Nee, door jouw kutgedrag. Flikker toch op naar dat kutland van je als je hier tegen het 'systeem' loopt te schoppen.quote:
Het gaat over een zaal van 9 jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
Ik heb zojuist een brief gehad met een oproep dat ik in Juni een maand moet vast zitten. Het gaat over eem zaal van ongeveer 9 jaar geleden, om vele malen joy rijden en met alcohol achter het stuur en onbetaalde boetes daarvanIk dacht dat deze allang geseponeerd waren
Klacht: binnenkort opgesloten voor 9 jaar oude zaak!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef amenth het volgende:
zo erg is de gevangenis ook weer niet kom ik miss bij me oom terecht en oude vrienden
Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het gaat over een zaal van 9 jaar geleden.
Wat had je met doe zaal gedaan dan?
Dat is niet bijster slim van hem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.
zaal moest zaak zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef amenth het volgende:
zo erg is de gevangenis ook weer niet kom ik miss bij me oom terecht en oude vrienden
1. Dat jij naar de gevangenis moetquote:
verbaast mij wel aangezien dit 9 jaar geleden gebeurt isquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
1. Dat jij naar de gevangenis moet
2. Dat je daar veel familieleden en bekenden tegenkomt
Ja, dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef amenth het volgende:
[..]
verbaast mij wel aangezien dit 9 jaar geleden gebeurt is
Had je het maar niet moeten doen, sufferd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef amenth het volgende:
[..]
wat heeft het dan no gzin me vast te houen ben nu ander mens
Stap naar de rechter. Wel in je M3 aan komen rijden natuurlijk, om indruk te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef amenth het volgende:
[..]
wat heeft het dan no gzin me vast te houen ben nu ander mens
Spijt komt altijd na de zonde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Had je het maar niet moeten doen, sufferd.
spijt heb iik niet maar zou het niet nog keer doen doe alleen nog dinge waar andere mense geen last van kunnen hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Spijt komt altijd na de zonde.
En 9 jaar geleden geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef amenth het volgende:
[..]
verbaast mij wel aangezien dit 9 jaar geleden gebeurt is
Vertel dat ook tegen de rechter, dat je geen spijt hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef amenth het volgende:
[..]
spijt heb iik niet maar zou het niet nog keer doen doe alleen nog dinge waar andere mense geen last van kunnen hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |