Trots zijn op je asociale kankerfamiliequote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Ik heb vrienden en familie die opgesloten zitten in die gevangenissen waar ik regelmatig bij op bezoek ga. Tenzij jij vast hebt gezeten weet ik meer dan jou en je tv troep.
De overheid moet dit, de overheid moet dat..ga ZELF eens wat doen fucking hippie!. In plaats van al je foute sympathieën op crimineeltjes en asielzoekertjes te richten..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat je daarvoor opgesloten wordt. Vaak worden gedetineerden door anderen ook nog eens wekelijks in elkaar gerost, verkracht en zo en de bewakers treden nooit ergens tegen op.
Het voedsel is slecht en veel mensen komen ziek uit de bak en kunnen dan zo de WAO in door ziekte. De overheid zou iets moeten doen aan de condities en de veiligheid voor gedetineerden, zeker voor gedetineerden die eigenlijks voor iets onbenulligs, zoals Amenth, vastzitten.
Blijkbaar hebben we nog te weinig WAO-ers en vindt de overheid het een goede zaak meer mensen te laten mishandelen en slecht eten te geven, waardoor blijvende fysieke en geestelijke schade kan ontstaan. Ik wens Amenth sterkte.
De justitie het zijn echt kkhoeren. Gezonde mensen blijvend invalide maken.![]()
![]()
Welke ellende?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef helldeskr het volgende:
[..]
De overheid moet dit, de overheid moet dat..ga ZELF eens wat doen fucking hippie!. In plaats van al je foute sympathieën op crimineeltjes en asielzoekertjes te richten..
Door dat linkse geknuffel zitten we nu met al die ellende.
Je hebt helemaal gelijk alleen in mijn geval hoef je niet bang te zijn dat ik klappen krijg, kan ik wel hebben met 10 jaar martial arts ervaringquote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat je daarvoor opgesloten wordt. Vaak worden gedetineerden door anderen ook nog eens wekelijks in elkaar gerost, verkracht en zo en de bewakers treden nooit ergens tegen op.
Het voedsel is slecht en veel mensen komen ziek uit de bak en kunnen dan zo de WAO in door ziekte. De overheid zou iets moeten doen aan de condities en de veiligheid voor gedetineerden, zeker voor gedetineerden die eigenlijks voor iets onbenulligs, zoals Amenth, vastzitten.
Blijkbaar hebben we nog te weinig WAO-ers en vindt de overheid het een goede zaak meer mensen te laten mishandelen en slecht eten te geven, waardoor blijvende fysieke en geestelijke schade kan ontstaan. Ik wens Amenth sterkte.
De justitie het zijn echt kkhoeren. Gezonde mensen blijvend invalide maken.![]()
![]()
Ik heb nog een bodyquard, voor wanneer ik chicks play die ruige vriendjes hebben. Beter hooken we up, ik haal je op uit jaillla. tot danquote:Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef amenth het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk alleen in mijn geval hoef je niet bang te zijn dat ik klappen krijg, kan ik wel hebben met 10 jaar martial arts ervaring
hoeveel betaal je en wat voor auto heb jequote:Op donderdag 28 april 2011 12:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb nog een bodyquard, voor wanneer ik chicks play die ruige vriendjes hebben. Beter hooken we up, ik haal je op uit jaillla. tot dan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.
Of hij had eens betaald.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
Wat een slechte trollquote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
Heb nog geen rijbewijs. 2.50per uur. Plus je mag snoepen van mijn chicks.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef amenth het volgende:
[..]
hoeveel betaal je en wat voor auto heb je
Het niet juist kunnen interpreteren van teksten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Trots zijn op je asociale kankerfamilie
Inderdaad en niet eens een grappig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef Rectum het volgende:
TS die de ene keer bijna foutloos Nederlands typt en nu weer met deze bocht aankomt. Overduidelijk trolletje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |