abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96080803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef REPOLEVED het volgende:

[..]

Ik heb vrienden en familie die opgesloten zitten in die gevangenissen waar ik regelmatig bij op bezoek ga. Tenzij jij vast hebt gezeten weet ik meer dan jou en je tv troep. :Y
Trots zijn op je asociale kankerfamilie :')
Buig voor mij, onderdaan
pi_96081118
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat je daarvoor opgesloten wordt. Vaak worden gedetineerden door anderen ook nog eens wekelijks in elkaar gerost, verkracht en zo en de bewakers treden nooit ergens tegen op.
Het voedsel is slecht en veel mensen komen ziek uit de bak en kunnen dan zo de WAO in door ziekte. De overheid zou iets moeten doen aan de condities en de veiligheid voor gedetineerden, zeker voor gedetineerden die eigenlijks voor iets onbenulligs, zoals Amenth, vastzitten.

Blijkbaar hebben we nog te weinig WAO-ers en vindt de overheid het een goede zaak meer mensen te laten mishandelen en slecht eten te geven, waardoor blijvende fysieke en geestelijke schade kan ontstaan. Ik wens Amenth sterkte.

De justitie het zijn echt kkhoeren. Gezonde mensen blijvend invalide maken. :{w }:| :r
De overheid moet dit, de overheid moet dat..ga ZELF eens wat doen fucking hippie!. In plaats van al je foute sympathieën op crimineeltjes en asielzoekertjes te richten..
Door dat linkse geknuffel zitten we nu met al die ellende.
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  donderdag 28 april 2011 @ 10:44:27 #178
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_96081565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef helldeskr het volgende:

[..]

De overheid moet dit, de overheid moet dat..ga ZELF eens wat doen fucking hippie!. In plaats van al je foute sympathieën op crimineeltjes en asielzoekertjes te richten..
Door dat linkse geknuffel zitten we nu met al die ellende.
Welke ellende?
pi_96081606
Goed initiatief! Zijn de straten van ons landje weer wat veiliger die maand. ^O^
It Never Hurts To Help!
pi_96084679
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat je daarvoor opgesloten wordt. Vaak worden gedetineerden door anderen ook nog eens wekelijks in elkaar gerost, verkracht en zo en de bewakers treden nooit ergens tegen op.
Het voedsel is slecht en veel mensen komen ziek uit de bak en kunnen dan zo de WAO in door ziekte. De overheid zou iets moeten doen aan de condities en de veiligheid voor gedetineerden, zeker voor gedetineerden die eigenlijks voor iets onbenulligs, zoals Amenth, vastzitten.

Blijkbaar hebben we nog te weinig WAO-ers en vindt de overheid het een goede zaak meer mensen te laten mishandelen en slecht eten te geven, waardoor blijvende fysieke en geestelijke schade kan ontstaan. Ik wens Amenth sterkte.

De justitie het zijn echt kkhoeren. Gezonde mensen blijvend invalide maken. :{w }:| :r
Je hebt helemaal gelijk alleen in mijn geval hoef je niet bang te zijn dat ik klappen krijg, kan ik wel hebben met 10 jaar martial arts ervaring :P
Ne mutlu Türküm diyene
  donderdag 28 april 2011 @ 12:27:55 #181
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_96084995
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef amenth het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk alleen in mijn geval hoef je niet bang te zijn dat ik klappen krijg, kan ik wel hebben met 10 jaar martial arts ervaring :P
Ik heb nog een bodyquard, voor wanneer ik chicks play die ruige vriendjes hebben. Beter hooken we up, ik haal je op uit jaillla. tot dan
pi_96085047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:27 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ik heb nog een bodyquard, voor wanneer ik chicks play die ruige vriendjes hebben. Beter hooken we up, ik haal je op uit jaillla. tot dan
hoeveel betaal je en wat voor auto heb je :P
Ne mutlu Türküm diyene
pi_96085129
Voor iemand met "Free Palestine" als ondertitel is een maand veel te weinig :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_96085157
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Met een auto joyriden door de zaal terwijl hij dronken was.
_O-

Maarre TS, kan je niet alsnog een schikkingsvoorstel proberen te regelen door middel van een kort geding of zoiets? :)
Een heer met stijl
pi_96085264
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:48 schreef Stirneriaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een heer met stijl
pi_96085292
quote:

Of hij had eens betaald. :')
pi_96085371
quote:

Wat een slechte troll :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 28 april 2011 @ 13:17:41 #188
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_96086680
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:29 schreef amenth het volgende:

[..]

hoeveel betaal je en wat voor auto heb je :P
Heb nog geen rijbewijs. 2.50per uur. Plus je mag snoepen van mijn chicks.
pi_96088166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef ElRey85 het volgende:

[..]

Trots zijn op je asociale kankerfamilie :')
Het niet juist kunnen interpreteren van teksten. :')
pi_96091250
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef Rectum het volgende:
TS die de ene keer bijna foutloos Nederlands typt en nu weer met deze bocht aankomt. Overduidelijk trolletje.
Inderdaad en niet eens een grappig.
life goes by...
  donderdag 28 april 2011 @ 18:19:15 #191
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_96098345
succes in de gevangenis welke moet je?
Ik ben geen echte Turk
pi_96098575
Sterkte TS
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')