verbaast mij wel aangezien dit 9 jaar geleden gebeurt isquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
1. Dat jij naar de gevangenis moet
2. Dat je daar veel familieleden en bekenden tegenkomt
Ja, dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef amenth het volgende:
[..]
verbaast mij wel aangezien dit 9 jaar geleden gebeurt is
Had je het maar niet moeten doen, sufferd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef amenth het volgende:
[..]
wat heeft het dan no gzin me vast te houen ben nu ander mens
Stap naar de rechter. Wel in je M3 aan komen rijden natuurlijk, om indruk te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef amenth het volgende:
[..]
Spijt komt altijd na de zonde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Had je het maar niet moeten doen, sufferd.
spijt heb iik niet maar zou het niet nog keer doen doe alleen nog dinge waar andere mense geen last van kunnen hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Spijt komt altijd na de zonde.
En 9 jaar geleden geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef amenth het volgende:
[..]
verbaast mij wel aangezien dit 9 jaar geleden gebeurt is
Vertel dat ook tegen de rechter, dat je geen spijt hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef amenth het volgende:
[..]
spijt heb iik niet maar zou het niet nog keer doen doe alleen nog dinge waar andere mense geen last van kunnen hebben
nee dan gooi ik mn eigen glazen inquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Vertel dat ook tegen de rechter, dat je geen spijt hebt.
Verdien je credits mee bij je streetboys
Omdat FOK! niet de rechter isquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom er dan hier wel stoer over doen?
ik ga toch niet bj rechter dingen zeggen zodat mn straf al helemaal niet weg gaat idiootquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom er dan hier wel stoer over doen?
ja zei me zusje ookal ga ik doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar serieus, TS. Als je naar de rechter stapt en een zielig verhaaltje ophangt, zegt dat je nu een ander mens bent, spijt hebt enz. én zegt dat je door die gevangenisstraf alleen maar tegengehouden wordt bij het opbouwen van je leven, heb je best een kans op strafvermindering.
Vooral omdat het een relatief licht vergrijp was en al lang geleden gebeurd is.
Klopt en TS en niet zo stoer als ie zich voordoet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat FOK! niet de rechter is.
Succes bij bubba.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ga toch niet bj rechter dingen zeggen zodat mn straf al helemaal niet weg gaat idioot
wa ik ben nu ander mens ik zweer 2 jaar gelede ik hat je gedjoekt met me nivi maar ja nu ben ik anders weetjquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef amenth het volgende:
[..]
Wie beweert hier dan dat dat wel mag?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Nebukadnezar het volgende:
Toch een schande, je mag tegenwoordig niet meer zonder bevoegdheden en met alcohol op in woonwijken met kleine kinderen gaan scheuren. Trieste zaak dit.
De bond van Anonieme verkeersAlcoholisten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wie beweert hier dan dat dat wel mag?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:44 schreef Nebukadnezar het volgende:
[..]
De bond van Anonieme verkeersAlcoholisten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:46 schreef Stirneriaan het volgende:
TS heeft een gymzaal in brand gestoken en mag 30 dagen op kosten van de gemeenschap in een hotel verblijven.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS heeft ontucht gepleegd met een kikker.
Blowjob rechter?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ga toch niet bj rechter dingen zeggen zodat mn straf al helemaal niet weg gaat idioot
Ik weet niet of je dubbel paspoort hebt, maar in dat geval is het mogelijk, sterker het gebeurd al.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dubbel paspoort hebt, maar in dat geval is het mogelijk, sterker het gebeurd al.
Als je vader en broer de dönerzaakjes maar open houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef amenth het volgende:
vind het ook vervelend voor jullie, maand zonder mij
ja tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef epicbeardman het volgende:
ik breng je wel een telefoon in bezoekers kwartiertje, met internet zodat je lekker ken fokken
missen we je ook niet
Kan je je m3 niet een maandje aan socios uitlenen? Hoeft hij niet met de trein.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef amenth het volgende:
vind het ook vervelend voor jullie, maand zonder mij
nope gaat in de garage van een vriendquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je je m3 niet een maandje aan socios uitlenen? Hoeft hij niet met de trein.
and thats the way it issssssquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
Van hetzelfde caliber als dit topic
Die zitten toch ook al vast?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Als je vader en broer de dönerzaakjes maar open houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |