Mooi, een maand van dat gejank afquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
Ik heb zojuist een brief gehad met een oproep dat ik in Juni een maand moet vast zitten. Het gaat over eem zaal van ongeveer 9 jaar geleden, om vele malen joy rijden en met alcohol achter het stuur en onbetaalde boetes daarvanIk dacht dat deze alleen geseponeerd waren
Klacht: binnenkort opgesloten voor 9 jaar oude zaak!
ik kan gewoon goed nederlands dat ligt er aan of ik op telefoon post of nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef Rectum het volgende:
TS die de ene keer bijna foutloos Nederlands typt en nu weer met deze bocht aankomt. Overduidelijk trolletje.
Je bent gehandicapt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef amenth het volgende:
[..]
ik kan gewoon goed nederlands dat ligt er aan of ik op telefoon post of niet
Want dan weet je niet meer hoe je moet spellen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef amenth het volgende:
[..]
ik kan gewoon goed nederlands dat ligt er aan of ik op telefoon post of niet
\quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Want dan weet je niet meer hoe je moet spellen?
En dus ga je maar als een mongool typen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef amenth het volgende:
[..]
\
duurt te lang alles goed neer te zette:P
kan mij het nou schele of ik gewaardeerd wordtquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En dus ga je maar als een mongool typen?
Steek tijd in je topics, dan word je misschien nog gewaardeerd hier.
wordtquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
kan mij het nou schele of ik gewaardeerd wordt
Dan moet je maar genoegen nemen dat iedereen hier komt haten en je een paar maandjes extra cel toewenstquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
kan mij het nou schele of ik gewaardeerd wordt
Nee, door jouw kutgedrag. Flikker toch op naar dat kutland van je als je hier tegen het 'systeem' loopt te schoppen.quote:
Het gaat over een zaal van 9 jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef amenth het volgende:
Ik heb zojuist een brief gehad met een oproep dat ik in Juni een maand moet vast zitten. Het gaat over eem zaal van ongeveer 9 jaar geleden, om vele malen joy rijden en met alcohol achter het stuur en onbetaalde boetes daarvanIk dacht dat deze allang geseponeerd waren
Klacht: binnenkort opgesloten voor 9 jaar oude zaak!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef amenth het volgende:
zo erg is de gevangenis ook weer niet kom ik miss bij me oom terecht en oude vrienden
Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het gaat over een zaal van 9 jaar geleden.
Wat had je met doe zaal gedaan dan?
Dat is niet bijster slim van hem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.
zaal moest zaak zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef amenth het volgende:
zo erg is de gevangenis ook weer niet kom ik miss bij me oom terecht en oude vrienden
1. Dat jij naar de gevangenis moetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |