En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Aaardappel het volgende:
Stoer verhaal man, je Fok-reputatie gaat hierdoor flink omhoog.
op een camping zul je me nooit vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef Hoogheid het volgende:
TS gaat in die periode op vakantie naar de camping en verzint een stoer alternatief
je weet zelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef NightBoulevard het volgende:
amenth arkadas, je komt er alleen maar sterker uit als wijsman.
nope ik ben bereid tegen betaling te posten doe maar inzameling actie.. Leg dan wel papier met fok ervoor ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef m.y.m het volgende:
Staat er ergens op heel fok een foto van je m3?
Een nieuw dieptepunt in KLB.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef NightBoulevard het volgende:
amenth arkadas, je komt er alleen maar sterker uit als wijsman.
Wachtwoord kwijt van Zwollesjappie, nu maar met iets nieuws onder de zon.![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:36 schreef amenth het volgende:
[..]
nope ik ben bereid tegen betaling te posten doe maar inzameling actie.. Leg dan wel papier met fok ervoor ofzo
kan gebeuren togquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef Allessio het volgende:
[..]
Een nieuw dieptepunt in KLB.
Een Turk die zijn wachtwoord vergeet.
hahah weet nog nie welke jail maar ik ga t gewoon runne daarquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
hahahaha wat een homo, lekker een maand lang een piemel in je kont hahahaha flikker
Het is neuken of geneukt worden daar.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah weet nog nie welke jail maar ik ga t gewoon runne daar
dus lekker achter de kontjes aan hahahahahahahhaha homoquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah weet nog nie welke jail maar ik ga t gewoon runne daar
voor mensen zoals jij die altijd naar de grond kijken misschienquote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Het is neuken of geneukt worden daar.
Kies maar.
Mensen als ik komen niet in de cel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef amenth het volgende:
[..]
voor mensen zoals jij die altijd naar de grond kijken misschien
ik woon in redelyk groot rijtjes huis met mooiere auto vr deur dan veel villas verder opquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Allessio het volgende:
Maar TS hoe lang denk je nog te blijven in dat flatje van je moeder ?
toen ik 19 was kon ik het al easy handelen nu met veel meer vechtskills dus helemaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef DaanA het volgende:
[..]
Mensen als ik komen niet in de cel.
Ik zou maar een jaarvoorraad extra dikke condooms meenemen en een paar liter glijmiddel.
Je bent een smerige Turk die in Zwolle bij mama woont.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef amenth het volgende:
[..]
ik woon in redelyk groot rijtjes huis met mooiere auto vr deur dan veel villas verder op
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Allessio het volgende:
[..]
Je bent een smerige Turk die in Zwolle bij mama woont.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |