieuwe contacten die je legt..
Je zusje te hoer zetten.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef amenth het volgende:
[..]
money maak ik sowieso wel maar je maak wel veel contacte idd
kk zemmel kom dat hier zegge wil ik best wat langer voor zittenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je zusje te hoer zetten.
Dit topic.
TS.![]()
Gozer je ruikt sterk maar dat betekent nog niet dat je het ook bentquote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef amenth het volgende:
[..]
kk zemmel kom dat hier zegge wil ik best wat langer voor zitten
goeie punch line kan zo in een rap samen met mijn je rookt wel jonkos maar draait niet maar die snapt niemand zowatquote:Op woensdag 27 april 2011 00:54 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Gozer je ruikt sterk maar dat betekent nog niet dat je het ook bent
gewoon wat naar binnen smokkelen dan maak je meteen 10 beste vrienden..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:06 schreef amenth het volgende:
ik laat iemand mijn herkenningsnr hier wel posten moeten jullie ff geld overmaken kan ik harder chillen daar
Zei een insider.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef eight het volgende:
[..]
gewoon wat naar binnen smokkelen dan maak je meteen 10 beste vrienden..
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef amenth het volgende:
[..]
kk zemmel kom dat hier zegge wil ik best wat langer voor zitten
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:01 schreef NightBoulevard het volgende:
goed topic
als het zo ver is zet ik wel in mijn ondertittel: ''Free amenth''
Zou wel lachen zijn als heel Fok dat doet
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:54 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Iedereen in ondertitel: Never free homo amenth
maandje lekker weinig kcal verbraen veel eten en strekke leniger en breder terug. Net mn baas op de hoogte gesteld hij vindt t geen probleemquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
De staat zorgt een maand lang gratis voor TS. Een maand met beperkte vrijheid is niets.
Vergeet je nieuwe ECHTE criminele kontakten niet! Kunnen ooit nog handig zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:48 schreef amenth het volgende:
[..]
maandje lekker weinig kcal verbraen veel eten en strekke leniger en breder terug. Net mn baas op de hoogte gesteld hij vindt t geen probleem
Heb je hem gewoon de waarheid verteld of gezegd dat je op vakantie ging?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:48 schreef amenth het volgende:
[..]
Net mn baas op de hoogte gesteld hij vindt t geen probleem
Haha jij wel, het eniger wat leniger en breder wordt is jouw poepgaatjequote:Op woensdag 27 april 2011 15:48 schreef amenth het volgende:
[..]
maandje lekker weinig kcal verbraen veel eten en strekke leniger en breder terug. Net mn baas op de hoogte gesteld hij vindt t geen probleem
waarheid wel onbetaalde maand hahahaha maarjaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je hem gewoon de waarheid verteld of gezegd dat je op vakantie ging?
Dan ga je toch lekker wasknijpers in elkaar zetten in de bak.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef amenth het volgende:
[..]
waarheid wel onbetaalde maand hahahaha maarja
Je zit iets teveel achter de televisie. Gebeurt zelden in echte gevangenissen en dan vooral niet in Nederlandse en vooral niet in de afdeling waar hij waarschijnlijk terecht zal komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Haha jij wel, het eniger wat leniger en breder wordt is jouw poepgaatje
net als die kut roofvogels van jouquote:Op woensdag 27 april 2011 17:01 schreef Rickazio het volgende:
Turken achter tralies, zo ist maar net!
je weet niks, laatst documentaire op discovery over Nederlandse gevangenissenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Je zit iets teveel achter de televisie. Gebeurt zelden in echte gevangenissen en dan vooral niet in Nederlandse en vooral niet in de afdeling waar hij waarschijnlijk terecht zal komen.
Ik heb vrienden en familie die opgesloten zitten in die gevangenissen waar ik regelmatig bij op bezoek ga. Tenzij jij vast hebt gezeten weet ik meer dan jou en je tv troep.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:40 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
je weet niks, laatst documentaire op discovery over Nederlandse gevangenissen
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Ik heb vrienden en familie die opgesloten zitten in die gevangenissen waar ik regelmatig bij op bezoek ga. Tenzij jij vast hebt gezeten weet ik meer dan jou en je tv troep.
lul niet man, blijkbaar weet jij helemaal niksquote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Ik heb vrienden en familie die opgesloten zitten in die gevangenissen waar ik regelmatig bij op bezoek ga. Tenzij jij vast hebt gezeten weet ik meer dan jou en je tv troep.
Jij hebt het echt nodig. Dat familie in de gevangenis komt kan je weinig aan doen, maar vrienden kies je zelf.quote:
Trots zijn op je asociale kankerfamiliequote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
De overheid moet dit, de overheid moet dat..ga ZELF eens wat doen fucking hippie!. In plaats van al je foute sympathieën op crimineeltjes en asielzoekertjes te richten..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat je daarvoor opgesloten wordt. Vaak worden gedetineerden door anderen ook nog eens wekelijks in elkaar gerost, verkracht en zo en de bewakers treden nooit ergens tegen op.
Het voedsel is slecht en veel mensen komen ziek uit de bak en kunnen dan zo de WAO in door ziekte. De overheid zou iets moeten doen aan de condities en de veiligheid voor gedetineerden, zeker voor gedetineerden die eigenlijks voor iets onbenulligs, zoals Amenth, vastzitten.
Blijkbaar hebben we nog te weinig WAO-ers en vindt de overheid het een goede zaak meer mensen te laten mishandelen en slecht eten te geven, waardoor blijvende fysieke en geestelijke schade kan ontstaan. Ik wens Amenth sterkte.
De justitie het zijn echt kkhoeren. Gezonde mensen blijvend invalide maken.![]()
![]()
Welke ellende?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef helldeskr het volgende:
[..]
De overheid moet dit, de overheid moet dat..ga ZELF eens wat doen fucking hippie!. In plaats van al je foute sympathieën op crimineeltjes en asielzoekertjes te richten..
Door dat linkse geknuffel zitten we nu met al die ellende.
Je hebt helemaal gelijk alleen in mijn geval hoef je niet bang te zijn dat ik klappen krijg, kan ik wel hebben met 10 jaar martial arts ervaringquote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat je daarvoor opgesloten wordt. Vaak worden gedetineerden door anderen ook nog eens wekelijks in elkaar gerost, verkracht en zo en de bewakers treden nooit ergens tegen op.
Het voedsel is slecht en veel mensen komen ziek uit de bak en kunnen dan zo de WAO in door ziekte. De overheid zou iets moeten doen aan de condities en de veiligheid voor gedetineerden, zeker voor gedetineerden die eigenlijks voor iets onbenulligs, zoals Amenth, vastzitten.
Blijkbaar hebben we nog te weinig WAO-ers en vindt de overheid het een goede zaak meer mensen te laten mishandelen en slecht eten te geven, waardoor blijvende fysieke en geestelijke schade kan ontstaan. Ik wens Amenth sterkte.
De justitie het zijn echt kkhoeren. Gezonde mensen blijvend invalide maken.![]()
![]()
Ik heb nog een bodyquard, voor wanneer ik chicks play die ruige vriendjes hebben. Beter hooken we up, ik haal je op uit jaillla. tot danquote:Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef amenth het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk alleen in mijn geval hoef je niet bang te zijn dat ik klappen krijg, kan ik wel hebben met 10 jaar martial arts ervaring
hoeveel betaal je en wat voor auto heb jequote:Op donderdag 28 april 2011 12:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb nog een bodyquard, voor wanneer ik chicks play die ruige vriendjes hebben. Beter hooken we up, ik haal je op uit jaillla. tot dan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Of hij had eens betaald.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
Wat een slechte trollquote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
Heb nog geen rijbewijs. 2.50per uur. Plus je mag snoepen van mijn chicks.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef amenth het volgende:
[..]
hoeveel betaal je en wat voor auto heb je
Het niet juist kunnen interpreteren van teksten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Trots zijn op je asociale kankerfamilie
Inderdaad en niet eens een grappig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef Rectum het volgende:
TS die de ene keer bijna foutloos Nederlands typt en nu weer met deze bocht aankomt. Overduidelijk trolletje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |