Maar je hebt nu wel mooie tandenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was echt zo'n dun en bleek ding met een buitenboordbeugel en later zelfs een bril. Mijn hemel, het was een hel.
25. Voor mij maakt het niet uit hoe oud de vrouw is. Hoewel, boven de 40 is misschien toch uitgeslotenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
Mys, hoe oud ben je en mag de vrouw zijn, vriendin van zoenmevrouw zoekt nog een date
Clubman is die 'station' countryman is die 5-deurs hoog op de poten dingquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Countryman... Is dat die lelijke? Of verwar ik 'm met de Clubman of zo..?
Ohw doe dan maar een nu picquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb serieus alle foto's uit die tijd verscheurd.
Ik wel, maar die blijven achter slot en grendel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ook geen foto's uit de periode dat ik een jaar of 12 was hoor L-E.
quote:
Ik zal morgen eens op jacht gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, maar die blijven achter slot en grendel.
Vriendin doable of is het een vriendin die door uiterlijke voorkomen nog steeds vrijgezel is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
Mys, hoe oud ben je en mag de vrouw zijn, vriendin van zoenmevrouw zoekt nog een date
Ja ben verbaasd, dus dat is positief, had je jonger geschat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme
Dat het je verbaast is weer positief natuurlijk
Ik hoop doable, anders is het wel een tegenvaller als hij haar daarom aan mij voorsteltquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vriendin doable of is het een vriendin die door uiterlijke voorkomen nog steeds vrijgezel is...
Ik ben ook niet subtielquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dit was een niet-subtiele manier om te ontdekken hoe leuk ik ben?
Vorig jaar partner geworden, dus ze zou qua geld een 3/5 kunnen rijden, dus ik heb ook al gezegd dat ze t gewoon moet doen. Plus dat die andere optie gewoon gruwelijk lelijk isquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja als het zakelijk word dan is een cabrio mogelijk niet handig. Alhoewel ik het zakelijks steeds meer zie... dus zo'n slecht signaal is het niet.
Je snapt dat je dan de kelder niet meer uitkomt hequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens op jacht gaan
Dit verdient een smiley Peu:quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorig jaar partner geworden, dus ze zou qua geld een 3/5 kunnen rijden, dus ik heb ook al gezegd dat ze t gewoon moet doen. Plus dat die andere optie gewoon gruwelijk lelijk is
als je zegt dat je 30 bent kan tquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
25. Voor mij maakt het niet uit hoe oud de vrouw is. Hoewel, boven de 40 is misschien toch uitgesloten
Jaaa.... Die vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Clubman is die 'station' countryman is die 5-deurs hoog op de poten ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |