Er stond een jongedame te wachten om over te steken, ik denk richting de bushalte. in een jurkje. kleur onbekend. ze deed me aan jou denken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar woon ik wel!
Maar daar was ik niet gisteren, ben bij Zus thuis. Ik had een groen met wit jurkje aan.
Ben zo verliefd dat ik me aan mezelf zit te ergerenquote:
Gelukkig, ik kan altijd slecht tegen dat kleffe gedoe in het openbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben zo verliefd dat ik me aan mezelf zit te ergeren
We kunnen wel een hele dag van elkaar afblijven (als er anderen bij zijn)
@royco, geen stationze wil al die nieuwe lelijke Mini
Zat er mascara op haar wangen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Er stond een jongedame te wachten om over te steken, ik denk richting de bushalte. in een jurkje. kleur onbekend. ze deed me aan jou denken.
Ik zag er zaterdag nog uit als een pandabeertje. Maar dat was omdat ik net uit de megajacuzzi van de ouders van vriendinnetje kwam.quote:
Ze heeft een Mini Cooper S(D) echt leuke auto, maar ze wil weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Mini
Gisteren nog naar een autootje gekekenVoor de lol. Misschien een keer een proefritje maken
Waterproof mascara is een hoax.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag er zaterdag nog uit als een pandabeertje. Maar dat was omdat ik net uit de megajacuzzi van de ouders van vriendinnetje kwam.
Noem me een materialist, maar iemand die ouders heeft met een megajacuzzi heeft direct mijn interesse gewektquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag er zaterdag nog uit als een pandabeertje. Maar dat was omdat ik net uit de megajacuzzi van de ouders van vriendinnetje kwam.
Het ligt eraan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind het nogal wat een politicus met een massamoordenaar te vergelijken... Dus ik kan het me wel voorstellen dat Wilders daar niet blij van wordt.
ik kan me er geen MI van vormen, ligt eens toe?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen ouders. Wekt dat ook interesse?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem me een materialist, maar iemand die ouders heeft met een megajacuzzi heeft direct mijn interesse gewekt
Leuk wagentje....quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft een Mini Cooper S(D) echt leuke auto, maar ze wil weer een nieuwe.
Dan moet je snel zijn, 13 mei gaat ze trouwen met haar oude manquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem me een materialist, maar iemand die ouders heeft met een megajacuzzi heeft direct mijn interesse gewekt
Het spellen gaat ook hard achteruit hequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me er geen MI van vormen, ligt eens toe?
Ik weet niet in hoeverre hij met Hitler vergeleken wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ligt eraan.
Je kan iedereen met iedereen vergelijken, zolang je het eerlijk doet. En als je zegt dat er punten zijn die overeen komen, heb je gewoon gelijk. Als je mij vergelijkt met mn ex bv, vind ik dat niet leuk, maar er zijn echt wel dingen waarin we op elkaar lijken. (Allebei koppig bv)
Dan kun je wel gaan roepen dat het niet mag blabla, maar als je vrijheid van meningsuiting zo hoog in het vaandel hebt, moet je dat gewoon niet doen, dat ondermijnt mi je geloofwaardigheid.
Als je alleen roept: Je bent net je ex! Word ik ook giftig, maar als je het toespitst op bepaalde karaktertrekken, kan ik het gewoon niet tegenspreken.
Hetzelfde geldt volgens mij voor Wilders. Hij kan niet ontkennen dat er een kern van waarheid in zit en daarom roept ie zo hard. Maar nee, leuk is anders en dat snap ik.
En nu moet ik gaan.
Dat was altijd al slecht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het spellen gaat ook hard achteruit he
Mijn interesse in jou was sowieso al gewektquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen ouders. Wekt dat ook interesse?
Dan ben ik wel die partycrasher die bezwaar gaat maken tegen het huwelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn, 13 mei gaat ze trouwen met haar oude man
Nou, dat de mascara en eyeliner niet meer zit waar ie hoort, maar om je hele oog heenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me er geen MI van vormen, ligt eens toe?
Er is een tijd geweest in de jaren 90 dat we dat bewust deden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dat de mascara en eyeliner niet meer zit waar ie hoort, maar om je hele oog heen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn interesse in jou was sowieso al gewekt
[..]
Dan ben ik wel die partycrasher die bezwaar gaat maken tegen het huwelijk
Maar 'oude man'? Is dit een man waar ze al een keer mee getrouwd was, of gewoon een ouwe vent?
In een kroeg waar ik vaak kom is een meisje die dat nog steeds doet. Ze kijkt ook niet vrolijk en ziet en daarom als ze wel lacht letterlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest in de jaren 90 dat we dat bewust deden.
Ja nee, zelfs toen mocht dat niet zo laag zitten als het zaterdag bij mij zat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest in de jaren 90 dat we dat bewust deden.
Op je kinquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, zelfs toen mocht dat niet zo laag zitten als het zaterdag bij mij zat.
Ooit koop ik ook een grote jacuzzi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
Die jacuzzi wat trouwens niet normaal zo groot, het was een klein zwembad, kleine man zou baantjes kunnen hebben getrokken.
Ik heb dat soms als ik uit de douche stapquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dat de mascara en eyeliner niet meer zit waar ie hoort, maar om je hele oog heen
Wat zeg je tegen zo'n meisje? "1994 belde.."?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een kroeg waar ik vaak kom is een meisje die dat nog steeds doet. Ze kijkt ook niet vrolijk en ziet en daarom als ze wel lacht letterlijkuit.
Dan kom ik pandabeertje spelen bij jequote:
Ze wil eigenlijk een Cabrio ook, maar ze is bang t verkeerde signaal naar haar klanten af te geven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Leuk wagentje....
Mijn pa ben ik aan het overhalen om eens een fun auto te nemen. Hij wil een cabrio, en tja een 3-serie of Audi A4 lijkt me wel geschikt om te importeren uit duitsland.
1994quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen zo'n meisje? "1994 belde.."?
Oh ja, toen was ik nog een boos meisjequote:
Panda's zijn leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kom ik pandabeertje spelen bij je
Ik eerst 11 en toen 12. En een sneu meisjequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen was ik 12 en later 13. En heel lelijk.
Ze is wel aantrekkelijk, ondanks de walgelijke make-up. Maar een vrolijke Frans is ze niet. Ik heb haar wel eens gezegd dat haar vrolijke haarkleuren niet passen bij haar keuze voor make-up. Positive reinforcement!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen zo'n meisje? "1994 belde.."?
Tja als het zakelijk word dan is een cabrio mogelijk niet handig. Alhoewel ik het zakelijks steeds meer zie... dus zo'n slecht signaal is het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk een Cabrio ook, maar ze is bang t verkeerde signaal naar haar klanten af te geven.
Dat die Mini Countryman duurder is maakt dan weer niet uit
Ik was echt zo'n dun en bleek ding met een buitenboordbeugel en later zelfs een bril. Mijn hemel, het was een hel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eerst 11 en toen 12. En een sneu meisje
De Countryman... Is dat die lelijke? Of verwar ik 'm met de Clubman of zo..?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk een Cabrio ook, maar ze is bang t verkeerde signaal naar haar klanten af te geven.
Dat die Mini Countryman duurder is maakt dan weer niet uit
Puistjes, grote shirts en houthakkersbloesjes, lelijke schoenenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was echt zo'n dun en bleek ding met een buitenboordbeugel en later zelfs een bril. Mijn hemel, het was een hel.
Ook bril hier. Zo'n typisch niet fashionable kindermodelquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was echt zo'n dun en bleek ding met een buitenboordbeugel en later zelfs een bril. Mijn hemel, het was een hel.
Heb je een toen en nu picquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen was ik 12 en later 13. En heel lelijk.
Maar je hebt nu wel mooie tandenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
25. Voor mij maakt het niet uit hoe oud de vrouw is. Hoewel, boven de 40 is misschien toch uitgeslotenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
Mys, hoe oud ben je en mag de vrouw zijn, vriendin van zoenmevrouw zoekt nog een date
Clubman is die 'station' countryman is die 5-deurs hoog op de poten dingquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Countryman... Is dat die lelijke? Of verwar ik 'm met de Clubman of zo..?
Ohw doe dan maar een nu picquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb serieus alle foto's uit die tijd verscheurd.
Ik wel, maar die blijven achter slot en grendel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ook geen foto's uit de periode dat ik een jaar of 12 was hoor L-E.
quote:
Ik zal morgen eens op jacht gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, maar die blijven achter slot en grendel.
Vriendin doable of is het een vriendin die door uiterlijke voorkomen nog steeds vrijgezel is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
Mys, hoe oud ben je en mag de vrouw zijn, vriendin van zoenmevrouw zoekt nog een date
Ja ben verbaasd, dus dat is positief, had je jonger geschat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme
Dat het je verbaast is weer positief natuurlijk
Ik hoop doable, anders is het wel een tegenvaller als hij haar daarom aan mij voorsteltquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vriendin doable of is het een vriendin die door uiterlijke voorkomen nog steeds vrijgezel is...
Ik ben ook niet subtielquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dit was een niet-subtiele manier om te ontdekken hoe leuk ik ben?
Vorig jaar partner geworden, dus ze zou qua geld een 3/5 kunnen rijden, dus ik heb ook al gezegd dat ze t gewoon moet doen. Plus dat die andere optie gewoon gruwelijk lelijk isquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja als het zakelijk word dan is een cabrio mogelijk niet handig. Alhoewel ik het zakelijks steeds meer zie... dus zo'n slecht signaal is het niet.
Je snapt dat je dan de kelder niet meer uitkomt hequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens op jacht gaan
Dit verdient een smiley Peu:quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorig jaar partner geworden, dus ze zou qua geld een 3/5 kunnen rijden, dus ik heb ook al gezegd dat ze t gewoon moet doen. Plus dat die andere optie gewoon gruwelijk lelijk is
als je zegt dat je 30 bent kan tquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
25. Voor mij maakt het niet uit hoe oud de vrouw is. Hoewel, boven de 40 is misschien toch uitgesloten
Jaaa.... Die vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Clubman is die 'station' countryman is die 5-deurs hoog op de poten ding
Ik ben pas 29!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je zegt dat je 30 bent kan tze is 36 trouwens en over een paar maanden jarig
To the point altijd, je weet wat je aan mij hebt. Hou niet zo van subtiel... gewoon in your face!quote:
Je krijgt geen foto.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
To the point altijd, je weet wat je aan mij hebt. Hou niet zo van subtiel... gewoon in your face!
Nu de vraag hoe ze eruit zietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je zegt dat je 30 bent kan tze is 36 trouwens en over een paar maanden jarig
Ze is niet zo mooi alsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop doable, anders is het wel een tegenvaller als hij haar daarom aan mij voorstelt
Dat is correct. Maar ik verzet me niet meer, ik ben zelden zo leuk geweest als nu, dus kom maar op met die 30, I can take it.quote:
Je moest weer aan het werk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Zo, werk van het weekend allemaal gelukt, op het feit dat ze gisteren opeens aan het werk waren in de UK en ze me gingen bellen.
Nu ken ik jou smaak niet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is niet zo mooi alsmaar kan er prima mee door.
Jij krijgt sowieso voorrang.quote:
Ik ben 27, maar zie nu al tegen de 30 op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar ik verzet me niet meer, ik ben zelden zo leuk geweest als nu, dus kom maar op met die 30, I can take it.
ding is gewoon lelijkquote:
Ik krijg voorrang. Maar ik kan 36 keer zo lelijk zijn als vriendin van zoenmevrouw. Je durft wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso voorrang.
En inderdaad, de vriendin van zoenmevrouw is wellicht wat oud. Ik ben overigens wel eens 30 geschat, dus ik zie er wel ouder uit
Dan krijg je inderdaad in één nacht een bierbuik, last van je rug, en rimpels. Be prepared.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben 27, maar zie nu al tegen de 30 op.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja ben verbaasd, dus dat is positief, had je jonger geschat.
Oh dan veranderd er weinigquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad in één nacht een bierbuik, last van je rug, en rimpels. Be prepared.
Jij zit tussen zoen mevrouw en dr vriendin inquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg voorrang. Maar ik kan 36 keer zo lelijk zijn als vriendin van zoenmevrouw. Je durft wel.
Jaquote:
30 vond ik serieus niet leuk. Maar 35 was weer geen probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 27, maar zie nu al tegen de 30 op.
Ehhh.. 'dank je'..quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zit tussen zoen mevrouw en dr vriendin in
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zit tussen zoen mevrouw en dr vriendin in
En god, wat kon ik dat gebruikenquote:
Ik zou trouwens als ik haar was, voor een BMW of zo gaan. Of voor een Giuliettaquote:
jij hebt ze heul niet gezien, is nog steeds een compliment!quote:
Jij weet hoe zoenmevrouw eruit ziet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind L-E mooier dan zoenmevrouw
Jij hebt haar gezien?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet hoe zoenmevrouw eruit ziet?Ik ben ook wel benieuwd naar deze 'bovenaardse' schoonheid
Heb het idee dat ik dan echt oud ben en mezelf volwassen moet gaan gedragen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
30 vond ik serieus niet leuk. Maar 35 was weer geen probleem.
foto vs werkelijkheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moet onmenselijk mooi zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet hoe zoenmevrouw eruit ziet?Ik ben ook wel benieuwd naar deze 'bovenaardse' schoonheid
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik dan echt oud ben en mezelf volwassen moet gaan gedragen.
Zie je nou wel.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja. Na Zaterdag de nu dus ook nog gisterochtend
.
Als ik Peu moet geloven, date hij Adriana Lima in eigen persoonquote:
En smaken verschillen peukjequote:
Ja leuk, laten we even hardop gaan benoemen hoe ik minder mooi ben dan een ander. Want dat is leuk.quote:
ze wil een kleine auto en is groot fan van de Mini, geef dr groot gelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou trouwens als ik haar was, voor een BMW of zo gaan. Of voor een Giulietta
Lees mijn post nou nog eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we even hardop gaan benoemen hoe ik minder mooi ben dan een ander. Want dat is leuk.
Je had zoiets niet moeten flikken op mijn 30e. Nu mag het weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarbij ik niet wil zeggen dat jij oud bent natuurlijk
Negatieve trutquote:
Want? Had ik dan meteen kunnen gaan rennen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je had zoiets niet moeten flikken op mijn 30e. Nu mag het weer
Dat, of ik was in een diepe depressie gezakt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want? Had ik dan meteen kunnen gaan rennen?
quote:
Oh, dat zegt genoegquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zegt dat jou dan?quote:
Maar goed dat het je nu niet meer uitmaakt dan, ouwequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat, of ik was in een diepe depressie gezakt...
Ach, het hoort erbij, als compensatie zit ik binnenkort weer in londenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn!Ik kon gelukkig niet inloggen dit weekend. Daarna nog wel van het weer kunnen genieten
?
Precies.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat het je nu niet meer uitmaakt dan, ouwe
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we even hardop gaan benoemen hoe ik minder mooi ben dan een ander. Want dat is leuk.
Voor Peu wel, want hij is verliefd op haar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zoenmevrouw dus niet de allermooiste vrouw ter wereld kan zijn.
Dat ben ik alquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zoenmevrouw dus niet de allermooiste vrouw ter wereld kan zijn.
Welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Boooh, er zijn momenten dat ik me echt een lelijk eendje voel. Dit is zo'n moment
Waarom moet jij je nu weer een lelijk eendje voelen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Boooh, er zijn momenten dat ik me echt een lelijk eendje voel. Dit is zo'n moment
Waarom in godsnaam? Was jij niet tot de mooiste vrouw in Singles verkozen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Medestandersquote:
Ik ben een vrouw, wij hebben dat somsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moet jij je nu weer een lelijk eendje voelen?
Ik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Was jij niet tot de mooiste vrouw in Singles verkozen?
Dat is best, maar hij moet dan niet doen alsof dat een algemeen vaststaand feit isquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor Peu wel, want hij is verliefd op haar.
Hij moet haar foto's hier plaatsen en ons laten oordelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is best, maar hij moet dan niet doen alsof dat een algemeen vaststaand feit is
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat dacht ik serieus. Er was in ieder geval wel veel op je gestemd.
Dat vind ik een goed idee. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij moet haar foto's hier plaatsen en ons laten oordelen.
Mening is geen feitquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar het is onnodig. Jij bent mooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij nietMaar goed, dat doet er natuurlijk niks aan af dat ik me eventjes lelijk voel
Nope, ik zet niet eens foto's van mezelf op Fokquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij moet haar foto's hier plaatsen en ons laten oordelen.
Dat sowiesoquote:
fobo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik zet niet eens foto's van mezelf op Fok
Foto's van haar in avondkleding, in bikini, en naakt graag. Ik wil haar ook graag onderwerpen aan een IQ-test, als we toch bezig zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ik zet niet eens foto's van mezelf op Fok
Die zijn uitzondering.quote:
Als je voor me gaat koken, neem ik dr wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Foto's van haar in avondkleding, in bikini, en naakt graag. Ik wil haar ook graag onderwerpen aan een IQ-test, als we toch bezig zijn.
Thanksquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar het is onnodig. Jij bent mooi.
Dat is goed, kan ik gaan keuren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je voor me gaat koken, neem ik dr wel mee
Wie doet dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Ach, alles beter dan kinderfoto's op fok
Dan ben je dus lelijkquote:
Je post leuk. Uiterlijk zien we dan wel weer, al hoor ik goede verhalen. En we schelen maar 4 jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg voorrang. Maar ik kan 36 keer zo lelijk zijn als vriendin van zoenmevrouw. Je durft wel.
Dat is correct.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je dus lelijk. FOK! regel 43, subparagraaf 98.
.
Laat eens een foto zien van je vriendinquote:
zoenmevrouw kan gemakkelijk voor eind twinig door gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je post leuk. Uiterlijk zien we dan wel weer, al hoor ik goede verhalen. En we schelen maar 4 jaar
Overigens kan de vriendin van zoenmevrouw ook heel lelijk zijn, ik ken de standaard van Peu niet
quote:
Vier jaar is niets. Als je verhalen van Miss hoort: ze liegt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je post leuk. Uiterlijk zien we dan wel weer, al hoor ik goede verhalen. En we schelen maar 4 jaar
Overigens kan de vriendin van zoenmevrouw ook heel lelijk zijn, ik ken de standaard van Peu niet
OK. Als die vriendin van hetzelfde kaliber is...Is ze geïnteresseerd in een toy-boy?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoenmevrouw kan gemakkelijk voor eind twinig door gaan
wordt een waardeloos topic danquote:
Dat niet, ze wil een relatie enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Als die vriendin van hetzelfde kaliber is...Is ze geïnteresseerd in een toy-boy?
En dit. Pics or she's a forest troll.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Vier jaar is niets. Als je verhalen van Miss hoort: ze liegt.
Ik ken Peu zn standaard eigenlijk ook niet. Vraag eens om een foto van die vriendin. Toe dan!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Vier jaar is niets. Als je verhalen van Miss hoort: ze liegt.
Ik ken Peu zn standaard eigenlijk ook niet. Vraag eens om een foto van die vriendin. Toe dan!
Dat zegt verder niets over het gegeven of ze knap is of niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
Kinderen? Trouwen? Want ik ben er nog niet aan toe om aan kinderen van mijzelf te beginnen. Als ze al kinderen heeft dan is dat geen punt.quote:
no kids, geen idee of ze die wil. Dat onderwerp vermijd ik graagquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kinderen? Trouwen? Want ik ben er nog niet aan toe om aan kinderen van mijzelf te beginnen. Als ze al kinderen heeft dan is dat geen punt.
Ze was 42 of zo toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik klink ook iets té geïnteresseerd. Maar een vrouw van 36 die graag wil settlen is niet helemaal mijn smaak. Klinkt als rammelende eierstokken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
no kids, geen idee of ze die wil. Dat onderwerp vermijd ik graag
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze was 42 of zo toch?
Zie hier het bewijs: Liefde maakt blind
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze was 42 of zo toch?
Zie hier het bewijs: Liefde maakt blind
Ja nee niks, ik lieg helemaal niet. En waarover eigenlijk?quote:
Oeh, je laat harsen? Wanneer mag je? Ik vind je dapper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
Oh, L-E. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt met de schoonheidsspecialiste
Jup! Ik heb 'm gepland voor eind mei.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oeh, je laat harsen? Wanneer mag je? Ik vind je dapper.
Dat heb ik nog niet ontdekt. Maar ooit ontmasker ik je!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee niks, ik lieg helemaal niet. En waarover eigenlijk?
Die staat niet op Facebookquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Na intern overleg waren we toch uitgekomen op zoensma?
Voor hier zoenmevrouw, ofquote:
Ah, dan ben ik op vakantie. Drop maar een uitgebreid verslag in mijn PM-box dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup! Ik heb 'm gepland voor eind mei.Geestelijk voorbereiden he.
quote:
Dat is goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik op vakantie. Drop maar een uitgebreid verslag in mijn PM-box dan.
Je hebt PM of DM of Facebook, Peuquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet ontdekt. Maar ooit ontmasker ik je!
Nou ja, ik ben ook niet op zoek, eigenlijkquote:
Jij bent de andere leuke mama hier, we zijn concurrenten, let eens op!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom deze haat, ik ben niets dan lief voor je, hartvochtig wief!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent de andere leuke mama hier, we zijn concurrenten, let eens op!
Een vriend van mij had een keer een Priscilla aan de haak geslagen. Dat was ook zo'n geblondeerd kalf, voldeed helemaal aan het beeld. Miste alleen nog de naamketting.quote:
Petra. Petra.quote:
Bleghquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een vriend van mij had een keer een Priscilla aan de haak geslagen. Dat was ook zo'n geblondeerd kalf, voldeed helemaal aan het beeld. Miste alleen nog de naamketting.
Laten we onze krachten bundelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weiger concurrent te zijn van jou. Plek zat hier voor 2 van zulke schatjes als wij.
Ik ken trouwens wel een hele leuke Petra van 23quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh hemel, ik zie dr ineens voor me.
It ain't pretty.
Kijk, nu begin je goed te denken, i.p.v. zo te haten.quote:
Kan me geen voorstelling maken, ik ken namelijk geen Carry.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blegh
Ik vind soms een naamketting wel mooiZoals bij Carry
Als Karma een trut is, moet ik heel lief gaan doen tegen mijn omgeving. Ik ga deze week iig 1 goed ding doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
Maar Peu gaat een leven lang gelukkig worden met zijn zoenmevrouwen ons allemaal de ogen uitsteken, zal je net zien. Is onze straf. Karma is een trut.
What's in a name? Ik vind mijn naam ook niet bepaald bij me passen, maarja, wat doe je er aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken trouwens wel een hele leuke Petra van 23Maar ze is met een goede vriend van mij.
Bottomline: Er zijn leuke Petra's.
Gelukkig is ze al 36, dus dan duurt dan leven aanmerkelijk korter dan wanneer hij een bloempje van 22 had gescoord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
Maar Peu gaat een leven lang gelukkig worden met zijn zoenmevrouwen ons allemaal de ogen uitsteken, zal je net zien. Is onze straf. Karma is een trut.
Ik ga een foto voor je zoekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan me geen voorstelling maken, ik ken namelijk geen Carry.
Alleen deze eigenlijk: www.rijwielcashencarry.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
Kan me geen voorstelling maken, ik ken namelijk geen Carry.
Ik ben ook niet gelukkig met mijn naamquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
What's in a name? Ik vind mijn naam ook niet bepaald bij me passen, maarja, wat doe je er aan?
Ik kan nu echt alles hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig is ze al 36, dus dan duurt dan leven aanmerkelijk korter dan wanneer hij een bloempje van 22 had gescoord.
Wel eenvoor je Peu, ik gun je alle geluk van de wereld.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig is ze al 36, dus dan duurt dan leven aanmerkelijk korter dan wanneer hij een bloempje van 22 had gescoord.
Ik vind mijn naam ook kut. Maar dat vind ik al jaren. Ik ga een naamsverandering aanvragen denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
What's in a name? Ik vind mijn naam ook niet bepaald bij me passen, maarja, wat doe je er aan?
Vooral die dubbel z op het eind. What were they thinking!?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn naam ook kut. Maar dat vind ik al jaren. Ik ga een naamsverandering aanvragen denk ik
Waarin zou je het dan veranderen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn naam ook kut. Maar dat vind ik al jaren. Ik ga een naamsverandering aanvragen denk ik
Dat blijf je spellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral die dubbel z op het eind. What were they thinking!?
Daar dacht ik ook aan. Met een naamketting omquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ken ik wel een Carrie Tefsen.
Vrijwel iedereen hier weet mijn naam al!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar moeten wij nu jouw naam gaan raden?
Mijn naam moet ik overigens ook altijd spellen.
Ik wist het nog niet. Niets mis mee trouwens. In elk geval heet je geen Els ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen hier weet mijn naam al!
(Debby. Eigenlijk met ie maar dat vind ik zo porno dat ik het sinds mijn 13e al bewust fout spel.)
Samanthaquote:
Serieus? Ik dacht dat je werkelijk waar Lilly-Ella heettequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen hier weet mijn naam al!
(Debby. Eigenlijk met ie maar dat vind ik zo porno dat ik het sinds mijn 13e al bewust fout spel.)
Echt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je werkelijk waar Lilly-Ella heette
Ik vind het een mooie naam hoor, het is gewoon een verpeste naam misschien, maar niets mis meequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samantha
Nee, gekheid. Ik vind Elizabeth mooi. Roepnaam Liz. Maar dat past denk ik niet bij mij
Jaquote:
Ik vind 't ook mooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie naam hoor, het is gewoon een verpeste naam misschien, maar niets mis mee.
Ik ben gewoon zooo jaloers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
Nee joh, L-E staat voor Lelijk Eendje. En daarmee is het cirkeltje weer rond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
Serieus? Ik dacht dat je werkelijk waar Lilly-Ella heette
See?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Dan ben je dus lelijk. FOK! regel 43, subparagraaf 98.
.
Ach, vriend van me heeft een zoontje dat Tristan heet, ook ff vervelendquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 't ook mooi.Maar ik zou zo toch niet willen heten om de reputatie.
Oooh, is dat hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee joh, L-E staat voor Lelijk Eendje. En daarmee is het cirkeltje weer rond.
[..]
See?
Wat is er mis met die naam dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vriend van me heeft een zoontje dat Tristan heet, ook ff vervelend.
Lekker warm onder je steen?quote:
Jij leeft na 9 april onder een steen?quote:
Zo is het. En niet anders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee joh, L-E staat voor Lelijk Eendje. En daarmee is het cirkeltje weer rond.
[..]
See?
Oh. Niet heel snugger van mij, neequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets, zolang je niet in de buurt van Alphen a/d Rijn komt.
Nou, iddquote:
Ik vind het wel een mooie naamquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, idd
Sowieso vind ik het een lelijke naam.
Mijn alphen rss ging afquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets, zolang je niet in de buurt van Alphen a/d Rijn komt.
Alphen.quote:
Dat "moet" ook niet, maar ja, dat heb je overal mee. Merknamen, celebs, moordenaarsquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Toch wel een beetje raar dat je je vreemd moet voelen omdat je toevallig een voornaam deelt met een moordenaarHet is niet alsof je Adolf heet ofzo.
oh, wapens bij mij weghouden dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Alphen..
Als ik daar zou wonen zou ik ook willekeurig mensen gaan afknallen.
quote:
Zeg dat tegen de mensen die een zekere 'Karst T.' gingen bedreigen in Hoofddorp toen de juiste Karst T. dood lag te gaan in Apeldoornquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Toch wel een beetje raar dat je je vreemd moet voelen omdat je toevallig een voornaam deelt met een moordenaarHet is niet alsof je Adolf heet ofzo.
Was daar gisteren nog bij wet & wild.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Alphen..
Als ik daar zou wonen zou ik ook willekeurig mensen gaan afknallen.
Zijn vader heet David?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef L-E het volgende:
Mijn buurjongetje heet Harley. Dat vind ik zó erg.
SBS 6-publiek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de mensen die een zekere 'Karst T.' gingen bedreigen in Hoofddorp toen de juiste Karst T. dood lag te gaan in Apeldoorn
Niks mis met die naamquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Oh gatverdamme! Zou uit principe niet op kraambezoek gaan bij zo'n kind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef L-E het volgende:
Mijn buurjongetje heet Harley. Dat vind ik zó erg.
"Wild" is wel het laatste waar ik aan denk bij Alphen a/d Rijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was daar gisteren nog bij wet & wild.
Mijne 1184. Redelijk exclusief.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh gatverdamme! Zou uit principe niet op kraambezoek gaan bij zo'n kind.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/adolf
Toch nog 2640 Adolfjes in Nederland.
Mijn voornaam komt 104 keer voor. Da's dan wel weer exclusief.
Hoeee heet je dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh gatverdamme! Zou uit principe niet op kraambezoek gaan bij zo'n kind.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/adolf
Toch nog 2640 Adolfjes in Nederland.
Mijn voornaam komt 104 keer voor. Da's dan wel weer exclusief.
Waterskienquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
"Wild" is wel het laatste waar ik aan denk bij Alphen a/d Rijn.
En die wild west taferelen van Tristan dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef Q. het volgende:
"Wild" is wel het laatste waar ik aan denk bij Alphen a/d Rijn.
PM dan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met 104 treffers in heel Nederland ga ik dat natuurlijk niet in het openbaar zeggen
Dat was mee west dan wild.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
[..]
En die wild west taferelen van Tristan dan?
Nee, ik kende er 1quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Volkert is ook een erg populaire naam, maar dat was het voor 2002 ook al niet
Nu willen we natuurlijk weten wat voor illustere naam jij hebt...quote:
MF zijn de initialen en is tevens roepnaamquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu willen we natuurlijk weten wat voor illustere naam jij hebt...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn voornaam komt 4.560 keer voor, mijn achternaam 22 keer.
En goedemorgen allen !
Be-lach-e-lijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is echt beschamend, maar ik ben wéér jouw naam kwijt...
Ja ik schaam me ook diep.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Be-lach-e-lijk.
Ik weet nml. wel hoe jij heet, verdomme.
m.a.w. ik heb een kutnaam..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
Unieke namen komen niet voor. Vrijwel unieke namen zijn altijd kutnamen, anders kwamen ze wel vaker voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |