Ik zou trouwens als ik haar was, voor een BMW of zo gaan. Of voor een Giuliettaquote:
jij hebt ze heul niet gezien, is nog steeds een compliment!quote:
Jij weet hoe zoenmevrouw eruit ziet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind L-E mooier dan zoenmevrouw
Jij hebt haar gezien?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet hoe zoenmevrouw eruit ziet?Ik ben ook wel benieuwd naar deze 'bovenaardse' schoonheid
Heb het idee dat ik dan echt oud ben en mezelf volwassen moet gaan gedragen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
30 vond ik serieus niet leuk. Maar 35 was weer geen probleem.
foto vs werkelijkheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moet onmenselijk mooi zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet hoe zoenmevrouw eruit ziet?Ik ben ook wel benieuwd naar deze 'bovenaardse' schoonheid
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik dan echt oud ben en mezelf volwassen moet gaan gedragen.
Zie je nou wel.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja. Na Zaterdag de nu dus ook nog gisterochtend
.
Als ik Peu moet geloven, date hij Adriana Lima in eigen persoonquote:
En smaken verschillen peukjequote:
Ja leuk, laten we even hardop gaan benoemen hoe ik minder mooi ben dan een ander. Want dat is leuk.quote:
ze wil een kleine auto en is groot fan van de Mini, geef dr groot gelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou trouwens als ik haar was, voor een BMW of zo gaan. Of voor een Giulietta
Lees mijn post nou nog eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we even hardop gaan benoemen hoe ik minder mooi ben dan een ander. Want dat is leuk.
Je had zoiets niet moeten flikken op mijn 30e. Nu mag het weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarbij ik niet wil zeggen dat jij oud bent natuurlijk
Negatieve trutquote:
Want? Had ik dan meteen kunnen gaan rennen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je had zoiets niet moeten flikken op mijn 30e. Nu mag het weer
Dat, of ik was in een diepe depressie gezakt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want? Had ik dan meteen kunnen gaan rennen?
quote:
Oh, dat zegt genoegquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zegt dat jou dan?quote:
Maar goed dat het je nu niet meer uitmaakt dan, ouwequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat, of ik was in een diepe depressie gezakt...
Ach, het hoort erbij, als compensatie zit ik binnenkort weer in londenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn!Ik kon gelukkig niet inloggen dit weekend. Daarna nog wel van het weer kunnen genieten
?
Precies.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat het je nu niet meer uitmaakt dan, ouwe
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we even hardop gaan benoemen hoe ik minder mooi ben dan een ander. Want dat is leuk.
Voor Peu wel, want hij is verliefd op haar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zoenmevrouw dus niet de allermooiste vrouw ter wereld kan zijn.
Dat ben ik alquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zoenmevrouw dus niet de allermooiste vrouw ter wereld kan zijn.
Welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Boooh, er zijn momenten dat ik me echt een lelijk eendje voel. Dit is zo'n moment
Waarom moet jij je nu weer een lelijk eendje voelen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Boooh, er zijn momenten dat ik me echt een lelijk eendje voel. Dit is zo'n moment
Waarom in godsnaam? Was jij niet tot de mooiste vrouw in Singles verkozen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Medestandersquote:
Ik ben een vrouw, wij hebben dat somsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moet jij je nu weer een lelijk eendje voelen?
Ik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Was jij niet tot de mooiste vrouw in Singles verkozen?
Dat is best, maar hij moet dan niet doen alsof dat een algemeen vaststaand feit isquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor Peu wel, want hij is verliefd op haar.
Hij moet haar foto's hier plaatsen en ons laten oordelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is best, maar hij moet dan niet doen alsof dat een algemeen vaststaand feit is
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat dacht ik serieus. Er was in ieder geval wel veel op je gestemd.
Dat vind ik een goed idee. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij moet haar foto's hier plaatsen en ons laten oordelen.
Mening is geen feitquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |