Jij leeft na 9 april onder een steen?quote:
Zo is het. En niet anders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee joh, L-E staat voor Lelijk Eendje. En daarmee is het cirkeltje weer rond.
[..]
See?
Oh. Niet heel snugger van mij, neequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets, zolang je niet in de buurt van Alphen a/d Rijn komt.
Nou, iddquote:
Ik vind het wel een mooie naamquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, idd
Sowieso vind ik het een lelijke naam.
Mijn alphen rss ging afquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets, zolang je niet in de buurt van Alphen a/d Rijn komt.
Alphen.quote:
Dat "moet" ook niet, maar ja, dat heb je overal mee. Merknamen, celebs, moordenaarsquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Toch wel een beetje raar dat je je vreemd moet voelen omdat je toevallig een voornaam deelt met een moordenaarHet is niet alsof je Adolf heet ofzo.
oh, wapens bij mij weghouden dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Alphen..
Als ik daar zou wonen zou ik ook willekeurig mensen gaan afknallen.
quote:
Zeg dat tegen de mensen die een zekere 'Karst T.' gingen bedreigen in Hoofddorp toen de juiste Karst T. dood lag te gaan in Apeldoornquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Toch wel een beetje raar dat je je vreemd moet voelen omdat je toevallig een voornaam deelt met een moordenaarHet is niet alsof je Adolf heet ofzo.
Was daar gisteren nog bij wet & wild.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Alphen..
Als ik daar zou wonen zou ik ook willekeurig mensen gaan afknallen.
Zijn vader heet David?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef L-E het volgende:
Mijn buurjongetje heet Harley. Dat vind ik zó erg.
SBS 6-publiek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de mensen die een zekere 'Karst T.' gingen bedreigen in Hoofddorp toen de juiste Karst T. dood lag te gaan in Apeldoorn
Niks mis met die naamquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
Oh gatverdamme! Zou uit principe niet op kraambezoek gaan bij zo'n kind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef L-E het volgende:
Mijn buurjongetje heet Harley. Dat vind ik zó erg.
"Wild" is wel het laatste waar ik aan denk bij Alphen a/d Rijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was daar gisteren nog bij wet & wild.
Mijne 1184. Redelijk exclusief.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh gatverdamme! Zou uit principe niet op kraambezoek gaan bij zo'n kind.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/adolf
Toch nog 2640 Adolfjes in Nederland.
Mijn voornaam komt 104 keer voor. Da's dan wel weer exclusief.
Hoeee heet je dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh gatverdamme! Zou uit principe niet op kraambezoek gaan bij zo'n kind.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/adolf
Toch nog 2640 Adolfjes in Nederland.
Mijn voornaam komt 104 keer voor. Da's dan wel weer exclusief.
Waterskienquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
"Wild" is wel het laatste waar ik aan denk bij Alphen a/d Rijn.
En die wild west taferelen van Tristan dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:06 schreef Q. het volgende:
"Wild" is wel het laatste waar ik aan denk bij Alphen a/d Rijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |