Vergeet je nieuwe ECHTE criminele kontakten niet! Kunnen ooit nog handig zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:48 schreef amenth het volgende:
[..]
maandje lekker weinig kcal verbraen veel eten en strekke leniger en breder terug. Net mn baas op de hoogte gesteld hij vindt t geen probleem
Heb je hem gewoon de waarheid verteld of gezegd dat je op vakantie ging?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:48 schreef amenth het volgende:
[..]
Net mn baas op de hoogte gesteld hij vindt t geen probleem
Haha jij wel, het eniger wat leniger en breder wordt is jouw poepgaatjequote:Op woensdag 27 april 2011 15:48 schreef amenth het volgende:
[..]
maandje lekker weinig kcal verbraen veel eten en strekke leniger en breder terug. Net mn baas op de hoogte gesteld hij vindt t geen probleem
waarheid wel onbetaalde maand hahahaha maarjaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je hem gewoon de waarheid verteld of gezegd dat je op vakantie ging?
Dan ga je toch lekker wasknijpers in elkaar zetten in de bak.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef amenth het volgende:
[..]
waarheid wel onbetaalde maand hahahaha maarja
Je zit iets teveel achter de televisie. Gebeurt zelden in echte gevangenissen en dan vooral niet in Nederlandse en vooral niet in de afdeling waar hij waarschijnlijk terecht zal komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Haha jij wel, het eniger wat leniger en breder wordt is jouw poepgaatje
net als die kut roofvogels van jouquote:Op woensdag 27 april 2011 17:01 schreef Rickazio het volgende:
Turken achter tralies, zo ist maar net!
je weet niks, laatst documentaire op discovery over Nederlandse gevangenissenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Je zit iets teveel achter de televisie. Gebeurt zelden in echte gevangenissen en dan vooral niet in Nederlandse en vooral niet in de afdeling waar hij waarschijnlijk terecht zal komen.
Ik heb vrienden en familie die opgesloten zitten in die gevangenissen waar ik regelmatig bij op bezoek ga. Tenzij jij vast hebt gezeten weet ik meer dan jou en je tv troep.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:40 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
je weet niks, laatst documentaire op discovery over Nederlandse gevangenissen
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Ik heb vrienden en familie die opgesloten zitten in die gevangenissen waar ik regelmatig bij op bezoek ga. Tenzij jij vast hebt gezeten weet ik meer dan jou en je tv troep.
lul niet man, blijkbaar weet jij helemaal niksquote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Ik heb vrienden en familie die opgesloten zitten in die gevangenissen waar ik regelmatig bij op bezoek ga. Tenzij jij vast hebt gezeten weet ik meer dan jou en je tv troep.
Jij hebt het echt nodig. Dat familie in de gevangenis komt kan je weinig aan doen, maar vrienden kies je zelf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |