ja tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef epicbeardman het volgende:
ik breng je wel een telefoon in bezoekers kwartiertje, met internet zodat je lekker ken fokken
missen we je ook niet
Kan je je m3 niet een maandje aan socios uitlenen? Hoeft hij niet met de trein.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef amenth het volgende:
vind het ook vervelend voor jullie, maand zonder mij
nope gaat in de garage van een vriendquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je je m3 niet een maandje aan socios uitlenen? Hoeft hij niet met de trein.
and thats the way it issssssquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
Van hetzelfde caliber als dit topic
Die zitten toch ook al vast?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Als je vader en broer de dönerzaakjes maar open houden.
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Aaardappel het volgende:
Stoer verhaal man, je Fok-reputatie gaat hierdoor flink omhoog.
op een camping zul je me nooit vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef Hoogheid het volgende:
TS gaat in die periode op vakantie naar de camping en verzint een stoer alternatief
je weet zelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef NightBoulevard het volgende:
amenth arkadas, je komt er alleen maar sterker uit als wijsman.
nope ik ben bereid tegen betaling te posten doe maar inzameling actie.. Leg dan wel papier met fok ervoor ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef m.y.m het volgende:
Staat er ergens op heel fok een foto van je m3?
Een nieuw dieptepunt in KLB.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef NightBoulevard het volgende:
amenth arkadas, je komt er alleen maar sterker uit als wijsman.
Wachtwoord kwijt van Zwollesjappie, nu maar met iets nieuws onder de zon.![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:36 schreef amenth het volgende:
[..]
nope ik ben bereid tegen betaling te posten doe maar inzameling actie.. Leg dan wel papier met fok ervoor ofzo
kan gebeuren togquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef Allessio het volgende:
[..]
Een nieuw dieptepunt in KLB.
Een Turk die zijn wachtwoord vergeet.
hahah weet nog nie welke jail maar ik ga t gewoon runne daarquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
hahahaha wat een homo, lekker een maand lang een piemel in je kont hahahaha flikker
Het is neuken of geneukt worden daar.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah weet nog nie welke jail maar ik ga t gewoon runne daar
dus lekker achter de kontjes aan hahahahahahahhaha homoquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah weet nog nie welke jail maar ik ga t gewoon runne daar
voor mensen zoals jij die altijd naar de grond kijken misschienquote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Het is neuken of geneukt worden daar.
Kies maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |